دادگاه حقوق بشر اروپا امروز به‌بهانه واهی تحقیقات ناکافی درباره قتل «بوریس نمتسوف» یکی از مخالفان کرملین علیرغم دستور «ولادیمیر پوتین» به پیگیری شخصی این موضوع، روسیه را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پارلمان اروپا درخواست بازداشت رییس‌جمهور بلاروس توسط دادگاه کیفری بین‌المللی را به اتهامات واهی مطرح کرد.
پیروزی خاتمی رابطۀ ایران و اروپا را که بر اثر دادگاه میکونوس به بحران کشیده شده بود، به خودی خود ترمیم کرد و لحن آمریکا را نیز در برابر تهران تغییر داد. با این حال، خاتمی مجوز تشنج‌زدایی در روابط با واشنگتن را دریافت نکرد و فقط به او اجازه داده شد در حد کاهش و کنترل تنش‌ها با شبکۀ سی‌ان‌ان مصاحبه کند و خواهان ایجاد شکافی در دیوار بی‌اعتمادی بین دو کشور شود و بس!
وزیر دادگستری لبنان اعلام کرد که که رئیس بانک مرکزی این کشور را به دادگاه اروپا تحویل نخواهد داد.
شرکت متا پلتفرمز به دلیل عدم پیروی از هشدار دادگاه عالی اتحادیه اروپا درباره انتقال داده های کاربران اروپایی فیس بوک به سرورهای آمریکا با جریمه بی سابقه روبرو است.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در آستانه بازی با اسپورتینگ در لیگ اروپا گفت پیروزی در این مسابقه بسیار مهم است هر چند یک چشم یووه به حکم دادگاه درباره کسر 15 امتیاز خواهد بود.
یک دادگاه در آلمان از دیوان دادگستری اروپا درخواست کرد تا حکم اولیه‌ای علیه فیفا در رابطه با مقررات جدید این نهاد برای مدیر برنامه بازیکنان صادر کند.
یک دادگاه در آلمان از دیوان دادگستری اروپا درخواست کرد تا حکم اولیه‌ای علیه فیفا در رابطه با مقررات جدید این نهاد برای مدیر برنامه بازیکنان صادر کند.
گسترش یک باج افزار در سطح جهانی، سرورهای دادگاه عالی ایالت کالیفرنیا، چند دانشگاه در اروپا و مرکز اروپا را زمین گیر کرده است.
نماینده ایرلندی اتحادیه اروپا امروز به بیان دیدگاه خود از پشت پرده توقف مذاکرات رفع تحریم‌ها پرداخت.
یک دادگاه در شهر مادرید حکم صادره قبلی درباره پرونده سوپرلیگ اروپا را رد و به نفع یاغیان فوتبال قاره سبز رأی صادر کرد.
سه باشگاه رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس، به عنوان موسسان سوپرلیگ اروپا، بر اساس حکم دادگاه مادرید، از هرگونه جریمه شدن توسط یوفا و فیفا به دور خواهند ماند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل خواستار توقف اعمال احکام دادگاه ها علیه قاتلان در اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران شد!
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل خواستار توقف اعمال احکام دادگاه ها علیه قاتلان در اغتشاشات پراکنده اخیر در ایران شد!
رئیس باشگاه بارسلونا معتقد است حکم نهایی دادگاه لوکزامبورگ در مورد سوپرلیگ اروپا، یک قبل و بعد در فوتبال باشگاهی اروپا ایجاد خواهد کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید پیشنهاد اتحادیه اروپا برای ایجاد یک دادگاه ویژه جنایت‌های جنگی در اوکراین، ترفندی برای پنهان‌کردن جنایت‌های خود است.
بالاترین مرجع قضایی اتحادیه اروپا از بالاترین نهادهای فوتبال در اروپا و جهان در مقابل پروژه سوپرلیگ حمایت کرد.
سخنگوی کرملین امروز اعلام کرد: طرح اروپا درباره برگزاری دادگاهی پیرامون اوکراین فاقد مشروعیت است.
قربانیان شکنجه و جنایات جنگی در یمن قصد دارند دادخواستی علیه محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات در دادگاه حقوق بشر اروپا ارائه دهند.
مسکو پیشنهاد خصمانه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برای تشکیل یک دادگاه ویژه به منظور محاکمه برخی از شهروندان روسیه را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
دادگاه عالی اروپا اعلام کرد قانون کلی نگهداری از اطلاعات آلمان برخلاف قانون اتحادیه اروپا است.
روز گذشته دادگاهی در اتحادیه اروپا جریمه ۴.۱ میلیارد یورویی گوگل به دلیل نقض قوانین رقابت را تایید کرد.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: تصمیمات دادگاه حقوق بشر اروپا عادلانه نبوده، سیاسی است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز از بحران‌های سه‌ گانه پیش روی این اتحادیه پرده برداشت.
دادگاه مسکو یک شهروند روس را به دلیل به دست آوردن اطلاعات طبقه بندی شده به طور غیابی محاکمه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ