به گفته مارگارت وستاگر کمیسیونر  آنتی تراست اتحادیه اروپا اعلام کرد آمازون احتمالا مجبور شود تغییراتی در بخش توصیه کالاها به کاربران انجام دهد تا تحقیقات درباره کسب وکارش را پایان دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تعاملات بخش‌های اداری و خصوصی حالا دچار چالش‌هایی شده است. حجم بیشتری از کار ارتباطی این دو بخش دولتی و غیردولتی باید در ساعات محدودتری انجام شود. مثلاً سازمان بورس ساعت کاری‌اش مانند قبل و ۸:۴۵ تا ۱۲:۳۰ است. بازار ساعت کاری‌اش تغییر نکرده، ساعت طرح ترافیک مانند قبل است، اما ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی بنا به مصوبه دولت تغییر کرده و عملاً ساعت کاری این ناوگان بیشتر شده است.
بنابر اظهار نظر مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، تغییر ارتفاع خودرو جریمه‌ای معادل ۱۸ میلیون تومان خواهد داشت. بخش مهمی از این جریمه شامل حال خودرو‌هایی می‌شود که بین عموم مردم به نام ماشین شوتی شهرت دارند. این خودرو‌ها با تغییر ارتفاع، زمینه را برای حمل انواع بار در مقیاس بالا فراهم می‌کنند. رانندگی با سرعت‌های بالا و همچنین دستکاری ارتفاع خودرو به شکل محسوس از مشخصه‌های بارز این خودرو‌ها است. البته علاوه بر خودرو‌های حمل کالای قاچاق، سایر اتومبیل‌ها با ارتفاع تغییر یافته نیز شامل این جریمه می‌شوند.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از روزآمد سازی و تغییر بخش هایی از نقشه جامع علمی کشور براساس وضعیت فعلی و پیش بینی ۱۰ سال آینده کشور خبر داد.
وزیر نیرو از برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در بخش اداری برنامه‌ها به صورت دقیق مشخص شده است، خوشبختانه هیأت دولت ساعت فعالیت اداری را در اسفند ۱۴۰۱ مصوب کرد و بر اساس آن از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت کار اداری از ۶ بامداد تا ۱۳ خواهد بود.
کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران، در بیست و یکمین جلسه خود با توجه به پیشنهادات موجود، نام نخستین ایستگاه از بخش توسعه غربی خط ۴ مترو پایتخت را تعیین کرد.
معاون اول رئیس جمهور تصویب نامه هیئت وزیران در خصوص تغییر نام «شهر جدید هشتگرد» در بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز به «مهستان» را که بنا بر پیشنهاد وزارت کشور و به استناد ماده (۱۳) قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری تصویب شده بود، ابلاغ کرد.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز مقرر کردند که دولت موظف است لایحه بودجه را در اول آبان ماه هر سال به مجلس ارائه کند و مهلت مجلس برای رسیدگی به بخش جداول از زمان وصول حداکثر به مدت ۴۰ روز باشد.
سرمربی تیم آرسنال ترجیح داد پاسخ روشنی به روند مذاکره باشگاه با مودریک ندهد.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی از مشارکت بخش خصوصی در تنظیم بازار میوه شب عید ۱۴۰۲ خبر داد.
ائتلاف احزاب مخالف دولت ترکیه متشکل از شش حزب اعلام کرد که مشکلات کنونی ترکیه در بخش های مختلف ناشی از نظام اجرایی ریاستی است و یک بسته 84 ماده ای را برای تغییر قانون اساسی پیشنهاد داد.
ائتلاف احزاب مخالف دولت ترکیه متشکل از شش حزب اعلام کرد که مشکلات کنونی ترکیه در بخش های مختلف ناشی از نظام اجرایی ریاستی است و یک بسته 84 ماده ای را برای تغییر قانون اساسی پیشنهاد داد.
وزیر اقتصاد تأکید کرد: باید تغییر نگرشی در رویکرد دولت صورت گیرد تا بخش عمرانی برای بخش خصوصی جذاب شود.
دولت موظف است بخش اول لایحه بودجه را حداکثر تا پانزدهم آبان ماه هر سال به مجلس تقدیم کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند تا لوایح بودجه سنواتی را در دو بخش احکام و جداول تفصیلی بودجه در دو مقطع زمانی به مجلس ارائه کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت را مکلف کردند تا لایحه بودجه سنواتی را در دو بخش احکام و جداول تفصیلی بودجه در دو بازه زمانی به مجلس ارائه دهد.
کاویانپور گفت: در بخش کشاورزی یک پاسخ مشخصی دارد؛ باید الگوی کشت را تغییر دهیم آب زیادی مصرف می‌کنند و الگوی اقتصادی مناسبی و ارز آوری ندارند باید تجدید نظری در رابطه با آنها صورت بگیرد.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بخش بزرگی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متوجه مراکز فرهنگی کشور است.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بخش بزرگی از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی متوجه مراکز فرهنگی کشور است.
دبیر انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور گفت: بسیاری مشکلاتی که اکنون در اقتصاد و صنعت کشور با آن دست به گریبان هستیم از اختیار وزیر صمت خارج است.
سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی سه بازیکن اصلی یحیی در بخش تهاجمی خط میانی هستند که در هر ۱۰ بازی ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند (فقط رفیعی در بازی با سپاهان نیمکت‌نشین شد)، اما غیر از یک نمایش درخشان از صادقی مقابل تیم هوادار و یک پاس گل تعیین‌کننده از مهدی ترابی در اراک، از این سه بازیکن چه نکته شاخص یا نمایش فوق‌العاده‌ای دیده‌ایم که بشود روی آن‌ها انگشت گذاشت؟
علیرضا شریفی فارغ التحصیل الکترونیک از دانشگاه صنعتی شریف است. وی قبلا در جایگاه قائم مقام معاونت فنی، قائم مقام و مدیرکل اداره فرستنده‌های رادیویی و مدرس دانشگاه صداوسیما نیز فعالیت کرده است.
انتصاب فرمانده نیروهای روسیه در اوکراین در روزی انجام می شود که انفجار یک کامیون در بخش بزرگراهی پل کریمه، نبرد میان روسیه و اوکراین را وارد مرحله جدیدی کرد.
رضا رجبی می‌گوید تغییر و تحولاتی که روی نیمکت تیم ملی ایران رخ داده است، باید منجر به صعود این تیم از مرحله گروهی جام جهانی بشود.
در سه بخش قبلی برخی از اتفاقات عجیب تاریخ جام جهانی را بررسی کردیم، حال در این راه به قسمت پایانی آن رسیده ایم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ