دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: در مرزهای ورودی به شدت به خادمان تازه نفس نیاز داریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ با بیان اینکه تمهیدات لازم برای افزایش رفاه زائرین در ورود و خروج از مرزهای زمینی انجام می شود، گفت: گمرک در مرزهای غربی کشور اقدام به نصب ۸ دستگاه ایکس‌ری می‌کند.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امسال برای خدمات دهی هرچه بهتر زائران اربعین حسینی تعداد مرزهای ورودی به عراق را افزایش داده‌ایم.
رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امسال برای خدمات دهی هرچه بهتر زائران اربعین حسینی تعداد مرزهای ورودی به عراق را افزایش داده‌ایم.
کاروان جدید ارتش تروریستی آمریکا از طریق مرزهای سوریه و عراق، جهت تقویت پایگاه‌های غیرقانونی واشنگتن در مناطق نفت‌خیز اشغالی سوریه، وارد این کشور شد.
وزیر کشور گفت: قرار شده تا حدود ۱۵۰ گیت ورودی و خروجی در مرزها داشته باشیم تا مشکلی برای تردد در مرزها برای سفر اربعین وجود نداشته باشد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: به دلیل عدم همکاری دولت باکو و بستن مرزهای زمینی، مشکلاتی در ورود گردشگران این کشور به ایران ایجاد شده است.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید طی امروز از مرزهای غربی کشور وارد می‌شود.
به گزارش سازمان هواشناسی از بعدازظهر شنبه سامانه بارشی جدید از سمت مرزهای غربی وارد کشور می‌شود.
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: اولویت اول ما برای مراقبت‌های مرزی، نظارت بیشتر بر مرز‌های هوایی است و دستوراتی را برای تشدید نظارت‌های بهداشتی بر مسافران پرواز‌های ورودی به کشور، بخصوص مسافران هوایی کشور‌هایی که آمار شیوع کرونا در آن‌ها بالا رفته است و پرواز مستقیم به ایران دارند، صادر کرده ایم.
مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از شکل‌گیری توده گردوخاک در کشور عراق و حرکت به سمت مرزهای غربی کشور همچنین بارش باران در شمال کشور خبر داد.
وزیر دادگستری نروژ اعلام کرد این کشور نیز ممکن است ورود اتباع روس را از مرزهای خود ممنوع کند.
دولت فنلاند با صدور قطعنامه ورود گردشگران روسی به این کشور را ممنوع کرد.
وزیر کشور گفت: فرصت خروج از مرزها با گذرنامه تمدید شده یا گذر نامه موقت مرزی از صبح اربعین پایان یافته است.
فرمانده کل انتظامی کشور جدیدترین آمار ورود و خروج زائران اربعین را تشریح کرد و گفت: معطلی در مرزها کم شده است.
مهران- وزیر کشور با بیان اینکه تردد در همه مرزهای شش‌گانه به کشور عراق روان است، گفت: مشکل اتباع افغانستانی و پاکستانی در مرز شلمچه که قصد ورود به کشور عراق را داشتند، حل شد.
رئیس ساتاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا نیم ساعت پیش حدود دو میلیون و ۸۵۰ نفر از زائران از مرزهای کشور خارج شده‌اند و همچنین ۹۰۰ هزار زائران به کشور بازگشتند.
وزیر کشور گفت: مرزهای هوایی کاملاً باز است و هیچ مانعی برای خروج از کشور و یا ورود به کشور از کشور عراق نداریم.
فرمانده مرزبانی از باز بودن مرزهای زمینی برای ورود به کشور خبر داد و گفت: احتمال بازگشایی تمامی مرزهای زمینی برای خروج از کشور است اما تا ساعات آینده اعلام می‌شود.
سخنگوی گمرک با بیان اینکه تمام مرزهای تجاری با عراق فعالند، گفت: در مرزهای مسافری خروج اتباع ایرانی فعلاً تا اطلاع ثانوی انجام نمی‌شود ولی ورود اتباع ایرانی و عراقی به ایران امکانپذیر است.
فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به اینکه آمار ورود اتباع خارجی مسلمان به کشور در حال افزایش است، گفت: امیدواریم با آرامشی که در روزهای آینده در عراق برقرار می‌شود مرزها به روز زوار باز شود.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: طبق پیش‌بینی‌ها، ۳۰۰ هزار نفر از مرزهای شرقی وارد کشور می‌شوند. همکاران بهداشتی ما به صورت سختگیرانه افراد ورودی را پایش خواهند کرد.
مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر، از کنترل سلامت مسافران ورودی به کشور در مرزهای زمینی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با هدف مقابله با کرونا خبر داد.
مدیر کل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر از کنترل وضعیت ابتلای به بیماری کرونا مسافران ورودی به کشور در مرزهای زمینی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی خبر داد.
استونی تصمیم گرفت تا مرزهای این کشور را به روی آن دسته از شهروندان روسیه ببندد که ویزای شینگن شان را خود صادر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ