مدیرکل بهداشت و درمان جمعیت هلال‌احمر، از کنترل سلامت مسافران ورودی به کشور در مرزهای زمینی سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با هدف مقابله با کرونا خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت محیط زیست، برنامه ریزی عمرانی و تغییرات اقلیمی ترکیه به طور رسمی با ساخت سد الجزیره بر روی رودخانه دجله در استان شرناق موافقت کرد.
با تداوم سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پافشاری به تصویب بندهایی از برنامه جنجالی اصلاحات قضایی، معترضان با محاصره ساختمان وزارت جنگ در تل آویو، با پلیس درگیر شدند؛ 28 نفر بازداشت شد.
رئیس‌کل بانک مرکزی با تاکید بر کنترل رشد نقدینگی و مهار و کاهش تورم گفت: برای رفع بی انضباطی‌ها در نظام پولی و بانکی نیازمند همکاری قوه قضائیه هستیم.
وزیر خارجه دولت انگلیس در تداوم سیاست مداخله‌جویانه خود علیه برنامه صلح‌آمیز تهران موضع‌گیری کرد.
ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم رویکرد دوگانه واشنگتن اعلام کرد دیپلماسی بهترین راه در قبال برنامه هسته‌ای ایران است.
وزیر نیرو در یادداشتی تداوم حرکت رو به‌ جلو صنعت آب و برق کشور را تشریح کرد.
آورده طالبی و برنامه هفت افخمی، چنین بوده است: «نفرت‌افکنی و تنش‌افروزی در جامعه.» زبان و کنش آن‌ها، بازی در زمین جریانی است که خواستار تداوم ناآرامی‌ها در کشور است. جریانی که بازگشت وضعیت عادی به کشور را باختی برای خود می‌پندارد. سخنان طالبی و خنده افخمی، تنها و تنها آب در آسیاب طرفداران تداوم بی‌ثباتی می‌ریزد.
دکتر غلامرضا حیدری کردزنگنه رئیس هیئت مدیره بیمه معلم کاهش وابستگی به پرتفوی های سهامداری را از برنامه های بیمه معلم دانست و تاکید کرد: در عین حال روابط سازنده با مجموعه سهامداران به دلیل تعاملات سازنده بیمه معلم همچنان تداوم دارد و این تعاملات منجر به انعقاد قراردادهای سودآور شده است.
اکنون "بنیامین نتانیاهو" به مقام نخست وزیری اسرائیل بازگشته و در راس دست راستی‌ترین دولت در تاریخ اسرائیل قرار دارد. هر گونه امکان دستیابی به توافقی جدید برای محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران اکنون مانند یک رویا به نظر می‌رسد.
رئیس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به تداوم بحران گازی تا سال ۱۴۲۰، گفت: ۷ میلیارد دلار از مرغوبترین ارز کشور به سمت نیروگاه‌ها می‌رود و ما مجبوریم که برق درست کنیم.
حمایت کامل مهدی تاج از کارلوس کی‌روش در برنامه شب گذشته شبکه ورزش نشان از قطعیت بازگشت او به ایران و تداوم حضورش روی نیمکت تیم ملی دارد.
کمانداران رویکرو و کامپوند ایران که از مدت‌ها قبل زیر نظر سرمربی کره‌ای وارد اردوی آماده‌سازی شده‌اند تا سال آینده میلادی و حضور در مرحله نخست کاپ آسیا هیچ برنامه رقابتی ندارند.
کمانداران رویکرو و کامپوند ایران که از مدت‌ها قبل زیر نظر سرمربی کره‌ای وارد اردوی آماده‌سازی شده‌اند تا سال آینده میلادی و حضور در مرحله نخست کاپ آسیا هیچ برنامه رقابتی ندارند.
مقامات آمریکا می‌گویند تداوم جنگ اوکراین و ارسال مداوم سلاحهای آمریکایی به اوکراین، موجب کاهش ذخایر انبارهای این کشور می‌شود و واشنگتن نمی‌تواند طبق برنامه تایوان را در برابر چین مسلح کند.
کاخ سفید مدعی شد که تداوم تلاش کره شمالی در زمینه توسعه تسلیحاتی، به افزایش حضور نظامی واشنگتن در منطقه منجر خواهد شد.
یک نشریه آلمانی امروز از برنامه برلین و ۸ کشور اروپایی دیگر برای گسترش تحریم‌ ها علیه ایران در ارتباط با اغتشاشات پراکنده اخیر خبر داد.
در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: بلینکن بر تعهد آمریکا نسبت به تامین منابع مورد نیاز آژانس جهت تداوم مسئولیت راستی‌آزمایی و نظارت آن در ایران و بر تعهد همکاری ادامه‌دار میان آژانس و شرکای سه‌جانبه توافق تسلیحاتی آکوس (AUKUS) تاکید کرد.
وزیر دفاع گفت: ایران با فناوری ساخت انواع مهمات هدایت شونده و موشک‌های نقطه زن کشوری قدرتمند در سطح جهان محسوب می‌شود لذا تداوم و تقویت این فناوری‌ها از برنامه‌های اصلی وزارت دفاع است.
وزیر دفاع گفت: ایران با فناوری ساخت انواع مهمات هدایت شونده و موشک‌های نقطه زن کشوری قدرتمند در سطح جهان محسوب می‌شود لذا تداوم و تقویت این فناوری‌ها از برنامه‌های اصلی وزارت دفاع است.
آمریکا و کره جنوبی با بهانه قرار دادن برنامه های کره شمالی، اقدامات نظامی خود را در منطقه افزایش می دهند.
خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران آغاز شد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: توليد شاهين از ابتداي سال ١٤٠١ تا نيمه اول مرداد نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزايش ٣٦ درصدي را داشته است.
سال ۱۳۶۵ در تهران دوبار سیل آمد؛ این سیل‌ها البته عکس‌های جالبی هم پدید آورد از آبگرفتگی و سیلاب در معابر تهران در سال‌هایی که جنگ تحمیلی بود و زندگیِ نفتی بود و اتوبوس‌های دوطبقه و پیکان و تاکسی نارنجی بود و زندگی پُر از نوستالژی بود!
موارد اتهامی آنها ۲۰ سال است که به ایران نسبت داده می‌شود، اگر ایران برجام را پذیرفت به این دلیل بود که این اتهام‌ها رفع شود و اعتمادسازی صورت گیرد. البته تفاهمی صورت گرفت که طرف مقابل به آن عمل نکرد و ایران هم‌پذیرفته محدودیتی در بیشتر برنامه هسته ای خود داشته باشد، اما اکنون با این قطعنامه به اول خط برگشته‌ایم و دوباره همان داستان‌هاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ