وزیر کشور گفت: مرزهای هوایی کاملاً باز است و هیچ مانعی برای خروج از کشور و یا ورود به کشور از کشور عراق نداریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای تیم استقلال از فردا(یکشنبه) برای مسابقه با سپاهان در هفته سوم لیگ برتر آماده می شوند.
با به تاخیر افتادن آغاز رقابت‌های لیگ خلیج فارس، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نساجی، روز پنج‌شنبه در یک بازی تدارکاتی به پیکار یکدیگر خواهند رفت.
اساساً همان‌طور که زمین هر روز به دور خود می‌چرخد، جاذبه ماه آب‌هایی را که در نزدیک‌ترین فاصله قرار دارند، به سمت خود می‌کشد و جزرو مد ایجاد می‌کند. این جزر و مد‌ها در واقع یک «برآمدگی» بیضی شکل هستند که از یک طرف تحت تاثیر نیرو‌های گرانشی به سمت ماه کشیده می‌شوند و از سوی دیگر اینرسی می‌کوشد آن‌ها را سر جای خود نگه دارد.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی ایران به بازی های آسیایی با یک روز تاخیر از امروز آغاز شد و طبق برنامه قرار است تا یک ماه آینده به صورت متوالی ادامه داشته باشد.
در شرایطی که روز گذشته خبری مبنی بر احتمال لغو اردوی خارجی پرسپولیس منتشر شده بود، این تیم با یک روز تاخیر راهی ترکیه خواهد شد.
آسمان تهران فردا (۲۰تیر) صاف گاهی وزش باد همراه با افزایش دما با حداقل دمای ۲۸ و حداکثر دمای ۴۰ درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (۲۱ تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
کار جواد نکونام، کاپیتان سابق تیم ملی، با آبی‌ها تمام است و او با یک سال تاخیر و پس از رد کردن پیشنهاد آبی‌ها در ابتدای فصل گذشته، روی نیمکت استقلال خواهد نشست.
باشگاه پرسپوليس طی نامه‌ای به سازمان لیگ، خواهان تاخیر یک روزه در انجام دربی شد.
این هفته یک اتفاق جنجالی و ضرب و شتم داور، فوتبال ایران را تحت تاثیر خود قرار داد.
کارشناس امر مدیریتی فوتبال جزییات مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس را شرح داد؛ دقیقا همان مساله‌ای که می‌گویند باعث حذف سرخ‌ها از آسیا می‌شود.
تیم ملی هندبال ساحلی مردان ایران به دنبال کارشکنی اندونزی در صدور روادید با یک روز تاخیر راهی مسابقات قهرمانی آسیا شد.
ماموریت ارسال فضانوردان به ایستگاه فضایی بین المللی با کپسول اسپیس ایکس حداقل یک روز به تاخیر افتاد.
آقا یحیی و بیرانوند تحت تاثیر عملکرد من قرار گرفته بودند و بعد از بازی من را تشویق می‌کردند و می‌گفتند عالی بودی.
بازیکن پرسپولیس معتقد است که روز خوب آن‌ها مقابل پیکان نبوده است.
سازمان لیگ قصد دارد دربی پایتخت را‌ در صورت تایید مراجع مربوطه با یک روز تاخیر برگزار کند.
بهبود کیفیت خواب می‌تواند بر بسیاری از بخش‌های زندگی ما تاثیر بگذارد، از جمله ایمنی افرادی که مشاغلی دارند که اشتباهات آن‌ها می‌تواند کشنده باشد، از جمله آتشفشان‌ها، پرستاران و خلبانان.
ماموریت آرتمیس یک به مدار ماه که قرار بود دوشنبه هفته آینده ۱۴ نوامبر پرتاب شود به دلیل تندباد نیکول با ۲ روز تاخیر انجام می شود.
«قدرت گیری جمهوریخواهان در کنگره آمریکا، سیاست دو خطی دولت بایدن در رابط با ایران که هم بر دستیابی به توافق با تهران و هم اعمال فشار بر آن تاکید دارد را کاملا تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این راستا، جمهوریخواهان از قدرت خود در کنگره و اثرگذاریِ این نهاد قانونی بر سیاست خارجی دولت مستقر استفاده خواهند کرد و زمینه را جهت تقویت آن بُعد از سیاست خارجی دولت بایدن در قبال ایران که بر تشدید فشار‌ها علیه این کشور تاکید دارد، بیش از پیش فراهم می‌کنند و البته در مسیر تعامل با ایران، چالش‌های گسترده‌ای را ایجاد خواهند کرد.»
امروز (چهارشنبه ۳۰ شهریورماه) مسافران پرواز روز ِشنبه هفته جاری هواپیمایی معراج که مجبور شدند بعد از تحمل یک روز تاخیر با هواپیمای جایگزین به تهران منتقل شوند، از عدم تحویل چمدان خود با گذشت ۳ روز گلایه دارند.
با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ دیدار استقلال و فولاد خوزستان با یک روز تاخیر در روز جمعه برگزار خواهد شد.
اسپیس ایکس ۵۴ ماهواره اینترنتی استارلینک را همراه یک موشک فالکون ۹ از مقر فضایی کیپ کاناورال به فضا فرستاد.
شب گذشته با یک روز تأخیر و به بهانه روز جهانی داور، طی مراسمی با حضور داوران مطرح ایران از داوران استان تهران قدردانی شد.
یازدهمین روز بهار هزار و چهارصد پیش روست و ایام شعبانیه نیز سپری می‌شود. جوانان فراوانی قرار بوده نوبهار زندگی مشترک‌شان را آغاز کنند اما شرایط باعث شده مدتی این مثنوی به تاخیر افتد...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ