مهران- وزیر کشور با بیان اینکه تردد در همه مرزهای شش‌گانه به کشور عراق روان است، گفت: مشکل اتباع افغانستانی و پاکستانی در مرز شلمچه که قصد ورود به کشور عراق را داشتند، حل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی فراجا از برگزاری دهمین اجلاس مرزی و امضاء تفاهم نامه مرزی میان مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و عراق برای تأمین امنیت مرزها و تسهیل تردد زائران خبر داد.
رئیس قرارگاه اربعین حسینی (ع) به ضرورت تعامل و هم‌افزایی برای خدمت‌رسانی و اهتمام به تسهیل تردد زائران اربعین حسینی در مرزها تاکید کرد.
وزیر کشور گفت: قرار شده تا حدود ۱۵۰ گیت ورودی و خروجی در مرزها داشته باشیم تا مشکلی برای تردد در مرزها برای سفر اربعین وجود نداشته باشد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از افزایش تردد کامیون‌ها از گمرک آستارا در مرز ایران و آذربایجان و گمرک سامور در مرز روسیه و آذربایجان خبر داد.
وزیر کشور از اتمام مهلت استفاده از برگ تردد ویژه اربعین خبر داد و گفت: این مهلت تا صبح اربعین بود. اما زواری که قصد برگشت به ایران را دارند همچنان می توانند با این برگه به مرزها بیایند.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در جاده چالوس و تردد روان سه محور منتهی به مرزهای غربی کشور از جمله شلمچه-خرمشهر خبر داد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا شرط صدور آنی برگ تردد ویژه اربعین در مرزهای مهران، شلمچه و چذابه را اعلام کرد.
وزیر کشور گفت: برگه تردد در مرزهای خرمشهر، مهران و قصر شیرین برای زائران صادر می‌شود.
وزیر کشورگفت: امکان صدور برگ تردد موقت مرزی در خرمشهر، مهران و قصرشیرین فراهم شده است. همچنانی که به روز اربعین نزدیک می‌شویم، پیش‌بینی می‌شود خیل عظیم زوار به سوی عراق بروند و همه امکانات برای عزیمت زائران فراهم شده است.
رئیس ستاد مرکزی اربعین درباره تردد زوار از مرزهای کشورمان به سوی عراق گفت: اکنون شاهد تردد روان زوار به سمت مرزهای عراق هستیم.
شلمچه- فرمانده سپاه از امنیت و تردد بدون مشکل زوار حسینی برای عزیمت به مرزهای کشور خبر داد.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ایمن‌سازی جاده منتهی به مرزهای شش‌گانه کشور برای اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
جانشین رئیس پلیس راهور با بیان اینکه حجم تردد زائران در مرزهای مهران و شلمچه بالا است از زائران خواست برای خروج از کشور از دیگر مرزها خارج شوند.
زنجان- وزیر کشور با اشاره به تردد روان در مرزها گفت: تاکنون لوازم و امکانات پنج هزار موکب به عراق ارسال شده است.
سردار شرفی، فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: از امروز صبح در تمامی مرزهای پنج گانه تردد به سمت کشور عراق شروع شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: تردد در تمامی مسیرهای منتهی به مرزهای پنج گانه روان است و در این محورها هیچ ترافیکی نداریم.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: بعد از آخرین جمع بندی‌های امنیتی از مرزهای زمینی وزیر کشور با بازگشایی تمامی زمینی موافقت کرد.
میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: امکان عبور زائران اربعین از تمامی مرزهای زمینی به عراق از دقایقی پیش فراهم شد.
پس از برقراری آرامش و امنیت در کشور عراق بالاخره مرز مهران و شلمچه صبح امروز برای تردد زائران بازگشایی شد.
پس از برقراری آرامش و امنیت در کشور عراق بالاخره مرز مهران و شلمچه صبح امروز برای تردد زائران بازگشایی شد.
رئیس سازمان گذرگاه‌های مرزی عراق از بازگشایی مرزهای این کشور برای عبور زائران خبر داد. براساس گزارش ها تردد در مرزهای مهران و خسروی برقرار شده است.
ستاد اربعین در اطلاعیه‌ای از بسته شدن تمام مرزهای زمینی بین ایران و عراق خبر داد و زائران دچار سردرگمی شده اند.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود نسبت به اربعین حسینی (ع) سال ۹۸، با رشد ۱۰۰ درصدی تردد زائران از پایانه‌های مرزی خوزستان مواجه باشیم.
فرمانده مرزبانی فراجا اعلام کرد: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، دیپلماسی و هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ