فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: در بستر این همکاری صورت گرفته توانستیم اتباع خارجی را بدون کوچک‌ترین حادثه از مرز عبور دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تردید نباید کرد که زمان تجدید نظر در سیاست تعامل خوشبینانه با طالبان فرا رسیده و ما باید اولاً در مورد اجازه ورود به اتباع افغانستان با احتیاط شدید عمل کنیم، ثانیاً ساماندهی آنان در داخل کشور و نظارت کامل، دقیق و بدون اغماض بر آنان را به بالاترین سطح ممکن برسانیم.
نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به حادثه تروریستی در شاهچراغ گفت: اتفاق افتاده در شیراز آن هم برای دومین بار در کمتر از یکسال نشان از عدم کنترل مرز‌های شرقی کشور دارد. یعنی این نیست ما فکر کنیم اگر حرم‌های مطهر را کنترل کنیم دیگر اتفاقی نمی‌افتد اگر اینگونه باشد، ولی همچنان در مرز‌های شرقی کشور بدون حساب و کتاب اتباع بیگانه وارد شوند احتمال رخ دادن چنین اتفاقاتی در اماکن عمومی دیگر بسیار زیاد است.
اسید چرب اشباع در کره لبنی است که کلسترول بد خون را بالا می‌برد. همان‌طور که می‌دانیم کلسترول اضافی با رسوب در عروق بدن باعث تنگی شریان‌ها می‌شود و خون‌رسانی به اعضای بدن را مختل می‌کند؛ بنابراین اگر به کلسترول بالا مبتلا هستید، مصرف کره لبنی را فراموش کنید و ترجیحاً کره مارگارین مصرف کنید.
گیاهخواری این قابلیت را دارد که به شما کمک کند طولانی‌تر زندگی کنید. البته این مسئله بدان معنا نیست که گوشت را سبد غذایی‌تان حذف کنید. اما تحقیقات نشان داده که گیاهخواریِ اصولی، با کاهش مصرف قند و شکر، کاهش مصرف چربی‌های اشباع موجود در غذا‌های حیوانی و جلوگیری از چاقی، به طول عمر بیشتر کمک می‌کند.
اتباع ایرانی در حال حاضر می‌توانند به ۱۵ کشور بدون ویزا سفر کنند.
کبد وظیفه تجزیه کربوهیدرات‌ها، تولید گلوکز و سم‌زدایی بدن را دارد. همچنین مواد مغذی را ذخیره کرده و صفرا ایجاد می‌کند که برای هضم و جذب درست مواد مغذی موجود در خوراکی‌ها لازم است. غذا‌ها و نوشیدنی‌های زیادی هستند که فرد می‌تواند برای محافظت از کبد مصرف کند. بهترین رژیم لاغری و تغذیه ممنوعه برای سلامت و تناسب اندام مبتلایان به کبد چرب شامل نوشابه، الکل، غذا‌های شور، چربی‌های اشباع، غذای سرخ شده، بیکن، سوسیس، گوشت‌های پخته شده و گوشت‌های چرب است.
طی روز‌های اخیر سه نفر از اتباع کشورمان که با هیاکارت وارد کشور ‎قطر شده و به دلیل اشتغال بدون مجوز بازداشت شدند با پیگیری‌های این سفارت، آزاد و به کشور بازگردانده شدند.
روغن پسته انتخابی عالی برای افرادی است که رژیم لاغری دارند. در واقع پسته با پروتئین بالا، کالری کم، چربی اشباع محدود و چربی غیراشباع بالا برای مدیریت وزن سالم بسیار مناسب است.
رضادوست مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور در خصوص وضعیت اخراج اتباع خارجی توضیح می دهد.
روغنی که در این مطلب معرفی می‌کنیم دارای فوایدی مانند امگا۳ و اسید‌های چرب مفید بوده و چربی اشباع شده پایینی دارد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: اتباع بیگانه می‌توانند با مراجعه به مراجع قضایی و دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، نسبت به ثبت‌نام ثنا و به تبع آن ابلاغ الکترونیکی اقدام کنند.
در پی وقوع حادثه در جشن هالووین شب گذشته که برای اولین بار پس از همه‌گیری کرونا به صورت گسترده در سئول، پایتخت این کشور برگزار شد بیش از ۱۵۰ نفر جان خود را از دست دادند.
عضو کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: اتباع باید دارای کارت شناسه ملی باشند که حاوی مشخصات بیومتریک از جمله اثر انگشت، چهره نگاری، شناسایی DNA، اثبات نسَب (رابطه فرزندی با پدر و مادر) است. سپس از آن‌ها مصاحبه به عمل می‌آید که باید منبع درآمد، محل زندگی، محل کار مشخص شود و در صورت تغییر به سازمان مربوطه اطلاع دهند.
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تشدید درگیری‌ها و افزایش ناامنی در اوکراین، به کلیه اتباع ایرانی موکداً توصیه می‌شود از سفر به این کشور خودداری کنند.
اداره کل کنسولی وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به تشدید درگیری‌ها و افزایش ناامنی در اوکراین، به کلیه اتباع ایرانی موکداً توصیه می‌شود از سفر به این کشور خودداری کنند.
چربی‌های غیر اشباع از سلامتی بدن حمایت می‌کنند و ممکن است تک غیر اشباع یا چند غیر اشباع باشند. گوشت‌ها، محصولات لبنی، میان وعده‌ها و محصولات پخته شده حاوی چربی‌های اشباع شده و ترانس هستند. برخی از منابع چربی‌های غیر اشباع – سالم – شامل مغزها، روغن‌ها، دانه‌ها و آووکادو می‌باشند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: در حال حاضر تردد از مرزهای زمینی انجام می‌شود و همچنان اتباع ایرانی می‌توانند بدون ویزا از مرز خارج شوند.
وزیر کشور با اشاره به افزایش ۳ برابر توان مسافرگیری قطارهای مسافربری بیان کرد: نزدیک ۱۶ رام قطار از خرمشهر به تهران داریم و قطار به سمت مشهد هم برقرار است. ‌
شلمچه- فرمانده سپاه از امنیت و تردد بدون مشکل زوار حسینی برای عزیمت به مرزهای کشور خبر داد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا به این لحظه مشکل اتباع افغانستانی و پاکستانی برطرف نشده و توصیه می‌شود این افراد به هیچ عنوان به مرز شلمچه مراجعه نکنند.
رئیس ستاد اربعین حسینی با اشاره به مشکل تردد اتباع پاکستانی و افغانستانی در مرز عراق گفت: اتباع خارجی تا اطلاع بعدی از مراجعه به مرز شلمچه خودداری کنند.
رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: اتباع افغانی مقیم ایران که به صورت قانونی در ایران زندگی می‌کنند، بدون ویزا می‌توانند از مرز شلمچه برای سفر به عراق تردد کنند، اما اتباع پاکستانی و افغانستانی غیر مقیم ایران که برای زیارت قصد سفر به عراق را دارند طبق آن چیزی که مقامات عراقی به تازگی به ما اعلام کرده اند آن‌ها نمی‌توانند از طریق خطوط زمینی از مرز ایران وارد عراق شوند و باید از مرز هوایی وارد این کشور شوند و امکان ورود زمینی به عراق از طریق مرز ایران را ندارند.
ارزش اموال مکشوفه از دزدان تبعه خارجی تاکنون حدود ۴۰ میلیارد ریال تخمین زده شده است و تعداد زیادی از مال باختگان نیز مورد شناسایی قرار گرفته اند، اما هنوز هم شناسایی دیگر افراد در دستور پلیس قرار دارد.
بهرامی عوامل موثر در بروز کمبود نیروی انسانی را برشمرد و اظهار کرد: به علت نزدیکی شهرستان‌های تهران به شهر تهران، تقاضا برای انتقال به شهر تهران بالاست. از سوی دیگر با افزایش چشمگیر جمعیت دانش آموزی مواجهیم که یک علت آن مهاجرت‌های درون و برون استانی و دیگری به علت افزایش جمعیت اتباع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ