کمیسر انرژی اتحادیه اروپایی پس از نشست اضطراری وزرای انرژی اتحادیه اروپا گفت: در نشست اضطراری وزرای انرژی اتحادیه اروپا هیچ تصمیمی گرفته نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیران خارجه مصر و عربستان در قاهره با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزیران خارجه آمریکا و الجزایر در دیدار با یکدیگر روابط دو کشور و مسایل منطقه‌ای از جمله کودتا در نیجر را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، عید سعید قربان را به یکدیگر تبریک گفتند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره دیدار خود با دبیرکل اتحادیه کشورهای عرب گفت: ششمین نشست وزیران اتحادیه اروپا و اتحادیه عرب به تعویق افتاد؛ موضع ما در قبال سوریه تغییری نکرده است.
وزیران خارجه عرب در پایان نشست امروز یکشنبه خود قطعنامه شماره ۸۹۱۴ را صادر کردند.
در راستای همگرایی جهان عرب با دمشق، امروز وزیران خارجه کشورهای عربی با بازگشت سوریه به این اتحادیه موافقت کردند.
یک شبکه سعودی از پایان جلسه سرنوشت ساز شورای وزیران خارجه اتحادیه عرب در قاهره و موافقت آن‌ها با بازگشت سوریه به این اتحادیه پس از ۱۲ سال خبر داد.
وزیران خارجه کشورهای عربی در جریان نشست فوق العاده خود در روز یکشنبه در قاهره درباره بازگشت سوریه به این اتحادیه تصمیم گیری خواهند کرد.
وزیر خارجه اردن در تماس هایی با دبیر کل اتحادیه عرب، نماینده سازمان ملل در سوریه و نیز وزیران خارجه تونس و الجزایر، آنها از نتایج نشست اردن درباره سوریه مطلع کرد.
وزیر امور خارجه ایران با همتای اردنی خود در مورد مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه‌های دوجانبه و منطقه‌ای به صورت تلفنی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
وزرای دفاع روسیه و چین پیرامون همکاری نظامی- فنی بین دو کشور در مسکو دیدار و گفت‌وگو کردند.
بررسی سوال نماینده مهریز و بافق از وزیر بهداشت و درمان و بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی با حضور وزیر نفت در دستور کار جلسات علنی هفته آینده نمایندگان قرار دارد.
نخست وزیر مجارستان می‌گوید که تحریم‌های غرب علیه روسیه به بهانه عملیات نظامی در اوکراین، در پایان بخشیدن به جنگ ناکام مانده و در عوض اقتصاد اروپا را ویران کرده است.
وزیر خارجه مصر در حاشیه چهل و دومین نشست اجرایی اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی با همتای الجزایری خود، موضوعات مورد اهتمام دو کشور را مورد رایزنی قرار داد.
چهار مقام مطلع از موضوع در گفتگو با این رسانه بریتانیایی خاطر نشان کردند که پاریس و برلین در نشست هفته گذشته وزیران امورخارجه اتحادیه اروپا در بروکسل حمایت جدی خود را از تروریستی خواندن سپاه پاسداران ایران اعلام کرده‌اند. بنابراین، سرویس حقوقی اتحادیه اروپا پیش‌نویسی را برای ۲۷ عضو اتحادیه در مورد قانونی بودن این اقدام ظرف سه هفته آینده ارائه خواهد کرد.
اتحادیه اروپا روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای جزئیات چهارمین بسته تحریمی علیه ایران را که به بهانه مسائل حقوق بشری در شورای وزیران امور خارجه این اتحادیه تصویب شد ارائه کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: من امیدوارم عقلانیت در شورای وزیران اتحادیه اروپا حاکم باشد و نیروهایی که احساسی برخورد می‌کنند از این فضا به دور باشند.
منابع دیپلماتیک گزارش دادند که وزرای خارجه مصر، امارات متحده عربی و عربستان سعودی در نشست امروز یکشنبه اتحادیه عرب که در طرابلس پایتخت لیبی برگزار می شود، مشارکت نخواهند داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» و «حسین امیرعبداللهیان» سه شنبه هفته آینده در مسکو با هم دیدار می کنند.
وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و امورخارجه روز سه‌شنبه هفته جاری برای پاسخ به سوالات نمایندگان به مجلس شورای اسلامی می روند.
روز گذشته فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت پنجمین کارت زرد دولت رئیسی را از نمایندگان مجلس یازدهم گرفت.
شورای وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا امروز ۱۱ شخصیت و چهار نهاد ایرانی از جمله پلیس امنیت اخلاقی، نیروی انتظامی ایران و شماری از مدیران آن را به بهانه مسائل حقوق بشری تحریم کرد.
ساعاتی پیش وزیران امور خارجه کشور های عضو اتحادیه اروپا در چارچوب جلسه‌ای که در لوگزامبورگ برگزار شد، تحریم‌های جدیدی را به بهانه مسائل حقوق بشری علیه ایران تصویب کردند.
«فواد حسین» و «فیصل المقداد» در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه بغداد- دمشق رایزنی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ