وزرای دفاع روسیه و چین پیرامون همکاری نظامی- فنی بین دو کشور در مسکو دیدار و گفت‌وگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع آمریکا و عراق پیرامون همکاری امنیتی مشترک رایزنی کردند.
سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به لایحه مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان وظیفه توسط ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با همکاری دستگاه های ذیربط پس از رسیدگی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی دولت این لایحه امروز به تصویب هیئت وزیران رسید و با تصویب نهایی این قانون در مجلس صندوق مهارت تا اشتغال سربازان برای ارائه تسهیلات اشتغال پس از دوره خدمت تاسیس خواهد شد.
سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع با اشاره به لایحه مهارت آموزی و اشتغال پذیری کارکنان وظیفه توسط ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با همکاری دستگاه های ذیربط پس از رسیدگی در کمیسیون فرهنگی اجتماعی دولت این لایحه امروز به تصویب هیئت وزیران رسید و با تصویب نهایی این قانون در مجلس صندوق مهارت تا اشتغال سربازان برای ارائه تسهیلات اشتغال پس از دوره خدمت تاسیس خواهد شد.
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی، عید سعید قربان را به یکدیگر تبریک گفتند.
به گفته محققان کتیبه‌ای بر روی یک زره سینه ۱۱۰۰ ساله که در قلعه‌ای ویران شده کشف شده ممکن است حاوی یکی از اولین نمونه‌های شناخته شده متن سیریلیک باشد.
وزیر امور خارجه ایران با همتای اردنی خود در مورد مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه‌های دوجانبه و منطقه‌ای به صورت تلفنی گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) شانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۲هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
بررسی سوال نماینده مهریز و بافق از وزیر بهداشت و درمان و بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد بررسی عملکرد وزارت نفت در تعرفه گذاری گاز مشترکان خانگی با حضور وزیر نفت در دستور کار جلسات علنی هفته آینده نمایندگان قرار دارد.
وزیران دفاع روسیه و سوریه در دیداری اوضاع سوریه و همکاری نظامی و فنی میان دو کشور را مورد رایزنی قرار دادند.
فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، در جریان دیدار امروز تیمش مقابل نیوکسل با یک حرکت فردی استثنایی خط دفاعی حریف را ویران کرد و گلی تماشایی به ثمر رساند.
وزیران دفاع امارات و ایتالیا راه های توسعه روابط فیمابین در حوزه نظامی و دفاعی را بررسی کردند.
وزیران دفاع ترکیه و اندونزی در جریان دیداری در آنکارا، سند اجرای همکاری نظامی میان دو کشور به امضا رساندند.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» و «حسین امیرعبداللهیان» سه شنبه هفته آینده در مسکو با هم دیدار می کنند.
وزیر خارجه و وزیر دفاع سابق آمریکا در مقاله ای گفتند که اقتصاد اوکراین کاملا ویران شده و این کشور از لحاظ نظامی و تجهیزات به صورت کامل به غرب متکی است.
وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و امورخارجه روز سه‌شنبه هفته جاری برای پاسخ به سوالات نمایندگان به مجلس شورای اسلامی می روند.
روز گذشته فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت پنجمین کارت زرد دولت رئیسی را از نمایندگان مجلس یازدهم گرفت.
وزیران دفاع عربستان و انگلیس طی نشستی در مقر وزارت دفاع انگلیس، روابط استراتژیک و تاریخی بین دو کشور دوست و راه های همکاری در زمینه نظامی و دفاعی را بررسی کردند.
وزیر دفاع سعودی از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس خواست که سدی محکم در برابر تهدیدات باشند.
خیلی‌ها تصور می‌کردند زوج منشا و خرید جدید این باشگاه در خط حمله یعنی شیمبا، خطوط دفاعی لیگ را ویران می‌کنند، اما ۲بازیکن حالا در عضویت باشگاهی هستند که فرصت‌سوزترین تیم فوتبال ایران به شمار می‌رود.
وزیران دفاع روسیه و آمریکا تلفنی درباره امنیت بین المللی و تحولات اوکراین گفتگو کردند.
«فواد حسین» و «فیصل المقداد» در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه بغداد- دمشق رایزنی کردند.
کمیسر انرژی اتحادیه اروپایی پس از نشست اضطراری وزرای انرژی اتحادیه اروپا گفت: در نشست اضطراری وزرای انرژی اتحادیه اروپا هیچ تصمیمی گرفته نشده است.
وزیران صنعت، راه، امورخارجه، دفاع، میراث فرهنگی، نفت، نیرو و دادگستری هفته آینده در جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور می‌یابند.
سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستان در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ