وزیران خارجه آمریکا و الجزایر در دیدار با یکدیگر روابط دو کشور و مسایل منطقه‌ای از جمله کودتا در نیجر را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیران خارجه مصر و عربستان در قاهره با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری بلاروس در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه ایران و عراق در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه ایران و عراق در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه در حاشیه نشست وزیران امور خارجه کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در باکو دیدار و گفتگو کردند.
وزیر خارجه عراق که امروز برای شرکت در اجلاس وزیران خارجه اجلاس جنبش عدم تعهد به باکو رفته است با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار کرد.
وزیران خارجه آمریکا و قطر در حاشیه نشست وزارتی میان آمریکا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس با یکدیگر دیدار کردند.
«سرگئی لاوروف» و «عبدالله بن زاید» در حاشیه نشست وزرای خارجه کشورهای عضو گروه «بریکس» در پایتخت آفریقای جنوبی دیدار و رایزنی کردند.
«فیصل بن فرحان» و «سرگئی لاوروف» در حاشیه نشست وزرای خارجه خارجه گروه بریکس در پایتخت آفریقای جنوب با هم دیدار و رایزنی کردند.
وزیر خارجه عربستان با همتای سوری در حاشیه نشست جده دیدار و گفتگو کرد.
وزیران امور خارجه ایران و عربستان در این دیدار با تاکید بر از سرگیری رسمی روابط دوجانبه، گام‌های اجرایی در مسیر بازگشایی سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌های دو کشور را مورد گفتگو قرار دادند.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: قرار است برای نهایی کردن زمان و مکان دیدار با همتای عربستانی خود تا ۴۸ ساعت آینده به صورت تلفنی رایزنی و گفت و گو کنیم.
فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی در یک گفت وگوی تلفنی، ماه مبارک رمضان را به حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه ایران تبریک گفت.
وزیران امور خارجه روسیه و عربستان در مسکو دیدار و رایزنی کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان روابط میان ایران و ارمنستان را تاریخی خواند و با اشاره به دیدار بسیار خوب و مهم مقامات عالی‌رتبه دو کشور در تهران و توافقات انجام شده، افزود خوشبختانه ما در مسیر اجرای نقشه راه دو کشور برای گسترش روابط دوجانبه حرکت می کنیم.
وزیران خارجه ترکیه و مصر امروز دوشنبه در شهر زلزله زده آدانا در ترکیه دیدار کردند.
وزیران امور خارجه تونس و لیبی درباره تقویت همکاری های دو جانبه دیدار و گفتگو کردند.
منابع بلند پایه سوری اعلام کردند که دمشق با دیدار وزیران خارجه ترکیه و سوریه قبل از تحقق اهداف دمشق و در صدر آن خروج ارتش ترکیه از کل خاک سوریه، مخالف است.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که «سرگئی لاوروف» و «حسین امیرعبداللهیان» سه شنبه هفته آینده در مسکو با هم دیدار می کنند.
منابع ارمنی از دیدار قریب الوقوع میان وزیران امور خارجه ارمنستان و جمهوری آذربایجان خبر دادند که در یک کشور اروپایی برگزار خواهد شد.
«فواد حسین» و «فیصل المقداد» در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه بغداد- دمشق رایزنی کردند.
وزارت خارجه قطر از دیدار و رایزنی وزیر خارجه این کشور با همتای کویتی او خبر داد.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر در دیدار با  همتای امریکایی خود تحولات منطقه و مذاکرات هسته‌ای با ایران و نیز پرونده افغانستان را بررسی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ