متخصصان تغذیه معتقدند: رعایت رژیم یا الگوی غذایی به داشتن وزن مناسب در زندگی شهرنشینی کمک فراوانی می‌کند در حالیکه کم تحرکی، استفاده از غذا‌های آماده و از همه مهمتر مصرف غذا‌های ناسالم علاوه بر چاقی موجب بیماری نیز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با رعایت رژیم غذایی به تناسب اندام برسید و مدتی هم بر اساس اصولی مشخص و گنجاندن فعالیت بدنی در برنامه روزانه خود عمل کرده‌اید اما به هیچ نتیجه مشخصی نرسیده باشید؛ موضوعی که شاید ریشه در مشکلات دیگری داشته باشد.
رژیم گولو یک رژیم ساده و در عین حال سالم برای کاهش وزن است فقط نکاتی دارد که در زمان رژیم برای نتیجه بهتر باید آنهارا رعایت کنید.
منابع فلسطینی تصاویری از حمله وحشیانه امروز ارتش رژیم صهیونیستی علیه شهر جنین در شمال کرانه باختری را منتشر کردند.
با وجود اینکه هیچ مکملی جایگزین سبک زندگی سالم، رژیم غذایی مناسب و ورزش منظم نیست، اما این پژوهش نشان داد که اگر در معرض خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ هستید، ویتامین D در کاهش خطر ابتلا به این بیماری اثربخشی قابل‌قبولی دارد. اما این موضوع بدین معنا نیست که یک قرص بخورید و رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش روزانه را کنار بگذارید.
واشنگتن‌پست در گزارشی به اعدام خیابانی فلسطینی‌ها به ویژه کودکان از سوی رژیم صهیونیستی اشاره کرده، رخدادی که شبه نظامیان لباس‌شخصی‌ صهیونیست نقشی اساسی در آن ایفا می‌کنند.
پایگاه خبری آکسیوس آمریکا اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی هفته آینده برای بررسی عادی سازی روابط با عربستان و پرونده هسته‌ای ایران به واشنگتن سفر خواهند کرد.
رژیم حامی کودتاها علیه دولت‌های مردمی بهتر است با رعایت اصول منشور ملل متحد از مداخله در امور داخلی کشورها خودداری کند.
غذا‌های غنی از پروتئین مانند گوشت بدون چربی، تخم مرغ و لوبیا بدون اینکه کالری بالایی داشته باشند، سیرکننده هستند. پیروی از یک رژیم غذایی سالم و مغذی، بدون اینکه بر سطح انرژی شما تأثیر بگذارد، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند، کافی است چند نکته را رعایت کنید.
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت 30 نفر از آنها خبر داد.
تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها، سبزیجات و غلات کامل دارند، در مقایسه با مردانی که کمترین میزان سبزیجات را در برنامه غذایی خود مصرف می‌کنند، ۵۲ درصد کمتر در معرض خطر پیشرفت سرطان قرار دارند و خطر عود بیماری ۵۳ درصد در آن‌ها کمتر است.
براساس نتایج یک مطالعه هر چه روابط رضایت بخش کم تری وجود داشته باشد خطر ابتلا به بیماری در بلند مدت افزایش می‌یابد. عوامل تاثیرگذار مانند درآمد، تحصیلات و رفتار‌های بهداشتی تنها تا حدی در یافته‌ها تاثیرگذار بودند.
براساس نتایج یک مطالعه هر چه روابط رضایت بخش کم تری وجود داشته باشد خطر ابتلا به بیماری در بلند مدت افزایش می‌یابد. عوامل تاثیرگذار مانند درآمد، تحصیلات و رفتار‌های بهداشتی تنها تا حدی در یافته‌ها تاثیرگذار بودند.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی با اشاره به چگونگی تغذیه برای درمان ناباروری، گفت: با رعایت توصیه‌های تغذیه‌ای بیش از ۶۵ درصد زنانی که به علت اختلال در تخمک‌گذاری نابارور هستند، درمان می‌شوند.
بارزترین نشانه‌ی رژیم پهلوی وابستگی بی‌حد و حصر به قدرت‌های بیگانه و کشورهای استعماری بود که البته آن ها به همین مقدار کفایت نمی‌کردند.
در نامه نماینده دائم کشورمان به رئیس دوره‌ای شورای امنیت تأکید شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد باید مسؤولیت خود بر اساس منشور را انجام دهد و اظهارات جنگ طلبانه مقامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از این رژیم بخواهد که قوانین بین‌المللی را رعایت کند و به برنامه‌های خطرناک و فعالیت‌های مخرب خود در منطقه پایان دهد.
کاراته کا ایران تاکید کرد به خاطر دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعتقادات خودش حاضر نشده است با حریفی از رژیم اشغالگر قدس مبارزه کند.
استادیار دانشکده علوم تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رعایت رژیم غذایی کم چرب در بیماران مبتلا به سنگ‌های کیسه صفرا را ضروری دانست.
محققان اخیرا دریافته‌اند که رعایت یک رژیم غذایی سالم مبتنی بر ۴ الگوی مشخص، تا جای ممکن عمر ما را طولانی‌تر می‌کند.
محققان اخیرا دریافته‌اند که رعایت یک رژیم غذایی سالم مبتنی بر ۴ الگوی مشخص، تا جای ممکن عمر ما را طولانی‌تر می‌کند.
عوامل مستند «بازمانده» که با موضوع وضعیت ورزشکاران انصراف داده از رقابت با نمایندگان رژیم صهیونیستی تولید شده است، به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداختند.
امروز نیک می‌دانیم که برای داشتن زندگی سالم و عمری دراز و طولانی و البته اندامی متناسب باید به رژیم غذایی و میزان تحرکی که در روز داریم توجه کنیم. این موضوع برای تمامی انسان‌ها صدق می‌کند و مختص به مردم ژاپن نیست، اما آن‌ها اندام خوب و عمری دراز دارند، چون به این مسائل توجه و آن‌ها را رعایت می‌کنند و جدی می‌گیرند.
رئیس جمهور اوکراین ضمن ابراز رضایت از آنچه که روند مثبت روابط با رژیم صهیونیستی خواند، از همکاری اطلاعاتی تل آویو با کی یف قدردانی کرد.
به گفته عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سبک زندگی سالم یکی از عوامل پیشگیری کننده از ابتلاء به فشار خون بارداری است. پیروی از یک رژیم غذایی مناسب همراه با رعایت دستورات پزشکِ متخصص و مصرف دارو‌های تجویز شده نیز می‌تواند این بیماری را کنترل و پیامد‌های ناشی از عوارضِ خطرناک آن را کاهش دهد.
روایت لحظاتی نفس گیر از آزمایش موشک دریایی حزب الله لبنان در طول جنگ ۳۳ روزه علیه رژیم صهیونیستی را از زبان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ