همزمان با تاکیدهای مکرر به مردم درباره ضرورت رعایت پروتکل های ضدکرونایی ، انتشار تصویر عین اللهی وزیر بهداشت به عنوان سکاندار اصلی ترین نهاد مبارزه با کرونا، در آغوش خضریان، نماینده تهران در مجلس، بازتاب انتقادی زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر جدید جهاد کشاورزی با ۱۹۸ رأی موافق جایگزین ساداتی نژاد شد. حال باید دید برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای بخش کشاورزی چیست و آیا می‌تواند انتظارات را محقق کند.
محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی کیست؟
سرمربی سابق تیم ملی و سکاندار فعلی هدایت عمان، ایران را بخت اصلی قهرمانی در جام ملت های قطر می داند.
سرمربی فعلی تیم ملی قطر و سکاندار هدایت تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲، غایب بزرگ سمینار فیفا بود.
سمنان- دبیر هیات رئیسه‌ مجلس گفت: با توجه به اهمیت آموزش و پرورش مجلس تاکید دارد که سکاندار این وزارتخانه باید «در تراز این جایگاه» باشد لذا اجازه ورود به هر کسی را نخواهیم داد.
مسعود میرکاظمی از شهریور سال ۱۴۰۰ سکاندار سازمان برنامه و بودجه بود. در واقع او حدودا یک ‌سال و نیم این مسوولیت را بر عهده داشت. بررسی کارنامه او در این زمان نشان‌دهنده این است که عملکرد قابل‌قبولی داشته و می‌تواند نمره ‌قبولی دریافت کند.
سخنگوی دولت روز سه شنبه خبر از تغییر وزیر جهاد کشاورزی داد و گفت: رییس سازمان دامپزشکی کشور به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی تعیین شد.
مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان فارس برگزار وحسین قنبری مهارلو با رای اکثریت اعضا مجمع سکان دار جدید هیئت فوتبال فارس شد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز هم برخی بانیان وضع موجود وضعیت محیط زیست سکاندار هدایت امور هستند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز هم برخی بانیان وضع موجود وضعیت محیط زیست سکاندار هدایت امورند.
شنیده‌ها و گمانه‌زنی های «تابناک» حکایت از آن دارد به زودی با تصمیم سکان دار بانک مرکزی، یک مقام ارشد ارزی در بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.
شنیده‌ها و گمانه‌زنی های «تابناک» حکایت از آن دارد به زودی با تصمیم سکان دار بانک مرکزی، یک مقام ارشد ارزی در بانک مرکزی تغییر خواهد کرد.
تبریز- هاشم کندی رئیس هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اکثریت آرا به عنوان سکاندار فدراسیون دوچرخه سواری ایران انتخاب شد.
تبریز- هاشم کندی رئیس هیات دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اکثریت آرا به عنوان سکاندار فدراسیون دوچرخه سواری ایران انتخاب شد.
مجتبی حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به عنوان فرمانده پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن مرکزی برگزیده و معرفی شد.
ایران در ابتدای  دهه ۹۰ یکی از ۵ کشور سکاندار در ذخیره سازی گاز بود، اما این سکانداری دیری نپایید که با تغییر سیاست ها جایگاه خود را از دست داده است.
ایلان ماسک در جست‌وجوی سکاندار برای توییتر
سخنگوی صنعت برق گفت: ایران بر اساس اطلاعات آژانس بین‌المللی انرژی، در رتبه اول شدت مصرف انرژی جهان قرار دارد.
جلسه بررسی استیضاح رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت سیزدهم با حضور مخبر معاون اول رئیس جمهور و برخی وزرای کابینه آغاز شد.رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال و دیدار با نخست وزیر ارمنستان را دلیل عدم حضور رئیس جمهور در جلسه استیضاح وزیر صمت بیان کرد.
با پایان دوره مسئولیت سرپرست هیأت کشتی استان تهران، چالش دیگری برای تمدید حکم سرپرستی یا برگزاری انتخابات برای متولیان کشتی بوجود خواهد آمد.
نخست وزیر سابق انگلیس حمایت حداکثری از سکاندار جدید دفتر «داونینگ استریت» را خواستار شد.
اقدامات هشت سال اخیر الویرا نابیولینا، رئیس بانک مرکزی روسیه، موجب شده کارنامه او به یکی از الگوهای درخشان در میان سیاستگذاران حاضر در جهان بدل شود. اقدامات این اقتصاددان در مقابله با بحران اقتصادی سال ۲۰۱۴ که به اصلاح سیاستگذاری مرسوم در بانک مرکزی روسیه انجامید،‌ سطح تورم را برای اولین بار پس از فروپاشی شوروی به سطح ۴درصدی رساند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شسپا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شسپا در روزهای آینده بورس است.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ