رئیسی خطاب به بشار اسد گفت: دولت و ملت سوریه دشواری‌ها و مشکلات بزرگی را پشت سر گذاشتند، امروز می‌توانیم بگوییم که شما این مشکلات را پشت سر گذاشتید و با وجود تهدید‌ها و تحریم‌هایی که علیه شما تحمیل شد، توانستید پیروز شوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عراقی از ورود محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق به دمشق و استقبال بشار اسد رئیس جمهور سوریه از وی خبر دادند.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه به سوریه از وجود اطلاعاتی مبنی بر اقدام آمریکا برای تقویت نظامیان خود در سوریه خبر داد.
تصاویری از ورود بشار اسد رئیس جمهور سوریه به جده عربستان برای شرکت در اجلاس سران عرب که فردا برگزار می شود، خبر دادند.
منابع خبری از ورود بشار اسد رئیس جمهور سوریه به جده عربستان برای شرکت در اجلاس سران عرب که فردا برگزار می شود، خبر دادند.
این حضور در پروتکل‌های سوریه وجود ندارد و با آن، اسد به همه یادآور شد که روابط تهران - دمشق بسیار راهبردی است.
یکی از مسئولان حزب‌الله لبنان سفر اخیر رئیس جمهور ایران به سوریه را یک سفر تاریخی توصیف کرد.
رئیس جمهور اظهار داشت: جمهوری اسلامی همانطور که در روز‌های سخت کنار دولت و ملت سوریه ایستاد، در دوران بازسازی هم کنار شما خواهد بود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رئیس‌جمهور به سوریه می‌تواند مقدمات و بسترهای ادامه ایفای نقش و همکاری‌ها در دوره سازندگی و بازسازی این کشور را آماده کند.
رئیس جمهور یادآور شد: امروز حقانیت جایگاه ایران و سوریه، انطباق این مسیر با عقلانیت و مقاومت و ایستادگی کاملاً اثبات شده و جواب داده و کسانی که تا دیروز نسبت به موضع و جایگاه سیاسی و نظرات و دیدگاه‌های ایران درباره سوریه تردید داشتند، متقاعد شده‌اند که این موضع، به‌حق و عادلانه بوده است.
رئیس جمهور دقایقی پیش در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی «بشار اشد» همتای سوری خود وارد دمشق شد؛ این نخستین سفر خارجی رئیسی در سال ۱۴۰۲ است.
بشار اسد رئیس جمهوری سوریه از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در کاخ ملت در دمشق استقبال کرد. در بدو ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران به کاخ ملت دمشق، مراسم استقبال رسمی از وی برگزار کرد و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه نواخته و پس از آن مراسم گارد برگزار شد.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد که هواپیمای حامل «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه لحظاتی پیش در فرودگاه بین‌المللی دمشق به زمین نشسته است.
به وجود آمدن یک بحران واقعی در روابط میان اسرائیل و آمریکا در کنار اهمیت سفر رئیس جمهور ایران به سوریه بعد از ۱۲ سال از موضوعاتی است که روزنامه‌های مطرح جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
معاون سیاسی دفتر رییس جمهور از سفر رئیس جمهور به سوریه خبر داد و گفت: در سفر رئیسی به سوریه، جشن پیروزی مقاومت برگزار می شود.
رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را به بشار اسد رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی با تاکید بر اینکه متاسفانه در سال جاری نیز در عراق و سوریه بارش‌ها مناسب نبوده است، گفت: به دلیل کاهش بارندگی در این مناطق، عمده گرد و خاک‌های ایران نیز از مناطق عراق، سوریه و اردن نشات می‌گیرد بنابراین با وجود این کم‌بارشی‌ها می‌توانیم انتظار گرد و خاک‌هایی به شکل فراوان‌تر در کوتاه‌مدت داشته باشیم.
شبکه المیادین از ورود رئیس جمهور سوریه به امارات در چارچوب یک سفر رسمی خبر داد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان: با وجود صدور هشدار‌های مربوط به چهارشنبه سوری متاسفانه در بخش‌هایی از شهر همچون حصار امام و بلوار میرسیدعلی همدانی حریق لاستیک را شاهد بودیم.
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران دوست واقعی ملت سوریه است، تاکید کرد: ایران همانند دوران مقاومت در دوره بازسازی نیز با تقویت همکاری‌های اقتصادی کنار ملت سوریه است.
وزیر امور خارجه کشورمان پس از ورود به سوریه، با بشار اسد رئیس جمهور این کشور دیدار و گفتگو کرد.
خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه امروز جمعه اعلام کرد: انجام دیدار میان رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و بشار اسد همتای سوری او اگر شرایط مناسب باشد، امکان پذیر است.
رئیس جمهور ترکیه در سخنانی گفت که امکان ازسرگیری روابط این کشور با سوریه طی مرحله آینده را بعید نمی داند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز به موضع گیری درباره روابط میان سوریه و ترکیه پرداخت.
رئیس کمیسیون خارجی و امور عربی پارلمان سوریه گفت که ترکیه به خوبی می داند که برای این کشور منطقه امنی در شمال سوریه وجود ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ