نورانی‌نژاد نوشت: تکلیف برخی مهمانان نشست اخیر زنان تاثیرگذار چه می‌شود که با عرف متفاوت از شما ظاهر شده‌اند؟ شما که هزینه‌ها و اهداف چنین ولخرجی‌هایی، آن هم در چنین شرایط وخیم اقتصادی کک‌تان را هم نمی‌گزد تا منکرش بدانید و نهی‌اش کنید، چرا درباره عرف و پوشش دوگانگی دارید؟ نهایتا اینکه این همه تناقض را تا کجا می‌توان به دوش کشید و به روی خود نیاورد؟ تا کجا می‌توان دنیا‌های متفاوت بین مردم و مسوولان را در یک سرزمین مشترک دید و تحمیل مستمر یکی بر دیگری را دید و دم نزد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک خانواده آمریکایی که قصد داشتند با لئو مسی سلفی بگیرند توسط محافظان ستاره آرژانتینی کتک خوردند. این اتفاق در رستورانی رخ داد که خانواده مسی و بکام در آن حضور داشتند.
قدرتِ "گرفتن" دست توسط دستگاهی به نام دینامومتر دستی اندازه گیری می شود. این وسیله نوعی دستگاه دستی است که فرد باید تا جایی که می تواند آن را فشار دهد.
قدرتِ "گرفتن" دست توسط دستگاهی به نام دینامومتر دستی اندازه گیری می شود. این وسیله نوعی دستگاه دستی است که فرد باید تا جایی که می تواند آن را فشار دهد.
با در نظر گرفتن اینکه به صورت میانگین ماستیف‌های انگلیسی حدود ۸۰ کیلوگرم وزن دارند، زوربا تقریبا ۲ برابر یک سگ معمولی شده بود. این سگ بسیار بزرگ از سر تا انتهای دم چیزی حدود ۲.۵ متر رسیده بود و قدی نزدیک به یک متر داشت.
درخواست باشگاه ها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از مجلس شورای اسلامی جهت حق پخش تلویزیونی در برنامه هفتم توسعه.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، درخواست امضای یک هوادار را با یک روش جالب عملی کرد.
در جریان آخرین تمرین تیم ملی فرانسه که ستاره پاری‌سن‌ژرمن هم در آن حضور داشت، اتفاقی جالب رخ داد.
اعضای تیم منچسترسیتی بعد از فتح چمپیونزلیگ در استانبول به لندن برگشتند.
ارلینگ هالند رسما برنده کفش طلای لیگ برتر فصل 2022-2023 لیگ برتر انگلیس شد.
درخشش و گلزنی مهاجم برزیلی الاتحاد منجر به برتری این تیم مقابل الباطن شد.
هافبک سابق نساجی نزدیک بود دروازه این تیم را باز کند و منجر به شکست‌شان مقابل آلومینیوم شود.
امانوئل مکرون هنگام عکس گرفتن با رئیس جمهور چین دستش را در جیبش قرار می‌دهد، اما مسئول پروتکل‌های رسمی چین از رییس جمهور فرانسه می‌خواهد دستش را از جیبش بیرون بیاورد.
در ادامه سفر دریایی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این ناوگروه متشکل از ناو‌های دنا و مکران صبح امروز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده نیروی دریایی و مقامات بندری محل در بندر کیپ تاون آفریقای جنوبی پهلو گرفت.
مانوئل فرناندز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، دوباره به فهرست تیم فوتبال سپاهان راه پیدا کرده است.
پژوهشگران موسسه علم و فناوری گوانگجو (GIST) در کره جنوبی، به‌تازگی موفق شده‌اند نوعی محصول منعطف زیست تخریب‌پذیر مشابه با پارچه تولید کنند که یک مولد ترموالکتریک به شمار می‌رود. مولد‌های ترموالکتریک قادر هستند انرژی گرمایی را به الکتریسیته تبدیل کنند. این محصول جدید، از قسمت‌های سیاه و سفید مشابه با خطوط راه‌راه گورخر تشکیل شده است که می‌تواند با ایجاد شیب دمایی در زیر سطح خود، برق تولید نماید.
در حالی که ایران و ژاپن همواره روابط خوبی داشته اند عکسی از یک عضو پارلمان این کشور می تواند در روابط دو کشور تنش ایجاد کند.
چهار شهروند عربستان سعودی هنگام عکاسی با تلفن همراه خود مورد اصابت صاعقه قرار گرفتند که منجر به مرگ یکی از آنها شد.
شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی مقابل پرسپولیس در فاصله یک هفته مانده به پایان نیم فصل می‌توانند صدر جدول را به نام خودشان بزنند.
بوکایو ساکا، ستاره 21 ساله تیم ملی انگلیس، عکس گرفتن با دیوید بکام را لحظه ای خاص در زندگی خود توصیف کرد.
ناصر الخلیفی، رئیس حال حاضر پی اس جی، یکی از تماشاگران پیروزی 5-0 بارسا برابر رئال در نوامبر سال 2010 بود.
همانطور که کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر پیش از این اعلام کرده بود، دو کشتی تفریحی کروز برای اسکان تماشاگران جام جهانی در بندر‌های دوحه پهلو خواهند گرفت.
یکی از هواداران آژاکسیو با اقدامی جالب و باورنکردنی برای گرفت امضا از کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، تلاش کرد.
هواداران استقلال با ساپینتو عکس یادگاری گرفتند.
شاکری در واکنش به انتقاداتی که نسبت به انتشار عکس بازدید نمایندگان از سیل امامزاده داوود شده است، گفت: «بهتر بود زیر گل‌ها دفن شویم اگر با نیت عکس گرفتن به آنجا رفتیم. در حین عبور ما از جاهای مختلف افرادی عکس گرفتند و منتشر کردند ولی ما وظیفه نمایندگی‌مان را انجام دادیم. بلافاصله هم که از آنجا بازگشتیم، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی پیگیر حادثه شدیم تا ببینیم چه اتفاقی افتاده و چه کوتاهی‌هایی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ