همزمان با تحرکات نظامی اخیر مشکوک آمریکا در مرزهای غربی عراق، مدیر مرکز رسانه‌ای و مطالعات راهبردی «رفد» هدف از این تحرکات نامعقول نظامی آمریکا را قطع خطوط تماس میان محور مقاومت دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر مرکز راهبری شبکه گاز ایران از افزایش سه و نیم برابری گازرسانی به نیروگاههای کشور نسبت به سال گذشته خبر داد.
معمار بریتانیایی و مدیر عامل بنیاد نورمن فاستر توضیح می‌دهد: ما مسائل مرتبط با چالش‌های شهرنشینی و مفهوم پایداری را تجزیه و تحلیل کردیم، اما تمرکز اصلی تیم در درجه اول بر بحران پناهندگان و آنچه که می‌توانیم برای پاسخ به آن انجام دهیم، بنا شده بود.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه احتمال می‌دهیم تعداد انصراف دهندگان از مرحله دوم قابل توجه باشد، دلایل موکول شدن تحویل برخی از خودروها به سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد.
هشتم خرداد ماه سال 1402 اجلاس تجلیل از مدیران شایسته سال گذشته، در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش، بهبود فضای بیزینس‌های داخلی با رویکرد استراتژیک کارآفرینی و مشتری مداری، در سالی بود که با عنوان «رشد تولید و مهار تورم» نام‌گذاری شده است.
مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری خبر داد.
مدیر صرافی شربیانی جزییات تحویل 230 هزار یورو پول را به صورت نقدی به مدیرعامل استقلال توضیح داد.
مدیر اداره حراست بهزیستی استان تهران گفت: در اقدامی جهادی، واحدصدور کارت این اداره 7هزار کارت معلولیت صادرکرده و جهت تحویل به افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی استان تهران توزیع شده است.
"جورجیو کافیرو" تحلیلگر ارشد آمریکایی و مدیر اجرایی موسسه تحلیل وضعیت خلیج فارس نیز گفت که توافق ایران و عربستان با میانجیگری چین باید از دریچه تحولات از سال ۲۰۲۰ در خاورمیانه به سمت "تصمیم گیری عملگرایانه سیاست خارجی و تعامل دیپلماتیک میان کشور‌هایی که مشکلات عمده‌ای در روابط خود داشته اند" درنظر گرفته شود.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: اولین عرضه خودروهای وارداتی قبل از عید انجام و به دست مردم هم می رسد.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت با بیان اینکه قیمت خودروهای وارداتی توسط سازمان حمایت تعیین می شود، از تحویل اولین خودروها تا پایان سال خبر داد.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
محسن مهدیان نوشت: در جنگ ترکیبی کسانی می‌توانند مدیر باشند که هم به جهت فردی خودساخته باشند و هم تحلیل کلان و متناسب با دشمنی‌های دشمن داشته باشند. فرقی نمی‌کند چه در اقتصاد و چه فرهنگ و چه رسانه و. اینجا صحنه مجاهدت است.
مهم‌ترین دریافت‌کنندگان خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، کارگران و طبقه ضعیف هستند، اما حالا ارائه خدمات به همین گروه‌ها هم تحلیل رفته است. این مسئله را علی اعتصام‌پور، مدیر سابق درمان تامین‌اجتماعی اصفهان تایید می‌کند و به می‌گوید:«سازمان تامین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای بیش از ۴۹ میلیون نفر تحت پوشش دارد و در بیشتر دولت‌ها به‌ویژه دولت سیزدهم همیشه حیاط‌خلوت دولتی‌ها بوده، درحالی‌که اصلا ربطی به دولت ندارد. کسانی درباره این سازمان تصمیم می‌گیرند که نه کارشناس‌اند و نه دارای سابقه بیمه و این وضعیت باعث شده بخش‌های مختلف سازمان ازجمله درمان، بیمه و شستا به‌سمت ورشکستگی سوق داده شوند.»
محمد مومنی، پیشکسوت فوتبال ایران و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال، به انتقاد از تصمیم کارلوس کی‌روش در بازی با آمریکا پرداخت.
مراسم تجلیل از بانوان محجبه قهرمان ورزش کشور با حضور قهرمانان و مدیر عاملین باشگاه‌های ورزشی مس ایران و شرکت صنایع ملی مس ایران برگزار شد.
مشهد ـ مدیر سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: ۱۱ مرکز خرید حمایتی زعفران از کشاورزان در خراسان رضوی فعال است که تا دوم بهمن ماه امسال نسبت به تحویل محصول از کشاورز اقدام می‌کنند.
مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با هدف تسریع و تسهیل در ارسال و تحویل خودرو‌های تخصیص یافته دارای پلاک انتظامی به مشتریان بر اساس برنامه ریزی مناسب، موفق به شکستن رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل پس از دو سال به تعداد ۴۴ هزار دستگاه طی شهریور ماه سال ۱۴۰۱ شد.
مدیر توزیع محصولات گروه خودروسازی سایپا گفت: موفق به شکستن رکورد خروج خودرو از ادارات تحویل پس از دو سال به تعداد ۴۴ هزار دستگاه طی شهریور ماه سال ۱۴۰۱ شد.
رییس هیات مدیره اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: قیمت تخم‌مرغ در مرغداری‌ها افزایش نیافته و بنابراین فروش تخم‌مرغ با قیمت‌های بالای ۹۰ هزار تومان تخلف است.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۵ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شده در خراسان رضوی که بازگشت به تحصیل داشته اند، توزیع شد.
مدیر شبکه معرفان همدم موسسه فرهنگی هنری تبیان اعلام کرد: ما سال ۱۳۹۲ که در مؤسسه تبیان شروع به کار کردیم وضعیت واسطه‌های ازدواج در تهران را مورد بررسی قرار دادیم و نمونه‌های زیادی از رد وبدل شدن سکه برای معرفی خواستگاران ایده آل و لاکچری را مشاهده می‌کردیم.
دوربین مسیر روبه‌روی حادثه را نشان نمی‌دهد تا ببینیم که زن، پرت می‌شود یا خود را پرت می‌کند یا اصلاً در خودرو نبوده و زمین می‌خورد، ولی مخاطب با دیدن همین تک تصویر، متأسفانه قضاوت می‌کند و حکم هم صادر می‌کند، چنان گرم و پرهیجان که انگار حقیقت همان است که او می‌گوید.
مدیر شبکه معرفان همدم موسسه فرهنگی هنری تبیان با بیان اینکه هزینه حداقلی درخواست معرفی گزینه های ازدواج برای هر نفر 4 هزار تومان است گفت: معرفان بابت این کار هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.
مطابق با وعده‌های داده شده فردا یکشنبه ۱۵ اسفند قرار است که سهام سرخابی‌ها برای خرید متقاضیان عرضه شود. چگونه سهام پرسپولیس و استقلال را بخریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ