سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، به خوبی میلان را تجزیه و تحلیل کرده و می خواهد پیروز دربی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاصله بابلسر تا قائمشهر نزدیک به یک ساعت است اما هتل مناسبی در این شهر برای اقامت پرسپولیس وجود ندارد‌ و کاروان سرخپوشان مجبور به اسکان در هتلی با فاصله زیاد در بابلسر شدند.
استفانو پیولی، مربی میلان، بازی فردا برابر ناپولی در لیگ قهرمانان را کاملا متفاوت عنوان کرد و اینکه به یک برد حداقلی نیز راضی است.
ماسیمیلیانو آلگری، مربی یوونتوس، معتقد است بازی فردا برابر اینتر متفاوت با رویارویی‌های اخیرشان است و فریب شرایط بد فعلی اینتر را نخواهند خورد.
منچسترسیتی و نیوکاسل بعد از دو نتیجه متفاوت در دو جام امروز عصر در لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه تیمش دو بازی متفاوت در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی داشت، می گوید که سهمیه به دست آمده فقط نتیجه یک بازی و نتیجه آن نیست.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با تاکید بر اینکه تیمش دو بازی متفاوت در پنجره پایانی انتخابی جام جهانی داشت، می گوید که سهمیه به دست آمده فقط نتیجه یک بازی و نتیجه آن نیست.
تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا شاید آخرین دوره مسابقاتی باشد که جواد نکونام به عنوان سرمربی فولاد در آن حضور پیدا می‌کند.
سرمربی استقلال می گوید که باید تحرک زیاد داشته باشیم و سریع بازی کنیم و وقتی هم فرصت داشتیم، گل بزنیم.
حضور 5 مدافع میانی در زمین به‌صورت همزمان قطعاً یک اتفاق ویژه است که در کنار بازی بدون مهاجم شکلی متفاوت از ترکیب پرسپولیس در دو بازی اخیر را ثبت کرده است
تیم فوتبال پرسپولیس در حالی آخرین بازی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فصل جاری را برابر نساجی مازندران برگزار می‌کند که تاکتیک متفاوت این تیم در سه دیدار گذشته همچنان ادامه دارد.
وحید امیری بار دیگر در یک مسابقه، بازی در چند پست متفاوت را تجربه کرد.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
چسلاو میخنیویچ، مربی لهستان، ضمن دفاع از سبک بازی دفاعی تیمش گفت که تنها راه صعود به یک هشتم نهایی همین تاکتیک بود.
در حالی که تیم فوتبال انگلیس برای بازی یکشنبه در یک شانزدهم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل سنگال آماده می‌شود، بازیکنان این تیم به تمرین یوگا، پرتاب دارت، شنا، سپک تاکرا، بسکتبال و واترپلو پرداختند.
پخش بازی ایران و آمریکا در سینما‌های کشور، ۶۱۰ میلیون تومان عایدی داشت.
مربی غنا تاکید کرد که فردا آماده ارائه یک بازی بهتر و متفاوت برابر کره جنوبی هستند.
دو دروازه بان تیم ملی به همراه مربی گلرها بعد از بازی با ولز جشن سه نفره جالبی را برپا کردند.
سرمربی تیم ملی ایران تصمیم گرفت با ترکیب‌های متفاوت در دو نیمه دیدار مقابل تونس تیمش را به زمین بفرستد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نسبت به پست بازی یکی از بازیکنان مورد اعتماد خود تصمیم جدید گرفت.
روبرت لواندوفسکی در بازی برابر بایرن مونیخ دو چهره کاملا متفاوت داشت. یک نیمه عالی و یک نیمه محو در زمین. آلیانز آرنا امشب برای ستاره لهستانی بهشت نبود.
یک عملکرد کم‌نقص، ضربات حساب شده و نفوذهای خطرناک حاصل عملکرد مهاجم جدید تراکتور در نخستین بازی بود.
ویرا در حالی به تمرینات پرسپولیس اضافه شده که دقیقاً یک ماه از تمرینات پیش‌فصل این تیم گذشته و سرخ‌ها 5 بازی تدارکاتی هم انجام داده‌اند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ساخته پنی مارشال با بازی درخشان رابرت دنیرو و رابین ویلیامز، یک روایت درخشان و تحسین شده از درام‌هایی است که مضمونش کوشش برای عبور از یک وضعیت بحرانی مزمن است؛ اما در نهایت فرجام ماجرا آن گونه که انتظار می‌رود، رقم نمی‌خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ