مهندسین روس پهپادی را با قابلیت دید در شب برای نظارت بر خطوط لوله نفت و گاز تولید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جریان نفت از طریق دروژبا، از زمان حمله نظامی روسیه به اوکراین، به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده و زیرساخت خطوط لوله از آن زمان، چندین بار هدف حملاتی قرار گرفته که مسکو، اوکراین را عامل آن‌ها می‌داند، اما اوکراین این حملات را تائید نکرده است.
مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمالغرب از انتقال حدود ۹.۸ درصدی از نفت خام و فرآورده کشور به‌وسیله خطوط لوله نفت و فرآورده این منطقه خبر داد.
رئیس مدیریت انرژی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: در سال ۱۴۰۱ نسبت به متوسط عملکرد سال های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۸، معادل بیش از ۲۰۵ هزار بشکه نفت خام، ارتقاء عملکرد انرژی داشته است.
مدیرعامل شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به چشم‌انداز شرکت ملی گاز ایران در توسعه مناطق محروم، از افزایش حدود دو برابری طول خطوط لوله انتقال گاز کشور خبر داد.
با اتصال ۹ نیروگاه به شبکه خطوط لوله انتقال نفت خام و فرآورده نفتی ظرفیت انتقال سوخت مایع از طریق این شبکه به نیروگاه‌ها یک و نیم میلیارد لیتر در سال افزایش می‌یابد.
در دولت سیزدهم در صنعت انتقال نفت با تکمیل ۴ طرح که در مدار بهره‌برداری قرار گرفته‌اند، درحدود ۷۷۵ هزار بشکه به ظرفیت انتقال نفت خام و فرآورده‌های نفتی از شبکه خطوط لوله اضافه خواهد شد.
مدیرشرکت خطوط لوله ومخابرات نفت ایران منطقه تهران مهمترین اقدامات صورت گرفته دریک سال اخیر،براجرای گام به گام پروژه هادرجهت تحقق اهداف ورسالت این مجموعه و پیشگام با صنعت انتقال نفت تاکیدکرد.
معاون عملیات شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران گفت: سوخت‌رسانی با تأسیسات خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران در نوروز ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره اهمیت وجود زیرساخت‌های مخابراتی، از همکاری صنعت انتقال نفت و برق دراین خصوص خبر داد.
تفاهم‌نامه تبادل امکانات مخابراتی و استفاده از زیرساخت‌های ارتباطی میان شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و شرکت مدیریت شبکه برق ایران امضا شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، گفت که ناتو باید یک جلسه اضطراری برای بحث درباره یافته‌های اخیر درباره انفجارهای سپتامبر در خطوط لوله گاز نورد استریم برگزار کند.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: مقامات آمریکا به این موضوع که در انفجارهای خط لوله نورد استریم دست داشته اند، اعتراف کردند.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به سوخت‌رسانی به نیروگاه‌های کشور گفت: طی ۹ ماه سال جاری ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون لیتر سوخت به نیروگاه‌های کشور انتقال داده شده است.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: سال گذشته در حالی انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر نفت خام و فرآورده نفتی رقم خورد که این عدد نشان دهنده رشد ۸ درصدی انتقال نسبت به سال ۹۹ است.
سخنگوی کرملین اعلام کرد که مسکو انفجارهای پل کریمه و خطوط لوله نورداستریم را در فهرست «اقدامات تروریستی» دسته‌بندی می‌کند.
مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بر استفاده و جایگزینی توربین‌های ساخت کشور به جای توربین‌های در حال استفاده این شرکت تاکید کرد.
مرکز انتقال نفت کاشان به‌صورت موقت تحویل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به‌عنوان بهره‌بردار شد.
رحیمی گفت: بهترین و بیشترین ظرفیت نسبت به عملیات و توان عملیاتی موجود، استفاده از خطوط نفت خام ۶۳ درصد و فرآورده‌های نفتی ۵۰ درصد است.
مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران از انتقال ۱۲۸ میلیارد لیتر انواع فراورده های نفتی در سال گذشته خبر داد.
استولتنبرگ در ادامه افزود، ناتو با «نگرانی شدید» گزارش‌های دریای بالتیک در مورد بروز نشتی در خطوط لوله گاز نورد استریم روسیه را دنبال می‌کند.
با این وجود، مهم‌ترین عامل برای گسترش سریع بهره برداری از نفت، گاز، انرژی خورشیدی، بادی، زمین گرمایی، آبی یا انرژی هسته‌ای این است که به شرکت‌هایی که آن را دنبال می‌کنند (و بانک‌های یکه آنان را تامین مالی می‌کنند) این اطمینان را بدهیم که اگر میلیاردها دلار سرمایه‌گذاری کنند دولت به آنان کمک خواهد کرد تا به سرعت خطوط انتقال و خطوط لوله بسازند تا انرژی خود را به بازار برسانند.
شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و یک شرکت دانش‌بنیان به‌منظور همکاری علمی و فنی برای ساخت پیگ هوشمند، نشت‌یاب و انشعاب‌یاب خطوط لوله، تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کردند.
درحالی که روسیه عدم صادرات گاز به اروپا را ناشی از مشکلات فنی عنوان می کند، دولت های اروپایی آن را اقدامی در مقابله با تحریم های غربی می دانند.
آژانس بین‌المللی انرژی اعلام کرد که صادرات گاز طبیعی روسیه از طریق خطوط لوله به اتحادیه اروپا و بریتانیا در هفت ماهه نخست سال جاری ۴۰ درصد کاهش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ