مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن بازدید از خطوط تولید از شرایط و افزایش تولید ابراز رضایت کرد و گفت: با برنامه‌های صورت گرفته، طی نیمه دوم سال شاهد تحولات و جهش‌های عمده‌ای در حوزه تولید و کیفیت محصولات خواهیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال‌احمر با بیان این که تمام خطوط تولید تجهیزات پزشکی فعال شده است، از افزایش ۳۰ درصدی ساخت تجهیزات پزشکی در هفته نخست تابستان خبر داد.
در این مطلب مجموعه‌ای از برترین خطوط تولید خودرو در جهان را مشاهده می‌کنید که هر کدام در نوع خود سازمانی بسیار منظم و دقیق محسوب می‌شوند.
در راستای ارتقاء کیفیت محصولات گروه خودروسازی سایپا،‌ این گروه خودروساز و شرکت تولیدکننده قوای محرکه DAE چین،‌ با هدف تولید خانواده نسل جدید خانواده موتور در شرکت مگاموتور،‌ ‌قرارداد همکاری امضاء‌ کردند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با تاکید بر این که تمامی خطوط تولید دارو در هلال احمر فعال است، از رشد حدود ۸۰ درصدی ساخت دارو در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
فعالان شبکه های اجتماعی و دارندگان کانال های پرمخاطب خودرویی، از خطوط تولید ایران خودرو بازدید کردند.
معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صمت در نامه‌ای به رئیس سازمان توسعه تجارت نسبت به توقف قریب‌الوقوع خطوط تولید خودروسازان هشدار داد و خواستار لغو محدودیت سیستمی تخصیص ارز برای صنعت خودرو شد.
سرپرست مدیریت سرمایه گذاری شرکت مترو تهران گفت: شرکت مترو تهران در حال رایزنی به منظور اصلاح برخی مصوبات شورای اقتصاد در زمینه ماده ۱۲ قانون رفع موانع تولید است.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به این که خطوط تولید به صورت شبانه روزی فعال هستند، از رشد ۱۶ درصدی تولید سرنگ خبر داد.
پژوهشگران موسسه علم و فناوری گوانگجو (GIST) در کره جنوبی، به‌تازگی موفق شده‌اند نوعی محصول منعطف زیست تخریب‌پذیر مشابه با پارچه تولید کنند که یک مولد ترموالکتریک به شمار می‌رود. مولد‌های ترموالکتریک قادر هستند انرژی گرمایی را به الکتریسیته تبدیل کنند. این محصول جدید، از قسمت‌های سیاه و سفید مشابه با خطوط راه‌راه گورخر تشکیل شده است که می‌تواند با ایجاد شیب دمایی در زیر سطح خود، برق تولید نماید.
مهندسین روس پهپادی را با قابلیت دید در شب برای نظارت بر خطوط لوله نفت و گاز تولید کردند.
با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، اعضای هیات مدیره، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه و معاونان گروه خودروسازی سایپا، فرماندار شهر کاشان و نماینده مردم نظنز در مجلس شورای اسلامی خطوط تولید دو خودرو ساینا.اس CVT و ساینا.اس CNG و خطوط تولید سپر،‌داشبورد و صندلی در شرکت سایپاسیتروئن افتتاح شد.
معاون ساخت وتوسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌ها گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای عرصه ساخت راه آهن بعد از انقلاب اسلامی در کشور خودکفایی در تولید ریل و سوزن است.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز تحقیقات ونوآوری صنایع خودرو و خطوط تولید شرکت سایپا ضمن بازدید از نزدیک در جریان فعالیت های این گروه خودروساز قرار گرفتند.
ترکیب مدیریتی که در ایران خودرو جواب داد/ جیب دلال ها یا خطوط تولید مسئله این است!
ترکیب برنده را نباید تغییر داد/ جیب دلال ها یا خطوط تولید مسئله این است!
مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروساز به بررسی ایجاد شرایط بهتر در تعامل و همکاری دو طرف و رفع موارد مربوط به تفاهم نامه فی مابین با هدف اجرای بهتر آن پرداخت.
بزرگترین عملیات تعمیرات اساسی خطوط ارتباطی آب دریا و تعویض ولوهای عظیم واحد آبگیر شرکت مبین انرژی خلیج فارس با صرف ۱۶۰ هزار نفر ساعت کار مداوم و شبانه روزی و بدون حادثه با موفقیت پایان یافت.
مدیرعامل شرکت محورسازان از افزایش تولید ۲۱ درصدی معادل ۱۰۵هزار و ۴۲۶ عدد قطعه در هفت ماهه امسال، نسبت به مدت مشابه سال گذشته در خطوط ماشین‌کاری و ساخت این شرکت خبر داد.
ماشین آلات و تجهیزات خط تولید واحدهای صنعتی و معدنی با تشخیص وزارت صمت و با اخذ گواهی تضمین مالیات بر ارزش افزوده (گواهی چک) توسط سازمان امور مالیاتی قابل ترخیص است.
با همت اداره اتوماسیون صنعتی در معاونت خدمات فنی ایران‌خودرو و با همکاری معاونت تولید قطعات و مجموعه ها و معاونت مهندسی سازمان و سیستم‌ها و معاونت تحقیقات، طراحی و تکوین محصول، سیستم ترنم تولید در موتورسازی سه طراحی، اجرا و راه اندازی شد.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازي سايپا در مردادماه سال جاری تعداد 32 هزار و 984 دستگاه توليد کرده كه اين تعداد در مقايسه با مدت مشابه سال قبل با تيراژ 26 هزار و 241 دستگاه به تعداد 6 هزار و 743 دستگاه بیشتر و با رشد 26 درصدی همراه بوده است.
معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری با هدف افتتاح خطوط تولید دانش‌بنیان، خانه‌های خلاق و نوآوری به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.
معاون اموال منقول سازمان اموال تملیکی از فروش ماشین آلات خطوط تولید و صنعتی در مزایده شماره 259 این سازمان خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از خطوط تولید سایت خودروسازی خزر، از تولید محصول جدید «ری‌را» در این سایت تولیدی با نگاه و تمرکز بر تولید داخل خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ