محققان کشور موفق به طراحی و ساخت دستگاه خود تزریقی مواد با هدف بررسی مکانیسم های عصب - زیست شناختی اعتیاد به مواد مخدر در پژوهش های پیش بالینی، شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارگر نانوایی با حواس پرتی خود حین پوشیدن لباس کار دچار حادثه با دستگاه خمیر زنی شد. منبع: چندثانیه
در مورد آب هندوانه اگر قصد نوشیدن آن را دارید سعی کنید به جای دستگاه آبمیوه گیری آن را در مخلوط کن درست کنید. لذت بردن از هندوانه به شکل میوه یا مایع چند بار در هفته برای بهره مندی کامل از تمام فواید سلامتی آن بسیار مفید است.
رئیس دستگاه قضا گفت: در دستگاه قضائی تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی کارکنان عدلیه انجام میدهیم.
آویشن به علت وجود تیمول موجود در خود یک ضدعفونی‌کننده و ضد انگل قوی است و انواع کرم‌های روده از قبیل تریکوسفال آنکیلوستوم و اکسیور (کرمک) را می‌کشد و علاوه بر کشتن کرم‌ها، تخم کرم را نیز از بین می‌برد.
موسی غضنفرآبادی با اشاره به تشکیل جلسه هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان برای رسیدگی به اظهارات احمد علیرضابیگی گفت: در این جلسه ایشان تصریح کرد که نگفته است تحویل ادعایی خودروها برای پس گرفتن امضای استیضاح بوده است.
استفاده کردن از گوشی در حین شارژ باعث داغ کردن دستگاه شده و به مرور، احتمال آسیب رساندن به آن را افزایش می‌دهد.
دستگاه قضایی در سالی که گذشت در مقوله‌ها و زمینه‌هایی نظیر تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید، انسداد گلوگاه‌ها و بستر‌های فساد، مبارزه با فساد در همه ساحت ها، اصلاح رویه‌های فسادزا و مشکل‌دار، احیای حقوق عامه، مقابله با متعدیان به منابع طبیعی، صیانت از بیت المال و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات، هوشمندسازی رویه‌های قضایی، بازاجتماعی کردن زندانیان و ... گام‌های مؤثری را برداشت.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به روز جهانی مقابله با اسلام هراسی گفت: اسلام هراسان منافع نامشروع خود را در گسترش اختلاف و نزاع بین آحاد بشریت می‌بینند.
کمیسیون فرهنگی از آغاز مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته و بدین منظور صد‌ها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است.
کمیسیون فرهنگی از ابتدای مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته است و بدین منظور صدها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است
کمیسیون فرهنگی از ابتدای مجلس یازدهم ضمن پرداختن به وظایف مصرح خود در قانون اساسی و آیین نامه داخلی به موضوع تربیت اخلاقی در سایه عفاف و حجاب توجه خاصی مبذول داشته است و بدین منظور صدها ساعت وقت خود را برای اجرای قوانین عفاف و حجاب مصروف داشته است
اراک- رئیس دستگاه قضا گفت: این که کسی کارش رو انجام نمی‌دهد دلیل نمی شود که ما وظیفه خود را درست انجام ندهیم.
به نظر می‌رسد انتشار تصویر نفر سوم پیچیده‌ترین دستگاه امنیتی رژیم شاه، بعد از ۴۴ سال بی ارتباط به انسجام گروه‌های اپوزیسیون ایران در خارج از کشور نیست. در شرایطی که آمریکا، اسرائیل به صورت آشکار و کشور‌های اروپایی متاثر از حمایت ایران از روسیه در جنگ اوکراین به طور ضمنی از مخالفان ایران حمایت می‌کنند، آنچه به عنوان راهبرد اپوزیسیون در خارج از کشور در حال پیگیری است، عمل به توصیه‌های ثابتی برای همگرایی مخالفان جمهوری اسلامی است.
معاون حقوقی قوه قضائیه در مراسم معارفه خود با بیان اینکه موضوع استقلال دستگاه قضایی را باید جدی بگیریم، گفت: مظلومیت قوه قضائیه در مسائل کلان و سیاست گذاری‌ها را درک می‌کنم.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: اعتراض خود را در تحریف نام خلیج فارس قبل از انتشار در رسانه‌ها رسما با عراق اعلام کرده‌ایم.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: اعتراض خود را در تحریف نام خلیج فارس قبل از انتشار در رسانه‌ها با عراق اعلام کرده‌ایم.
کارآگاهان در بررسی صحنه سرقت، یک دستگاه گوشی تلفن همراه به جا مانده از سارقان را کشف کردند و با بررسی فنی آن، اطلاعات سه سارق را به دست آوردند که دو نفرشان با اجرای یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند. متهمان همگی تبعه یکی از کشور‌های شرقی ایران هستند که در استان قم سکونت دارند.
آنفلوآنزا بیماری ویروسی حاد دستگاه تنفسی است که با تب، سرفه، سردرد، گلودرد، درد عضلانی، تعریق، آبریزش بینی، و گا‌ها استفراغ و اسهال تظاهر می‌کند. در این میان تب و سرفه به عنوان علائم کلیدی مطرح هستند. سرفه اغلب شدید و برای مدتی ادامه می‌یابد؛ ولی سایر نشانه‌های بیماری بعد از دو تا هفت روز خود به خود بهبود پیدا می‌کند.
پژوهشگران پژوهشگاه مواد و انرژی در جدیدترین دستاورد خود، موفق به ساخت دستگاه تصفیه پساب نیروگاه‌های تولید برق شدند.
چین نخستین برنامه اجرایی مخصوص واقعیت مجازی خود را منتشر کرد. این کشور تصمیم دارد تا ۲۰۲۶ میلادی بیش از ۲۵ میلیون دستگاه با ارزش بیش از ۳۵۰ میلیارد یوان(۴۸.۲۰ میلیارد دلار) را صادر کند.
کارشناسان امنیت سایبری McAffee اخیرا چند برنامه مخرب را در گوگل پلی کشف کرده اند. اگر آن‌ها را نصب کرده اید، پیشنهاد می‌شود فورا پاک کنید.
از این پس برای استفاده از اپ جدید واتس اپ روی ویندوز نیازی نیست کاربر موبایل خود را به دستگاه مرتبط کند تا پیام ارسال و دریافت کند.
در صورتی که هنوز تاریخ انقضاء سیستم عامل دستگاه شما فرا نرسیده باشد، می‌توانید برای صرفه جویی در عمر باتری، بهبود سرعت و کاهش فرسودگی گوشی اندرویدی یا آیفون قدیمی خود روش‌هایی که در ادامه بررسی می‌کنیم، را دنبال کنید.
به نظر می‌رسد امید مردم به قوه قضاییه نسبت به گذشته بیشتر شده است و از این جهت باید از زحمات و خدمات شما همکاران قضایی تقدیر کنم؛ شما کارکنان و مسئولان قضایی علی‌رغم مشکلات و کمبودهای موجود و حجم کار سنگینی که دارید الحمدلله در خدمت رسانی به مردم توفیق داشته اید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ