منبع انرژی کوچک این وسیله، می‌تواند یک توپ مایکروویو که در بخش بالای وسیله نقلیه یا پشت بام قرار دارد را برای حمله غافلگیرکننده به اهداف دشمن که در حال پرواز هستند، فعال کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس در واکنش به آزادی قاتل صهیونیست شهید «قصی معطان» از سوی دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی، این اقدام را حمایت از تروریسم شهرک‌نشینان دانست.
پارلمان اتحادیه اروپا اخیرا به تصویب قانون جدیدی رای داده که کل چرخه عمل باتری دستگاه های الکترونیکی از طراحی تا پایان عمر را تغییر می دهد.
خربزه به دلیل داشتن فیبر بالا و اثرات خنک‌کنندگی، حرکات دستگاه گوارش به ویژه روده‌ها را تنظیم می‌کند و نقش موثری در دفع سنگ کلیه دارد.
مطالعات نشان می‌دهد کورکومین در زردچوبه می‌تواند از آلودگی سلول‌ها به ویروس‌های قابل انتقال دستگاه گوارش (TGEV) جلوگیری کند. مصرف این ترکیب در دوز بالا به نابودی ذرات ویروس منجر می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه بلافاصله پس از وقوع قتل، رسیدگی سریع به این پرونده در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت افزود: در نهایت پس از طی مراحل قانونی، حکم عامل قتل شهید پور دهقان در محل زندان مرکزی خرم آباد با تشریفات شرعی و قانونی اجرا شد.
اراک- آیین مصالحه و گذشت اولیای دم از قصاص قاتل، با حضور و وساطت رئیس دستگاه قضا در استان مرکزی برگزار شد.
معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از رشد ۴۲ درصدی تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای امسال تا ۲۵ بهمن ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری از ابتدای سال آماده تحویل و عرضه به مشتریان شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با همدستی دو تن دیگر راننده یک دستگاه خاور را به قتل رسانده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با همدستی دو تن دیگر راننده یک دستگاه خاور را به خاطر پارک بد به قتل رسانده بودند، خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۱۴۵ هزار دستگاهی خودرو کامل قابل عرضه به مشتریان در ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: با ایجاد شرایط پایدار در تولید، به طور روزانه بیش از ۲۵۰۰ دستگاه خودرو تولید می‌شود.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از ایمن‌سازی بخش قابل توجهی از گودهای رها شده در این منطقه با همکاری دستگاه قضایی خبر داد.
از نکات قابل توجه عرضه ۲۰۷ در بورس درصد پیش پرداخت سفارش خرید آن است که ۱۰۰ درصد درنظر گرفته شده است.
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده ۳۱ ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می‌فشرد با چهره‌ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن ۲۴ ساله‌ای به نام «مهدیه» هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد. در همین حال مادر ۴۴ ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن ۴۴ ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.
محققان به تازگی یک دستگاه کوچک و مستقل با یک حسگر قابل کشش و انعطاف پذیر ساخته اند که می‌تواند با چسبیدن به پوست، اندازه دقیق تومور را اندازه گیری کند.
حس لامسه برخی از افرادی که دچار سکته می شوند، از بین می رود. در همین راستا محققان انگلیسی یک دستگاه قابل حمل ساخته اند که احتمالا این نقص را برطرف می کند.
افراد ناشناس ظهر شنبه یک نفر را در منطقه پانصد دستگاه دزفول به قتل رساندند.
رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از ساخت دستگاه دیالیزی خبر داد که بیماران بتوانند به صورت کوله پشتی از آن استفاده کنند.
رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران از ساخت دستگاه دیالیزی خبر داد که بیماران بتوانند به صورت کوله پشتی از آن استفاده کنند.
اصفهان- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: قاتل محیط‌بان برومند نجفی تاکنون دستگیر نشده اما از طریق نیروی انتظامی و دستگاه قضا پیگیر دستگیری او هستیم.
بعد از اینکه این شکایات‌ توسط دستگاه قضا علیه رسانه‌ها بررسی می‌شود، سرانجام منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می‌گردد، اما آنچه در این میان رخ می‌دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوال‌های مطرح در رسانه بدون پاسخ می‌ماند.
بعد از اینکه این شکایت ها توسط دستگاه قضا علیه رسانه ها بررسی می گردد آخرالامر منتهی به رای برائت شده و آن رسانه تبرئه می گردد اما آنچه در این میان رخ می دهد در اصل «قتل نفس خبر» بوده که سوالهای مطرح شده توسط رسانه بدون پاسخ می ماند
وحید خانلری و حبیب‌اله اژدهاکش به ترتیب معاونان مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، در نشست‌های جداگانه تلفنی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، به سوالات و مباحث مطرح شده از جانب مشتریان بانک در حوزه اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، پاسخ دادند.
نارضایتی خریداران از سامانه جامع فروش خودرو
متهم پیش از این نیز پرونده‌های قضایی متعدد و مشابهی داشته که قریب به اتفاق آن‌ها با اغماض و با هدف اصلاح متهم و با خودداری دادگاه از محکوم کردن متهم به مجازات‌های اشد، منتهی به منع تعقیب شده است؛ به‌طوری‌که حداقل در پنج مورد از موارد مشابه با رافت اسلامی مواجه شده است؛ اما این فرد از فرصت‌های ارائه شده در جهت اصلاح رفتار خود استفاده نکرده و بر اتهام‌زنی بی‌اساس به افراد مختلف ادامه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ