محققان کشور در صدد ساخت سیستم پرتودهی گامای درون کار خشک کاربردی برای سازمان انتقال خون هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش حماس در واکنش به آزادی قاتل صهیونیست شهید «قصی معطان» از سوی دستگاه قضائی رژیم صهیونیستی، این اقدام را حمایت از تروریسم شهرک‌نشینان دانست.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: با توجه به شدت بی سابقه گرمای هوا در جهان و ایران به نظر می رسد بتوان با تعطیلی ادرات و دستگاه های اجرایی نسبت به حفظ سلامت مردم اقدام کرد.
از سوی سازمان اداری استخدامی بسیار تأکید شده است که دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به هیچ وجه نباید تصاویر مدارک، خصوصاً مدارک هویتی از افراد دریافت نمایند، زیرا سازمان ثبت احوال تمام نیازمندی‌های دستگاه‌های گوناگون، برای استعلام اطلاعات هویتی افراد را ارائه داده به نحوی که ضرورتی ندارد هیچ دستگاهی کپی مدارک هویتی اخذ نماید.
در جلسه هم اندیشی و بازدید شبانه اعضای شورای شهر تهران، مسئولان قوه قضائیه و مدیران شهری با موضوع آسیب‌های اجتماعی در منطقه ۱۲ بر ضرورت همکاری مستمر قوه قضائیه و شهرداری تهران تأکید کردند.
به زعم بسیاری از کارشناسان قانون ضرورت اخذ مجوز برای استفاده از دستگاه فلزیاب ابزار محور بوده و نیازمند بازنگری جدی است زیرا ضمانت اجرایی درستی نداشته و به میراث تاریخی خدشه وارد می کند.
آن دسته از محافل اصولگرا که برگزاری غیرعلنی دادگاه سه جوان اعدام شده در اصفهان را به باد انتقاد گرفتند و آن را بیش از هر چیز به زیان حکومت و دستگاه قضایی ارزیابی کردند، بهتر است تا دیر نشده، بر ضرورت علنی بودن دادگاه این دو روزنامه‌نگار تأکید و برای آن زمینه‌سازی کنند.
رشت- استاندار گیلان بر ضرورت استفاده از ظرفیت همه دستگاه ها در فصل زراعی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها باید در تأمین ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز در مواقع ضروری هم پوشانی داشته باشند.
صبح‌ امروز جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، با حضور معاون اول قوه ‏قضاییه و سایر مقامات عالی دستگاه قضا برگزار شد.
با توجه به تقاضای بالای خودرو در کشور و ضرورت تنظیم بازار این کالا که مدتی است نقش کالای سرمایه‌ای را پیدا کرده، وزارت صمت نسبت به برنامه‌ریزی و بسترسازی برای افزایش تولید، تکمیل خودرو‌های ناقص قبلی و افزایش به بازار اقدام کرده و خوشبختانه طی سال ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو با رشد معادل ۳۹ درصد به صورت کامل تولید و روانه بازار شده است.
عضو شورای فرهنگی و اجتماعی زنان گفت: تمام دستگاه ها در موضوع حفظ حجاب و عفاف نقش دارند و باید در این رابطه به ایفای نقش بپردازند.
وزارت کشور در بیانیه‌ای بیان کرد: از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر، دستگاه قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط در مواجهه با معدود هنجارشکان حمایت خواهیم کرد.
معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت مناطق درگیر در برف بی سابقه در آن استان را جویا شد و بر ضرورت بسیج همگانی همه دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد.
ضرورت هم‌افزایی و تعامل میان پلیس و دستگاه قضا برای برخورد با پدیده سرقت‌های خرد با توجه به تاثیر این نوع از جرایم در از بین بردن امنیت روانی جامعه بیش از هر زمان زمان دیگری احساس می‌شود.
ضرورت بهسازی محیط با نقش تعیین کننده فرمانداران، بخشداران و دهیاران و حمایت همه جانبه دستگاه ها، توجه به بخش آموزش سلامت با استفاده از ظرفیت سفیران سلامت مدارس، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی و برآورد هزینه‌ها و تشکیل کمیته بودجه برای تامین اعتبارات لازم، نظارت و ارزشیابی و در نهایت درمان از موارد حائز اهمیت است که باید به آن‌ها توجه جدی داشت.
معاون اول قوه قضائیه گفت: برای حل معضلات دستگاه قضائی حتما از تجربه قضات و مدیران شاغل در صف قوه قضائیه، یعنی دادسراها و محاکم استفاده می کنیم.
شما قضات و مسئولان دیوان عدالت اداری می‌توانید در حوزه اصلاح قانون ناظر بر ضرورت اخذ نظر از معاونت‌های حقوقی هر دستگاه، هنگام صدور مصوبه از ناحیه آن دستگاه، از آن جهت که این مصوبه با قانون مغایرت نداشته باشد، منشاء اثر باشید و بر این موضوع و گزاره تاکید کنید که معاون حقوقی هر دستگاه در زمره افراد توانا از حیث اشراف و تسلط به قوانین باشد.
سرپرست فدراسیون ورزشهای همگانی بر ضرورت مشارکت گسترده دستگاه ها در برگزاری مسابقات کارکنان دولت تاکید کرد.
سران سه قوه فعال شدن شورای مولدسازی اموال و دارایی‌های مازاد دستگاه‌ها و سازمان‌ها را ضروری خواندند و تسریع در اجرای این قانون را خواستار شدند.
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نارسایی یکی از علل نارسایی در اجرای طرح دارویار را، عدم هماهنگی میان دستگاهی دانست و بر ضرورت فرماندهی واحد برای انجام هماهنگی فرابخشی تاکید کرد.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با تاکید بر ضرورت هوشمندسازی نظام مالیاتی کشور، گفت: تبادل اطلاعات بین دستگاه دولتی با سازمان امور مالیاتی به درستی انجام نمی شود.
رئیس عدلیه با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی برای رفع نواقص و کاستی‌های دستگاه قضا گفت: همیشه باور و اعتقاد من این بوده که باید بررسی و رفع نقاط ضعف و نقصان‌ها را از مجموعه خودمان شروع کنیم.
این نماینده مجلس شورای اسلامی بر ضرورت برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت کشور تاکید کرد و افزود: دستگاه قضا باید با لیدرهای اغتشاشات و کسانی که بیانیه می‌دهند برخورد جدی داشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت باید در این زمینه ورود کند.
محسنی اژه‌ای با اشاره به ضرورت سرعت عمل بیشتر نیروی انتظامی در دستگیری زورگیران و سارقان به عنف، گفت: قوه قضاییه این آمادگی را دارد تا در راستای دستگیری هرچه سریع‌تر سارقان خشن، به نیروی انتظامی کمک کند؛ همچنین فراجا می‌تواند در انجام این مهم از نیرو‌های بسیج نیز کمک بگیرد.
مطالعات نشان داده‌اند که فیبر غذایی می‌تواند با التهابات داخلی بدن مبارزه کند و این کار را از طریق سوخت‌رسانی به باکتری‌های مفید روده و تقویت سیستم ایمنی مرتبط با دستگاه گوارش انجام می‌دهد. تقویت سیستم ایمنی مرتبط با روده‌ها برای تقویت سیستم ایمنی کلی بدن و همچنین مبارزه با عفونت‌ها ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ