هنوز مطالعات پزشکی جامع زیادی وجود ندارد که بررسی کرده باشد چند درصد از تعریق‌های شبانه نشان دهنده بروز یک مشکل جسمی مهم است و چند درصد آن به دلایل غیرخطرناک رخ می‌دهد، اما فعلا پزشکان به این نتیجه رسیده‌اند که در بیشتر مواقع، عرق شبانه هیچ دلیل نگران کننده‌ای ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نرخ مشارکت زنان در بازار کار ایران کمتر از یک چهارم نرخ مشارکت زنان در اقتصاد‌های توسعه یافته و کمتر از نصف نرخ مشارکت زنان ترکیه‌ای است و برآورد‌ها نشان می‌دهد نرخ بیکاری زنان در ایران هفتاد درصد بالاتر از مردان است.
شایع‌ترین علت نارسایی قلبی بیماری عروق کرونر (سکته قلبی) است و سایر علل مهم نارسایی قلبی شامل فشار خون بالا، مشکلات دریچه قلبی و انواع مادرزادی نارسایی قلبی، مصرف الکل، مواد مخدر و مواد روانگردان، بارداری، عفونت ویروسی و... است.
جامه‌شورانی تصریح کرد: این بیماران باید توصیه‌های دارویی، تغذیه‌ای و ورزشی را رعایت کنند. این بیماری کمتر از ۲ تا ۴ ماه قابل برگشت خواهد بود.
ناحیه‌ی چشم پوست نازکی دارد، به همین دلیل اولین چین و چروک‌ها در این قسمت ظاهر می‌شوند. ما بیشتر اوقات ندانسته بر روی این چین و چروک‌ها تأکید می‌کنیم و در نتیجه باعث می‌شویم پیرتر از سن واقعی مان به نظر برسیم. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد خط چشم سیاه و ضخیمی می‌کشید و باعث می‌شوید چشم‌ها کوچک و بی روح به نظر برسند.
نتایج نشان داد که هوش به‌طور کلی با استرس کمتر (پریشانی و نگرانی کم و درگیری با کار زیاد) قبل و بعد از آزمون‌های هوش مرتبط است حتی بدون انجام آزمون، افرادی با ضریب هوشی بالاتر احساس شادی و انرژی بیشتری داشتند.
کمتر کسی می‌توانید آرنج خود را زبان بزند. کتاب رکوردهای جهانی گینس می‌گوید به طور میانگین روزانه ۵ نفر تنها به دلیل داشتن توانایی زبان زدن آرنج خود، مدعی ویژه بودن‌شان می‌شوند.
پ برای بسیاری مان این موقعیت پیش آمده؛ برای مراسمی حسابی به خود رسیده ایم و بهترین لباس هایمان را به تن کرده ایم، اما تصویر درون آینه شباهتی به خودمان نداشته یا حتی پیرتر از سن واقعی مان به نظر رسیده ایم.
سکسکه یک انقباض اسپاسمودیک غیرارادی عضله در پایه ریه‌ها (دیافراگم) است که با بسته شدن سریع تار‌های صوتی همراه است. معمولاً سکسکه برای چند ساعت یا گاهی یک یا دو روز طول می‌کشد. با این حال، سکسکه‌های مزمن آن‌هایی هستند که برای مدت طولانی ادامه می‌یابند. اپیزود‌هایی که بیش از دو روز و کمتر از یک ماه طول می‌کشند، گاهی اوقات سکسکه مداوم نامیده می‌شوند. در موارد نادر، سکسکه حتی بیشتر از یک ماه ادامه می‌یابد یا به طور مکرر در یک دوره زمانی طولانی عود می‌کند.
فوق تخصص خون و سرطان کودکان با بیان اینکه سرطان خون شایعترین سرطان کودکان محسوب می‌شود، گفت:یکی از این علائم، کمر درد شدید بوده که معمولا معادل سرطان است.
مدیرعامل آلومینیوم می‌گوید بحث آوردن VAR بسیار مهم است و اگر در بازی امروز تیم‌شان کمک داور ویدئویی بود جنجال‌ها کمتر می‌شد.
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه تل‌آویو درباره جنگ جاری میان اوکراین و روسیه، موضع‌گیری علنی کمتری خواهد داشت، گفت که سیاست کابینه جدید دراین‌باره «مسئولانه» خواهد بود.
تشخیص دیابت نوع یک در کودکان برای والدین و سرپرستان کودکان و نوجوانان معمولا بسیار سخت است و علائم این بیماری آن‌ها را سردرگم می‌کند. مهم‌ترین نکته در این میان این است که علائم این نوع دیابت در کودکان به‌سرعت و ظرف یک تا چند هفته (کمتر از یک ماه) بروز می‌یابد.
تصویر جالبی از میهمانی شب یلدا در زمان قاجار باقی مانده است که نشان می‎‌دهد آخرین شب پاییز و طولانی‌ترین شب در طول سال از گذشته نزد ایرانیان اهمیت داشته است.
اعتماد نوشت: یک تحقیق جدید نشان می‌دهد کاهش مشارکت سیاسی نقش مهمی در ایجاد اعتراضات پس از فوت مهسا امینی داشته است.
بررسی سیستماتیک متون علمی، شواهد اولیه‌ای را نشان می‌دهد مبنی‌بر اینکه سمعک به جوان‌ماندن مغز انسان کمک می‌کند. پژوهشگران سنگاپور پس از بررسی هشت مطالعه بلندمدت بر روی بزرگسالان کم‌شنوا، دریافتند افراد کم‌شنوایی که از سمعک استفاده می‌کنند در مقایسه با افراد کم‌شنوایی که از سمعک استفاده نمی‌کنند، ۱۹ درصد کمتر دچار علایم زوال شناختی شدند.
مطالعه مؤسسه تحقیقاتی نوآوری تغذیه و سلامت دانشگاه ادیت کوان استرالیا نشان داد زنانی که بیش از ۱۰۰ میکروگرم ویتامین K ۱ مصرف کردند (معادل حدود ۱۲۵ گرم سبزیجات با برگ تیره یا یک تا دو وعده سبزیجات) در مقایسه با شرکت کنندگانی که کمتر از ۶۰ میکروگرم در روز از این ویتامین مصرف می‌کردند، ۳۱ درصد کمتر در معرض خطر شکستگی قرار داشتند. دستورالعمل فعلی مصرف کافی ویتامین K در استرالیا برای زنان ۶۰ میکروگرم در روز است.
بدن پله دیگر به شیمی درمانی واکنش مثبت نشان نمی دهد و او حالا تزریق مُسکن را آغاز کرده است.
مصرف زیاد سدیم با فشار خون بالا، عامل خطر اصلی بیماری‌های قلبی عروقی است. مطالعات اخیر نشان می‌دهد که دفعات افزودن نمک به غذا می‌تواند برای پیش بینی میزان مصرف سدیم فردی در طول زمان مورد استفاده قرار گیرد.
استقلال ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از 10 دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.
استقلال ساپینتو در برابر نساجی در کمتر از ده دقیقه تمام رکوردهای منفی را شکست.
بر خلاف انتظارات اولیه تحرکات صدر در کمتر از یک هفته گذشته تا حدود زیادی از این مساله گره‌گشایی کرده و به نظر می‌رسد حتی صورت مساله فراتر از بحث پیرامون بازگشت او در آینده است؛ چرا که او هم اکنون در بطن تحولات سیاسی کشور عراق حضور دارد. در تایید این موضوع توجه به پنج نشانه قابل تامل است
نتایج مطالعات اخیر نشان می‌دهد که بسیاری از بیماران مبتلا به تنگی کانال نخاعی کمری، پنج تا ۱۵ سال پس از تشخیص تنگی، به کاردیومیوپاتی آمیلوئید ترانس تیرتین مبتلا می‌شوند. این امر ماورر را بر آن داشت تا به این فکر کند که آیا غربالگری این بیماران که تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند می‌تواند افرادی را که در معرض خطر کاردیومیوپاتی ترانس تیرتین هستند یا در مراحل اولیه قرار دارند را شناسایی کند.
برخی بر این باورند که چنانچه تلویزیون نشان ندهد حساسیت مخالفان کمتر برانگیخته می شود و بهتر است.
تیم کشتی آزاد جوانان که سال گذشته با 5 طلا رکوردی فوق‌العاده در مسابقات جهانی از خود بر جای گذاشته بود، این بار با دو طلای کمتر قهرمانی خود را تکرار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ