ایرانسل که پیش از این دو بسته ویژه اینترنت رومینگ برای زائران اربعین حسینی معرفی کرده بود، از سه بسته رومینگ جدید خود نیز رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور شیوه‌نامه جدید ترافیکی ماه محرم را اعلام کرد.
دولت آمریکا بسته کمکی برای بخش نظامی و کشاورزی اوکراین در نظر گرفته است.
با حکم مدیرعامل بیمه تجارت‌نو، معاون توسعه بازار و شبکه فروش و سرپرست معاونت فنی بیمه‌های اشخاص و مسئولیت این شرکت منصوب شدند.
سوئد و بلغارستان بسته‌های کمکی جدیدی را برای اوکراین اعلام کردند.
همراه اول با نزدیک شدن به روز عرفه، بسته‌های ویژه رومینگ عراق خود را اعلام کرد.
کمیسیون اروپا قصد دارد تا در حمایت از اوکراین و در بحبوحه ضدحملات این کشور علیه روسیه، پیشنهاد کمک ۵۵ میلیارد دلاری به کی‌یف را مطرح کند.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از راه‌اندازی ۱۵ هسته شناختی جدید در مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای انجام فعالیت‌های پژوهشی، طراحی، تولید و ساخت ابزارهای شناختی خبر داد.
این کهکشان عدسی، یک «کهکشان سیفرت» (Seyfert galaxy) به شمار می‌رود. کهکشان سیفرت، یک نوع هسته کهکشانی فعال است که نسبت به سایر هسته‌های کهکشانی فعال، نور کمتری دارد. کهکشان‌های سیفرت معمولا بیشتر از بقیه قسمت‌های کهکشان میزبان نمی‌درخشند. بنابراین، کهکشان احاطه‌کننده آن‌ها به وضوح قابل مشاهده است. انواع دیگر هسته‌های کهکشانی فعال آن قدر تشعشع می‌کنند که رصد کهکشان میزبان آن‌ها تقریبا غیرممکن است.
از ژابی آلونسو، اسطوره سابق لیورپول، به عنوان یکی از بخت‌های جدی مربیگری در آنفیلد نام برده می‌شود.
دستگاه قضایی در سالی که گذشت در مقوله‌ها و زمینه‌هایی نظیر تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید، انسداد گلوگاه‌ها و بستر‌های فساد، مبارزه با فساد در همه ساحت ها، اصلاح رویه‌های فسادزا و مشکل‌دار، احیای حقوق عامه، مقابله با متعدیان به منابع طبیعی، صیانت از بیت المال و تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی و گمرکات، هوشمندسازی رویه‌های قضایی، بازاجتماعی کردن زندانیان و ... گام‌های مؤثری را برداشت.
محققان طی پژوهشی به نتیجه رسیدند که لایه های غضروفی چاپ شده بهتر از بسترهای مهندسی شده غضروف سازی را القا می کنند.
محققان طی پژوهشی به نتیجه رسیدند که لایه های غضروفی چاپ شده بهتر از بسترهای مهندسی شده غضروف سازی را القا می کنند.
مجتهدزاده نوشت: گروه‌هایی که دست به این کار می‌زنند، ریشه در کجا دارند؟ آیا بعید نیست که یک برنامه وسیع خرابکاری خارجی پشت موضوع باشد؟ آیا بعید نیست که ما با هسته‌های جدید و در حال گسترش گروه‌های افراطی و بنیادگرای نوظهوری در داخل مواجه باشیم؟
شواهد به دست آمده درباره این گونه‌های جدید، حاکی از آن است که پنگوئن‌های ماقبل تاریخ، قبل از اینکه باله‌های خود را به شکل پارو مورد استفاده قرار دهند، بزرگ‌تر شده بودند.
بیمه قسطی خودرو بدون نیاز به ضمانت از تازه­ ترین خدمات آیتول است که روی بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو ارائه می‌شود.
گروه بهمن با محصولات سواری، تجاری و موتورسیکلت‌های خود به کرمان می‌رود. این گروه محصولات شاخص خود را به یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی کرمان می‌آورد.این نمایشگاه در تمامی دسته‌های پیکاپ، سواری و تجاری محصولاتی جدیدی برای نمایش و معرفی دارد.
چین تعریف خود را برای گزارش مرگ‌ومیر ناشی از کووید محدود کرد و تنها موارد ناشی از ذات‌الریه یا نارسایی تنفسی ناشی از کووید را شمارش کرد و این امر باعث ایجاد نگرانی در بین کارشناسان بهداشت جهانی شد. از زمانی که پکن محدودیت‌های خود را کاهش داده، سازمان بهداشت جهانی هیچ داده‌ای از چین درباره بستری‌های جدید کووید دریافت نکرده است.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران از رونق ساخت و ساز مسکن در جنوب شهر تهران با ارائه بسته‌های جدید تشویقی قرارگاه جهادی مسکن شهر تهران خبر داد.
همراه اول با هدف استقبال از فصل جدید مسافرت‌های خارجی و زیارتی، بسته‌های ویژه و تخفیف‌دار اینترنت بین‌المللی رومینگ را طراحی و درگاه‌های خرید را رایگان کرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولتی ماندن اقتصاد و حکم‌فرمایی دولت بر بسترهای تولید کشور، مانعی جدی برای توسعه در کشور است.
با وجود اینکه ریاض اعلام کرده تصمیمش صرفا اقتصادی است، اما الگوی رفتاری عربستان در برهه‌های مختلف به ویژه در مقطع کنونی نشان می‌دهد که مقامات آل سعود راهبرد چندوجهی را از این تصمیم جدید خود دنبال می‌کنند که یکی از اضلاع این راهبرد تاثیرگذاری بر روند مذاکرات احیای برجام است که در حال حاضر در وضعیت بن‌بست قرار دارد.
بسته‌ای جدید از تحریم‌ها علیه روسیه اعمال خواهد شد و کمیسیون اروپا همچنین خواهان تعیین سقف بر قیمت نفت روسیه می‌شود.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: صنعت بیمه وبیمه ایران می تواند باطراحی وگسترش بیمه‌های جدید درچارچوب برنامه هفتم توسعه به کاهش فقر درکشور کمک کند.
میراحمدی در ارتباط تصویری با شبکه خبر با بیان اینکه استمرار وضعیت فعلی قطعاً مخاطرات جدی برای امنیت سلامت زائران را در پی دارد، افزود: همه اعضای شرکت کننده در جلسه روی این موضوع اتفاق نظر داشتند و بسیار نگران بودند؛ اساس نگرانی هم، نبود آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائران، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، کثرت جمعیت و هوای گرم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ