روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی از افزایش نگران کننده آمار خودکشی ها در میان نظامیان صهیونیست در سال ۲۰۲۲ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد شیریجیان معاون اقتصادی بانک مرکزی در خصوص انتقادات وارده به افزایش پایه پولی همزمان با انتشار آمارهای پولی مربوط به پایان سال گذشته توضیحاتی داد.
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل نسبت به افزایش نگران‌کننده شمار آوارگان جنگ سودان هشدار داد.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
این میان‌وعده عالی در هر رویداد اجتماعی حاوی مقدار زیادی کالری و نمک است، بنابراین چیپس‌ها می‌توانند باعث افزایش وزن ما شوند.به علاوه، آنها می توانند به اندازه چیپس سیب زمینی اعتیاد آور باشند!
شصت‌وهشتمین نشست شورای هماهنگی امور حقوقی نهادهای اجرایی با حضور وزیر نفت و معاون حقوقی رئیس‌جمهوری برگزار شد و افزایش افسارگسیخته مصرف یکی از موضوع های نگران‌کننده صنایع نفت و گاز اعلام شد.
در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ آمار مربوط به وقوع "قتل" یک درصد افزایش پیدا کرده است که این موضوع نگران‌کننده نیست البته نکته مهم این است که اکثر پرونده‌های مربوط به قتل کشف می‌شوند.
با توجه به نزدیک شدن فصل جابه جایی مستاجران نگران از قیمت گذاری ها برای اجاره بها هستند.
بررسی ها نشان داده است که مستاجران هر روز بابت اجاره بها نگران تر از روز قبل می شوند.
نماینده مردم قزوین نوسان‌های بازار خودرو را نگران کننده و ناگوار توصیف کرد و گفت: ثروت دارنده پراید نه تنها افزایش نیافته بلکه حداقل ۴ برابر تحلیل رفته است چراکه اگر خودرواش نیازمند قطعه باشد به سختی می‌تواند آن را تعمیر کند.
سمنان- آمارها نشان می‌دهد که تصادفات جاده‌ای در نوروز ۱۴۰۲ نسبت به نوروز سال قبل افزایش ۴۰ درصدی داشته که امری بسیار نگران کننده است.
نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش تصاعدی گازبها مردم را عاصی و ناراحت کرده است و امیدواریم هر چه سریع‌تر به وزیر نفت تذکر داده شود که این مشکل را برطرف کند.
روزنامه کیهان روزگاری به افزایش قیمت دلار واکنش تند نشان می‌داد و بار‌ها به همین بهانه به دولت قبل تاخت، اما این روز‌ها دیگر خبری از نگرانی بابت کاهش ارزش پول ملی و شوک تورمی نیست. همه یا سکوت کرده‌اند یا به دشمن یا حتی اعتراضات در چند ماه گذشته نسبت می‌دهند.
شرکت آب و فاضلاب استان تهران نسبت به روند افزایش مصرف آب در روزهای تعطیل آخر هفته‌های اسفندماه (پنجشنبه و جمعه) هشدار داد.
محمدی گفت: امروزه بالغ بر ۱۸۵۰ شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی و شوینده داریم، اما بحث قاچاق اقلام آرایشی و بهداشتی یکی از دغدغه‌های ماست. محصولات تقلبی در حوزه آرایشی و بهداشتی برای ما نگران‌کننده است. اخیراً محصولات قاچاقی تقلبی افزایش یافته که باعث بروز عوارض و به خطر افتادن سلامت افراد می‌شود.
دفتر هماهنگ کننده امور انسانی سازمان ملل در اراضی فلسطین اعلام کرد که شرایط انسانی در نوار غزه روز به روز وخیم تر و به تعداد فقرا افزوده می شود.
ستاری فرد: فرهنگیان نگران حقوق و پاداش خدمات خود نباشند. وزارت آموزش و پرورش با تمام مشکلات اقتصادی و مالی خود حقوق معلمان را در سال آینده ۲۰ درصد افزایش می‌دهد.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، با یادآوری اینکه شیب مهاجرت پزشکان رو به افزایش و باعث نگرانی است، گفت: همه باید کمک و همکاری کنند که شیب مهاجرت پزشکان به حالت قبل برگردد.
با نزدیک شدن به موعد انتخابات در نیجریه، حملات به دفاتر کمیسیون مستقل انتخابات ملی در مناطق مختلف این کشور نگران کننده شده است.
محمدتقی حسینی‌طباطبایی، فوق‌تخصص نفرولوژی کودکان و رئیس پیشین دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان گفت: کمبود مواد مغذى مثل آهن، روى، ویتامین آ و… در استان سیستان‌وبلوچستان نگران‌کننده است. این محرومیت در سال‌هاى کرونا و در حال حاضر پس از آن به‌شدت افزایش یافته است، چراکه بیکارى، فقر اقتصادى و فرهنگى، عدم‌آشنایى با بهره‌گیرى از مواد غذایى مفید کم‌قیمت، فقدان آب سالم، گستردگى بیماری‌هاى عفونى، نداشتن مستندات هویتى مثل شناسنامه، فقدان انگیزه براى اصلاح زیرساخت‌ها، شرایط امنیتى استان، فقدان انگیزه حاکمیتى در جهت اصلاح سریع نواقص و… وجود دارد.
محمدتقی حسینی‌طباطبایی، فوق‌تخصص نفرولوژی کودکان و رئیس پیشین دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان گفت: کمبود مواد مغذى مثل آهن، روى، ویتامین آ و… در استان سیستان‌وبلوچستان نگران‌کننده است. این محرومیت در سال‌هاى کرونا و در حال حاضر پس از آن به‌شدت افزایش یافته است، چراکه بیکارى، فقر اقتصادى و فرهنگى، عدم‌آشنایى با بهره‌گیرى از مواد غذایى مفید کم‌قیمت، فقدان آب سالم، گستردگى بیماری‌هاى عفونى، نداشتن مستندات هویتى مثل شناسنامه، فقدان انگیزه براى اصلاح زیرساخت‌ها، شرایط امنیتى استان، فقدان انگیزه حاکمیتى در جهت اصلاح سریع نواقص و… وجود دارد.
سخنگوی صنعت آب مشخصا اعلام می‌کند که پایتخت کشور تنها برای ۳ ماه ذخیره آب آشامیدنی دارد اما این تنها بخشی از بحران است. او در ادامه اظهارات خود به احتمالی نگران کننده درباره بارندگی‌های پاییز هم عنوان کرد احتمال بارش‌های زیر نرمال در پاییز بالاست.اما این تمام ماجرا نیستاز سوی دیگر گزارش‌های جهانی حاکی از آن است که ۱۷ کشور در دنیا دچار تنش‌های آبی هستند و ایران نیز جزو ۹ کشور آسیب‌پذیر در برابر تغییرات اقلیمی است.علاوه بر این افزایش حجم استفاده از سوخت مازوت و فرونشست زمین هم در ایران نگران کننده است.فرو نشستی که در جهان بر حسب میلیمتر است، اما در ایران با سانتی متر گزارش می‌شود.
در بحبوحه موج تورمی که جهان را تحت فشار قرار داده و بانک‌های مرکزی را وادار به افزایش نرخ بهره به امید کاهش فشارهای تورمی می‌کند طرح تراس برای کاهش مالیات‌ها به ویژه برای ثروتمندترین افراد جامعه به منزله ریختن بنزین بر روی آتش بود یک آتش سوزی اقتصادی.
آقای گل اسبق استقلال و مدیر آکادمی این روزهای باشگاه، مدعی است که نباید انتقادات و فشار روی سجاد شهباززاده افزایش یابد و این مهاجم قادر است به زودی قدرت گلزنی خود را به نمایش بگذارد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل وزارت بازرگانی، این حوزه مشغول تجارت می‌شود، لذا با افزایش میزان واردات تولید دچار صدمه می‌شود که این موضوعی نگران‌کننده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ