این میان‌وعده عالی در هر رویداد اجتماعی حاوی مقدار زیادی کالری و نمک است، بنابراین چیپس‌ها می‌توانند باعث افزایش وزن ما شوند.به علاوه، آنها می توانند به اندازه چیپس سیب زمینی اعتیاد آور باشند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران مدعی است اگر امروز امثال کریم باقری و احمدرضا عابدزاده بازی می‌کردند، حداقل ۱۰ میلیون دلار قیمت داشتند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران مدعی است اگر امروز امثال کریم باقری و احمدرضا عابدزاده بازی می‌کردند، حداقل ۱۰ میلیون دلار قیمت داشتند.
اگر متوجه شدید که کمتر از حد معمول یا کمتر از سه بار در هفته دفع مدفوع دارید، ممکن است به یبوست مبتلا باشید. ایجاد تغییرات ساده در رژیم غذایی و سبک زندگی می‌تواند به درمان یبوست کمک کند. سعی کنید از فیبر‌ها که در میوه‌ها، سبزیجات و غلات یافت می‌شود بیشتر تغذیه کنید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آمدن یک وزیر و رفتن یک وزیر دیگر اگر با حفظ ساختارهای قبلی باشد، منجر به رفع مشکلات عدیده وزارت آموزش و پرورش نمی‌شود.
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: در روایت است که اگر انسان نسب به زمان خودش شناخت داشته باشد، کمتر گرفتار اشتباه می‌شود. دقیقاً امام همین را می‌فرمایند که حوزه‌ها و روحانیت باید نبض تفکر و نیاز آینده جامعه را همیشه در دست داشته باشد و همواره چند قدم جلوتر از حوادث، مهیای عکس‌العمل مناسب باشند. یعنی وقتی می‌بینیم غرب دارد در فضای مجازی شب و روز توطئه می‌کند، مهیا باشیم. امام می‌فرمایند طوری برنامه‌ریزی کنید که از آنها جلوتر باشید.
فرمول جادویی برای کاهش چربی شکمی وجود ندارد، اما یک رژیم غذایی کم‌کربوهیدرات می‌تواند سودمند باشد، به خصوص اگر دیابت نوع ۲ هم داشته باشید. لازم نیست از همه کربوهیدرات‌ها پرهیز کنید- فقط مصرف آن‌هایی را محدود کنید که قند خون را به سرعت بالا می‌برند و بدن را وا می‌دارند که چربی ذخیره کند.
فیله ماهی‌ها را روی یک سینی چیده و روی آن‌ها را به وسیله قلم‌موی آشپزی به روغن زیتون آغشته کرده و روی آن را فلفل سیاه خردشده بریزید. در صورت نیاز با انگشتان دست کمی هم روی گوشت فشار دهید تا تکه‌های فلفل وارد گوشت شوند.
به عقیده رالف رانگنیک انتقال انکونکو به چلسی یک تصمیم عجولانه بوده است
واقع‌گرایانه‌بودن تصاویر ساخته‌شده با هوش مصنوعی، بسیاری از سیاستمداران را نگران کرده است. بعضی از کارشناسان هوش مصنوعی عقیده دارند که دولت‌ها و قانون‌گذاران باید قوانین جدیدی را در این زمینه تصویب کنند تا امکان سوءاستفاده از چنین ابزار‌هایی محدود شود.
نماینده مردم قزوین نوسان‌های بازار خودرو را نگران کننده و ناگوار توصیف کرد و گفت: ثروت دارنده پراید نه تنها افزایش نیافته بلکه حداقل ۴ برابر تحلیل رفته است چراکه اگر خودرواش نیازمند قطعه باشد به سختی می‌تواند آن را تعمیر کند.
اگر نگران میزان کالری و یا قند مصرفی در رژیم غذایی خود هستید، در اینجا لیستی از میزان قند و کالری موجود در میوه‌ها برای شما لیست شده است.
مهاجم مس کرمان می گوید اگر تساوی‌های نیم فصل اول نبود الان جز مدعیان بودند.
از آنجایی که نوجوانان امروزی در تکنولوژی محورترین جامعه در طول تاریخ رشد می‌کنند، طبیعی است که والدین نگران میزان زمانی باشند که فرزندانشان در طول روز از موبایل و رایانه استفاده می‌کنند.
حزب دموکرات نگران آن است در حالی که بسیاری از افراد در دهه هشتم زندگی‌شان بانشاط و سرزنده هستند بایدن ممکن است در زمره آن افراد نباشد.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: اگر طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی در مجلس شورای اسلامی تصویب شود، بنا نیست از هر داشته و حساب مردم مالیات گرفته شود.
وزیر خارجه و رئیس پیشین سازمان سیای آمریکا به مردم این کشور توصیه کرد که شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» را از گوشی‌های فرزندانشان حذف کنند.
وزیر خارجه و رئیس پیشین سازمان سیای آمریکا به مردم این کشور توصیه کرد که شبکه اجتماعی «تیک‌تاک» را از گوشی‌های فرزندانشان حذف کنند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: برخی از صندوق‌های بازنشستگی مانند صندوق بازنشستگی کشوری به دولت و بودجه وابسته هستند و اگر روزی پول به آنان پرداخت نشود، قادر به ادامه حیات نیستند.
رئیس پیشین کمیته ملی پارالمپیک و رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد که اگر مدیریت درستی وجود داشته باشد، ورزش ایران مشکل مالی نخواهد داشت.
رئیس مرکز تنظیم مقررات پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی گفت: تفکیک حساب تجاری و شخصی با هدف شناسایی فرار مالیاتی است و نگران استفاده از حساب شخصی نباشید.
قهرمان پارالمپیک کشورمان تأکید کرد اگر چه حضور محمود خسروی‌وفا در کمیته المپیک خیر خواهد بود اما نگران رفتن او از پارالمپیک هستند.
پیوستن سرخیو رگیلون به اتلتیکو با واکنش منفی هواداران این باشگاه روبه‌رو شده ولی او نگران اعتراضات نیست. رگیلون در مورد شادی گل در صورت گلزنی به رئال نیز صحبت کرد.
پیوستن سرخیو رگیلون به اتلتیکو با واکنش منفی هواداران این باشگاه روبرو شده ولی او نگران اعتراضات نیست. رگیلون در مورد شادی گل در صورت گلزنی به رئال نیز صحبت کرد.
نمی‌شود قوه قضاییه را با این بودجه‌ای که تصویب شده، مدیریت کرد و مدیریت سخت است و دلم به حال آقای محسنی اژه‌ای می‌سوزد و گاهی برخی همکاران که اقلیت هستند، در برخی گروه‌ها مطرح می‌کنند که ایشان دنبال مشکل نمی‌رود، ولی بدانید که رییس قوه قضاییه به فکر شماست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ