قیمت نفت روز جمعه در پی افت ارزش دلار آمریکا، بهبود یافت اما تحت تاثیر نگرانی‌ها نسبت به ضعیف شدن تقاضای چین برای سوخت و افزایش بیشتر نرخ بهره در آمریکا، در مسیر ثبت رشد هفتگی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت نفت به مسیر صعودی بازگشت
دو بازیکن تاثیرگذار صنعت نفت آبادان در فاز تهاجمی به تمرینات گروهی اضافه شدند تا احتمال حضورشان در نحستین بازی حساس وجود داشته باشد.
قیمت نفت امروز (5 مرداد 1401) به‌رغم افزایش نرخ بهره آمریکا روندی صعودی داشت و با 0.7 دلار افزایش با نرخ 83.33 دلار در هر بشکه معامله شد. باید دید دلیل عدم تاثیرگذاری افزایش نرخ بهره آمریکا بر قیمت امروز طلای سیاه چیست؟
ابراهیم اشکش بار دیگر هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده گرفت و برای بازگشت این تیم به لیگ برتر تلاش می‌کند.
ترکیب تیم فوتبال استقلال برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، لحن خود درباره بازگشت مسی به بارسا را کمی تغییر داده و در صحبتهای امروز خود اعلام کرد بازگشت اسطوره آرژانتینی در شرایط فعلی بسیار پیچیده است.
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص شکایت باشگاه ملوان بندرانزلی از نفت مسجدسلیمان به علت استفاده حریف از بازیکن غیرمجاز را اعلام کرد و به این ترتیب نماینده خوزستان از رقابت‌ها کنار رفت.
محمد مشایخ، هافبک تیم نفت مسجد سلیمان بعد از نیم فصل دوری از فوتبال برای ادامه بازی راهی تیم آرمان گهر سیرجان شد.
با وجود اینکه هنوز فرصت مناسبی به ابراهیم اشکش داده نشده، اما اخبار جدایی احتمالی این مربی پیش از آغاز نیم فصل شکل گرفته است.
در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، آبی‌پوشان پایتخت موفق شدند با تک گل یامگا صنعت و نفت را شکست دهند و با کلین شیت این بازی را به پایان رساندند.
هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان، مدیرعامل این باشگاه را تغییر داد.
قیمت نفت در معاملات روز پنج شنبه بازار آسیا تحت تاثیر صعود ارزش دلار آمریکا و تجدید نگرانی‌ها پیرامون تقاضا برای سوخت، کاهش پیدا کرد.
لیگ برتر تکواندو با توقف مس کرمان، پیروزی مس سونگون برابر شهرداری ورامین و صدرنشینی نفت آبادان پیگیری شد.
قیمت نفت امروز چهارشنبه به دلیل شیوع مجدد کرونا در چین با ۰.۵ درصد کاهش به ۹۴ دلار و ۹۳ سنت رسید.
وزیر انرژی امارات ضمن اشاره به تمایل اوپک پلاس برای تأمین نفت مورد نیاز جهان گفت که می توان با یک تماس تلفنی تعادل را به بازار نفت بازگرداند.
وزیر انرژی امارات ضمن اشاره به تمایل اوپک پلاس برای تأمین نفت مورد نیاز جهان گفت که می توان با یک تماس تلفنی تعادل را به بازار نفت بازگرداند.
قیمت نفت برای سومین جلسه متوالی امروز چهارشنبه همزمان با تقویت دلار و آماده شدن سرمایه‌گذاران برای دریافت داده‌های تورم آمریکا کاهش یافت.
قیمت نفت برنت پس از افت ۱.۷۳ دلاری در جلسه قبل، با ۲۷ سنت یا ۰.۳ درصد کاهش به ۹۵.۹۲ دلار در هر بشکه رسید.
طالب ریکانی دوران پایانی مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارد و آماده بازگشت به ترکیب تیمش قرار دارد.
دبیر ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب گفت: خدمات‌رسانی شرکت‌های نفتی عضو این ستاد تا ورود آخرین زائران اربعین حسینی از طریق مرز چزابه و شلمچه استمرار دارد.
آبادان- سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان، بازیکنان جدید این تیم را برای حضور در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور معرفی کرد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با افتخار اعلام می‌کنیم که توانایی تولید نفت به پیش از تحریم‌ها بازگشته است.
مدافع فصل پیش نفت مسجدسلیمان در فصل پیش رو نیز پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ