روز سوم مسابقات جهانی پرش اسب FEI WORLD CHALLENGE 2023 با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رتبه‌های کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ در روز جمعه ۲۷ مردادماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
کاظمی گفت: امیدواریم در این آزمون بهترین‌ها از بین جوانان مومن، متخصص، توانمند، انقلابی و خلاق برای بهترین دانش‌آموزان جذب شوند.
کاظمی گفت: امیدواریم در این آزمون بهترین‌ها از بین جوانان مومن، متخصص، توانمند، انقلابی و خلاق برای بهترین دانش‌آموزان جذب شوند.
شماری از داوطبان را بر آن داشته تا با راه اندازی کارزارهایی، از مسئولان بخواهند که نتایج آزمون یاد شده را مطابق وعده‌های داده شده، اعلام نمایند. کارزار‌هایی که یکی از نکات مورد اشاره در آن‌ها این است که ثبت نام مدارس از مدت‌ها پیش آغاز شده و در نتیجه تاخیر در اعلام نتیجه آزمون، ممکن است مدارس خوب پرشوند و جاماندگان از قبولی در مدارس نمونه و تیزهوشان، از ثبت نام در مدارس خوب هم بازبمانند.
نتایج آزمون تستی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲ اعلام شد داوطلبان پذیرفته در مرحله آزمون تستی، در روز جمعه، ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.
نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی ۱۴۰۲ به صورت کارنامه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.
سازمان آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام می‌شود و باید برای دریافت کارنامه به مدرسه محل تحصیل مراجعه کرد.
سازمان آموزش و پرورش اعلام کرد: امروز نتایج امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام می‌شود و پس از ثبت اعتراض توسط دانش‌آموز، برگه امتحان برای تصحیح به مصحح چهارم ارسال می‌شود.
فرخ طبری درباره آخرین وضعیت تصحیح اوراق امتحانات نهایی، اظهار کرد: تا این لحظه ۷۶ درصد اوراق کل کشور تصحیح شده است.
نتایج ارزشیابی فعالیت های تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشریح شد.
نمایندگان ایران در دور دوم مسابقات شطرنج قهرمانی بزرگسالان آسیا در بخش استاندارد به دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافتند.
انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی ترکیه برگزار شد و نتایج انتخابات به صورت تدریجی اعلام می‌شود. در زیر با به‌روز رسانی زمانی، نتایج این انتخابات اعلام می‌شود.
نتایج یک نظرسنجی بعد از کناره گیری «محرم اینچه» از انتخابات ریاست جمهوری ترکیه نشان می‌دهد که «قلیچدار اوغلو» نامزد ائتلاف ملت از رجب طیب اردوغان نامزد حزب اعتدال و توسعه و رئیس جمهور فعلی پیش است. محرم اینچه یکی از چهار نامزد انتخابات یکشنبه ریاست‌جمهوری ترکیه روز (پنجشنبه، ۱۱ مه) در اقدامی شوکه‌کننده اعلام کناره‌گیری کرد. به گفته کارشناسان، کناره‌گیری غافلگیرکننده اینچه از انتخابات ترکیه شانس پیروزی نامزد اپوزیسیون در دور اول انتخابات را افزایش خواهد د اد.
زمان ثبت اعتراضات نتایج مرحله اول المپیادهای علمی، از ساعت ۲۰ روز شنبه ۲۰ اسفند تا ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۲۲ اسفند خواهد بود.
پس از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها، این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کارگروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل، کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
بعد از ابلاغ مراتب این عفو، جلسه ای در ۱۸ بهمن برگزار شد و طی آن به روسای کل دادگستری استان‌ها این وظیفه محول شد که با استفاده از ظرفیت قضات با تجربه، در حوزه های اجرای احکام و روسای زندان ها و تشکیل کار گروه تخصصی در سریع ترین بازه زمانی با استفاده از اوقات خارج از وقت اداری و همچنین روزهای تعطیل کار تطبیق مصادیق با معیارها را با دقت شروع و نتایج کار را تا پایان وقت اداری هر روز پیگیری روزانه و نتایج نهایی را ظرف ۱۵ روز به معاونت قضایی قوه قضاییه اعلام شود.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال شایعات مطرح شده درباره نیمکت این تیم را رد و اعلام کرد در جلسه روز یکشنبه در خصوص تیم تصمیم گیری خواهد شد.
روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی آزاد کشوری با کسب مدال طلا توسط تکواندوکارانی از کرمانشاه و اصفهان به پایان رسید.
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی عصر روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ رمزگشایی و برندگان معرفی خواهند شد.
دومین روز نخستین دوره لیگ اسنوکر باشگاه‌های کشور با برگزاری ۱۴ دیدار به پایان رسید.
نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای کارشناسان رسمی٬ مشاوران خانواده قوه قضائیه روز دوشنبه اعلام می‌شود.
نتایج آزمون وکالت مرکز وکلای کارشناسان رسمی٬ مشاوران خانواده قوه قضائیه روز دوشنبه اعلام می‌شود.
داوطلبانی که در خصوص نتایج نهایی آزمون سؤالاتی دارند می‌توانند حداکثر ۱۰ روز پس از اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش از طریق بخش پاسخگویی سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام یا با شماره ۰۲۱۴۲۱۶۳ در ساعات اداری در میان بگذارند.
در اولین روز از رقابت‌های پاراتیراندازی با کمان بازی‌های کشورهای اسلامی، یازده پاراکماندار کشورمان در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان رفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ