مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اعلام کرد: نتایج مجدد آزمون فوق‌العاده‌ وکالت فردا منتشر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید غلامعلی‌بیگی می‌گوید کسب رتبه خوب و نتایج آبرومندانه در آسیا هدف‌گذاری امسال نساجی است.
نتایج یک نظرسنجی جدید در انگلیس نشان می‌دهد که دو سوم مردم انگلیس ( ۶۶درصد)، عملکرد حزب حاکم محافظه کار را در مدیریت مسائل مهم این کشور تائید نمی‌کنند.
بازیکن هوادار می گوید بابت انتخاب این باشگاه خوشحال است و در سال جدید روی موفقیت خودش و تیمش تمرکز می کند.
نگرانی این است که آیا تیم دوم ایران از بردن تیم دوم افغانستان اطمینان خاطر نداشت؟ قلعه‌نویی در روزی که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، ستاره‌های فوتبال ایران را از ابتدا در ترکیب قرار داد، حتی حاضر نشد به بازیکنان جدیدی که به تیم ملی دعوت کرده؛ از‌جمله شهاب زاهدی و علی علیزاده در این دیدار بسیار ساده، چند دقیقه‌ای بازی دهد. آیا قلعه‌نویی نگران آن است که نتایجش از همین ابتدا با واکنش منتقدان همراه شود؟
نتایج تحقیقات اخیر که در اواسط آوریل در مجله Nature Astronomy منتشر شد، حکایت از آن دارد که نور از حلقه‌های اینشتین (پدیده‌ای که از تغییر شکل نور رسیده از یک منبع مثل کهکشان یا ستاره به یک حلقه، که از همگرایی گرانشی نور منبع توسط یک جرم بسیار بزرگ مانند یک کهکشان دیگر یا سیاهچاله ناشی می‌شود) که به طرز عجیبی منحرف شده‌اند، ممکن است هویت واقعی ماده تاریک را مشخص کند.
نتایج نشان می‌دهد که آکسیون‌ها کاندیدای محتمل‌تری برای ماده تاریک هستند و توانایی آن‌ها در توضیح ناهنجاری‌های عدسی و سایر مشاهدات اخترفیزیکی دانشمندان را به هیجان آورده است.
نتایج مطالعات نشان می‌دهد افزایش سن بیولوژیکی در پی استرس معکوس شد و در روز‌های پس از این رویداد‌ها به حالت اولیه بازگشت. یافته‌ها حاکی از آن است که استرس شدید مرگ و میر را حداقل تا حدی با افزایش سن بیولوژیکی افزایش می‌دهد.
در بنچمارک آنتوتو هم گلکسی S۲۳ اولترا از ردمجیک ۸ پرو شکست خورده است، اما باید به این نکته هم اشاره کنیم که نماینده سامسونگ از نمایشگر با رزولوشن بالاتری بهره می‌برد که فشار بیشتری به GPU می‌آورد. بااین‌حال گلکسی اس ۲۳ اولترا توانسته است آیفون ۱۴ پرو مکس با چیپ A۱۶ Bionic را شکست دهد.
نتایج به دست آمده در بازی‌های این هفته بوندس‌لیگا باعث شد آینتراخت فرانکفورت به مهم‌ترین رقیب بایرن مونیخ در کورس قهرمانی این لیگ تبدیل شود.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تیراناسوروس رکس یا تی‌رکس، یک خزنده غول‌پیکر کندذهن نبوده و مغزش تقریبا به اندازه میمون‌های امروزی بوده است.
رئیس کمیته تیم های ملی امارات گفت که از نتایج این تیم رضایت ندارد و با رودولفو آروابارنا جلسه ای برگزار خواهد شد.
نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد حمام آب گرم در شب می‌تواند به سالمندان کمک کند تا از فشار خون بالا جلوگیری کنند.
وزیر صمت گفت: معمولا سه سال طول می‌کشید تا نتایج شناسایی پهنه‌های بزرگ ذخایر معدنی مشخص شود اما این بار کمتر از یک سال نتایج، نهایی شد.
مقامات مالزی پس از  اعلام نتایج غیر قطعی انتخابات سراسری این کشور درباره افزایش تنش های قومی به تیک تاک هشدار دادند و اکنون اپلیکیشن مذکور اعلام کرده به دقت محتوای ناقض قوانین را رصد می کند.
پورعباس گفت: نوبت اول آزمون سراسری به شیوه جدید در اواخر دی ماه ۱۴۰۱ و نوبت دیگر آزمون تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و اعلام نتایج در شهریورماه خواهد بود.
نتایج رای گیری برای انتخاب رئیس جمهور جدید لبنان دقایقی پیش از سوی رسانه های لبنانی منتشر شد.
دیروز چند سایت ورزشی اماراتی مدعی شده بودند احتمال دارد در صورتی که سرمربی پرتغالی استقلال نتواند نتایج مدنظر مدیرعامل را بگیرد، علی فتح‌الله‌زاده تصمیم بزرگی خواهد گرفت و تابستان سال آینده فرهاد مجیدی را دوباره به جمع آبی‌پوشان بازمی‌گرداند.
نتایج جدید آزمون فوق‌العاده وکالت اردیبهشت ۱۴۰۱، مطابق با استفساریه مواد ۳ و ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوز‌های و کسب و کار، فردا ۳۰ شهریور منتشر خواهد شد.
براساس نتایج ارزش‌یابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مردادماه و در نتیجه اقدامات بهبود صورت گرفته، محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو نسبت به تیرماه امسال به میزان سه درصد بهبود را تجربه کرده‌اند.
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: پس از اینکه پاسخ استفساریه مجلس از سوی رئیس جمهور ابلاغ و در روزنامه رسمی کشور منتشر شود، باقی افرادی که با ملاک قرار گرفتن نمره تراز، حایز قبولی در آزمون می‌شوند، جزو پذیرفته‌شدگان آزمون فوق‌العاده وکالت محسوب خواهند شد.
باشگاه تراکتور تبریز قصد اعتراض رسمی به عملکرد داور مسابقه با فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال دارد
سرمربی صنعت نفت می گوید با رسیدن بازیکنان جدید در فاز تهاجمی، تیم او از نظر فنی وضعیت بهتری خواهد داشت.
محمد عباسی معتقد است که هوادار در فصل جدید با الهامی می تواند نتایج بهتری کسب کند.
محمد عباسی معتقد است که هوادار در فصل جدید با الهامی می تواند نتایج بهتری کسب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ