رئیس‌جمهور کشورمان در چهارمین و آخرین روز از سفرش به نیویورک در حاشیه نشست سالانه مجمع عمومی با همتایان خود از کشورهای صربستان، ارمنستان و زیمباوه دیدار کرد. وی هم‌چنین با دبیرکل سازمان ملل دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه ظهر روز سه شنبه با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گزارشی از آخرین تحولات روابط و سیاست خارجی کشورمان ارائه کرد.
بر اساس آخرین گزارش ارسالی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، مصرف برق کشور در روز گذشته به ۷۱ هزار و ۹۸۷ مگاوات رسید.
وینیسیوس جونیور، بازیکن برزیلی رئال مادرید طبق آخرین به روز رسانی ترنسفرمارکت پشت سر ارلینگ هالند و کیلیان امباپه قرار دارد.
معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه روز شنبه ۳ تیرماه آخرین کاروان حجاج ایرانی وارد عربستان شدند، گزارشی را درباره عملیات حج امسال ارائه کرد.
سرخیو ریکو 15 روز بعد از بستری شدن در بیمارستان همچنان در کمای مصنوعی است و شرایط او وخیم گزارش شده.
امشب سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا برای آخرین بار با پیراهن بارسا در نوکمپ به میدان خواهند رفت و قرار است هواداران وداعی باشکوه با آنها داشته باشند.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۱۲۲۹۵ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۳۰ هزار و ۸۰۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
بنابر اعلام پلیس راهور فراجا، ترافیک در جاده های شمالی در آخرین روز از تعطیلات عید فطر، سنگین گزارش شده است.
بنابر اعلام پلیس راهور فراجا، ترافیک در جاده های شمالی در آخرین روز از تعطیلات عید فطر، سنگین گزارش شده است.
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آنها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار استطوره را ببینند و خداحافظی کنند.
بنا به آخرین گزارش وزارت دفاع روسیه، در نبردهای شبانه روز گذشته در منطقه دونتسک ۳۰نظامی اوکراینی کشته شدند.
آخرین بازی روز پنجم جام جهانی را دو تیم دیگر گروه G، یعنی برزیل و صربستان برگزار خواهند کرد.
در اولین روز از آخرین ماه پاییز، مرکز آمار و بانک مرکزی جدیدترین گزارش خود از تغییرات تورمی را منتشر کردند. اطلاعاتی که نشان از اختلاف نرخ تورم دارد؛ هرچند با یک ماه تفاوت، آمار و ارقام مورد نظر بررسی و تحلیل شده است.
اولین بازی روز سوم جام را تیم‌های آرژانتین و عربستان از گروه C برگزار خواهند کرد.
خبرگزاری تسنیم در خبری وضعیت روز گذشته مهاباد را گزارش کرد و در اینباره نوشت: طبق آخرین گزارش‌ها اکثر عناصر و عواملی که طی روز‌های گذشته در اغتشاشات و آشوب‌ها دست داشته‌اند دستگیر شده‌اند و در این عملیات هیچ کسی کشته و مجروح نشده است.
تنها زمین گلف کره شمالی که در پیونگ یانگ پایتخت این کشور درحال فعالیت است، این هفته میزبان مسابقاتی برای علاقه مندان به این بازی بود. خبرگزاری دولتی کره شمالی روز جمعه گزارش داد که فینال مسابقات گلف پاییزی در روزهای 19 و 20 اکتبر در زمین گلف پیونگ یانگ برگزار شد و برندگان جوایز و گواهینامه دریافت کردند. این مسابقه آخرین نمونه از تبلیغ کره شمالی در طول همه گیری کووید-19 است، که از سال 2020 علیرغم بسته شدن مرزهای بین المللی، زمین گلف پیونگ یانگ را برای خارجی ها تبلیغ می کنند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۴۰۹۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۷۳ هزار و ۸۲۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ را بخوانید.
سخنگوی سازمان انتقال خون با بیان اینکه ایران جزو معدود کشور‌های جهان است که یک شبکه ملی خون‌رسانی در سراسر کشور دارد، گفت: خون‌رسانی به مراکز درمانی در سراسر کشور توسط این شبکه مدیریت می‌شود بر اساس آخرین گزارش این شبکه، کشور امروز به اندازه ۱۰ روز ذخیره خون و فرآروده خونی دارد.
بنابر گزارش میدانی به نقل از الجزیره انگلیسی، امروز –یک‌شنبه- آخرین تحولات از تداوم پیشروی‌های سریع و غیرمنتظره نیرو‌های اوکراینی در شمال شرق حکایت دارد. به‌گونه‌ای که ارتش کی‌یف در سه روز گذشته ارتش اوکراین بیش از یک سوم مناطق خارکف را که تحت کنترل روس‌ها بود، پس گرفته‌اند.
در آخرین روز نقل و انتقالات، پی اس جی قصد دارد خرید دو بازیکن را قطعی کند، ضمن اینکه احتمالا چهار بازیکن نیز از این باشگاه جدا خواهند شد.
به گزارش یک رسانه انگلیسی باشگاه چلسی به شدت در تلاش است تا در آخرین روز نقل و انتقالات رافائل لیائو را از میلان به خدمت بگیرد.
به گزارش سازمان هواشناسی تا روز جمعه بخش‌هایی از شمال غرب کشور و نیز ارتفاعات هرمزگان، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و همچنین ارتفاعات هرمزگان بارش پراکنده خواهند داشت.
شرکت Itoki ژاپن و Koyoju Gohan KK با همکاری یکدیگر راهکار جدیدی برای استراحت کارمندان خود ارائه کرده اند. آن‌ها قصد دارند از جعبه‌های خواب عمودی برای کمک به ایجاد فرهنگ اداری سالم‌تر استفاده کنند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۷۸۰۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۳۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ