دبیرکل فدراسیون فوتبال به دعوت مسئولان فیفا صبح امروز تهران را به مقصد زوریخ ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل ناتو از سفر احتمالی «یوگنی پریگوژین» رئیس گروه نظامی خصوصی واگنر به بلاروس خبر داد و گفت که در اینصورت، ناتو «آماده پاسخ سریع» است.
دبیر کل ناتو اعلام کرد برای دیدار با مقامات اوکراینی به این کشور سفر خواهد کرد.
منابع فلسطینی از دعوت زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی از سوی مصر برای سفر به قاهره خبر دادند.
منابع نزدیک به دبیر کل ناتو بدون اشاره به جزئیات اعلام کردند که او هفته آینده به کره جنوبی و ژاپن سفر خواهد کرد.
«آندرس فوگ راسموسن» دبیرکل پیشین ناتو و نخست وزیر سابق دانمارک امروز وارد جزیره تایوان شد.
«اکرم العکبی» در سفر به مسکو با میخائیل بوگدانوف معاون وزیر امور خارجه روسیه و فرستاده ویژه پوتین در امور خارومیانه و آفریقا دیدار و درباره مسائل مختلف رایزنی کرد.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با المیادین ضمن استقبال از پیشنهاد شیخ «احمد الطیب» برای گفتگوی اسلامی- اسلامی از او خواست تا برای تحقق این هدف به ایران سفر کند.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به پرسش های مطرح شده در مورد پرونده ویلموتس و سایر اتفاقات این فدراسیون پاسخ داد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به کره جنوبی با دبیرکل کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه، موسوم به اسکاپ، دیدار و گفت وگو کرد.
ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو فردا به ترکیه سفر می‌کند.
احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب امروز یکشنبه عازم الجزایر شد.
در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور کشورمان به ازبکستان، دبیرکل سازمان شانگهای با وی دیدار و گفتگو کرد.
دبیرکل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه هلال احمر تمهیدات لازم را جهت اسکان اضطراری در مرزها پیش بینی کرده است، گفت: زائران سفر خود را کوتاه کنند.
دبیر کل سازمان ملل متحد در جریان سفر به پاکستان خواستار کمک جهانی به سیل‌زدگان این کشور شد.
همزمان با افزایش جان باختگان ناشی از سیل در پاکستان به حدود ۱۴۰۰ نفر، دبیرکل سازمان ملل برای انجام سفری دو روزه وارد این کشور شد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از پایان سفر به زوریخ و دیدار با مسئولان فیفا راهی اتریش شد.
سایت فدراسیون فوتبال در مورد سفر حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال به اتریش اطلاع رسانی کرد.
کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال که به زوریخ سفر کرده هم چنان در نشست با مدیران مختلف فیفا پیگیر مسئولیت هایی است که از سوی فدراسیون فوتبال به او تکلیف شده است.
چرا دبیرکل فدراسیون برای گرفتن تاییدیه یک برند البسه باید شخصا تا سوئیس برود؟ آیا فیفا برای چنین کاری، دعوتنامه کتبی برای رئیس و دبیرکل می‌فرستد؟ آیا مساله انتخابات و صلاحیت کاندیداها هم مطرح است؟
برخی از موارد اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال می‌تواند انحرافی و برای دور کردن افکار عمومی از مساله اصلی باشد، وگرنه نمی توان باور کرد که فیفا برای استفاده از داور ویدئویی دبیرکل فدراسیون یک کشور را به سوئیس بکشاند.
دبیر کل فدراسیون فوتبال امروز تهران را به سمت مقر فیفا ترک کرد و به نوشته سایت فدراسیون فوتبال قرار است کامرانی فر در این سفر پیگیر راه اندازی کمک داور ویدئویی در استادیوم های ایران باشد.
میرشاد ماجدی رییس فدراسیون فوتبال فردا (۲۴ مرداد سال جاری) راهی سوییس خواهند شد. در این سفر حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، ماجدی را همراهی خواهد کرد.
روز آینده میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال به همراه حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون برای انجام یک سری کارهای مقدماتی به سوئیس سفر خواهند کرد.
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: تعاملات جدید وزارت نیرو و صنایع سیمانی، اثرات جوسازی‌های ایجاد شده برای افزایش قیمت را تا حدودی خنثی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ