مربی سابق تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی و تیم الاهلی مصر بعد از حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، پیامی را برای او منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصوریان می‌خواد روش جدیدی از بازی را با تیمش در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان پیاده کند.
فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، بار دیگر علاقه‌اش به این باشگاه را ابراز کرد.
شاگردان محمود فکری در اولین هفته از رقابت های لیگ برتر به نتیجه ای بهتر از صفر، صفر دست پیدا نکردند.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال می گوید فدراسیون به وعده هایش در خصوص پرداخت حق و حقوق او عمل نکرده است.
اگر دست کاسترو در پایان عمر پر بود، به جای تفاخر به ثابت‌قدمی‌اش، به رفاه و آزادی و عدالتی که برای مردم کوبا به ارمغان آورده بود افتخار می‌کرد. یعنی همان مطلوباتی که در 8 ژانویۀ 1959، در اولین روز رهبری‌اش، به مردم کوبا وعده داده بود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مدیران قبلی استقلال با وعده‌هایشان به تیم ضربه زدند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ریکاردو ساپینتو تنها گزینه سرمربی‌گری استقلال در فصل آینده است و به زودی مذاکرات نهایی جهت تمدید قرارداد این مربی، انجام خواهد گرفت.
مربی گل‌گهر سیرجان از حسرت این تیم در دیدار روز گذشته مقابل پرسپولیس می‌گوید و تیمش در نیمه دوم نمایشی برتر از حریف داشت.
مربی تیم ملی بوکس گفت: سرپرست فدراسیون بوکس وعده پرداخت پاداش 10 هزاردلاری را به تیم ملی داده و این موضوع انگیزه ملی پوشان را برای کسب مدال در رینگ جهانی دو چندان کرده است.
مربی جدید چلسی پس از شکست برابر ولورهمپتون وعده داد که تیمش چهارشنبه برابر رئال متفاوت بازی خواهد کرد.
از زمانی که آندره استراماچونی مربی ایتالیایی در استقلال مشغول به کار شد تا امروز مدیریت این باشگاه هفت بار تغییر کرد اما هیچکدام نتوانستند بدهی او را در سه سال و نیم گذشته پرداخت کنند.
امروز بیستم اسفند است و طبق وعده فدراسیون فوتبال باید سرمربی تیم ملی معرفی شود.
راجر اشمیت از صعود بنفیکا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بسیار خوشحال بود و وعده داد که تیمش همه توانش را برای رسیدن به نیمه نهایی خواهند گذاشت.
امیلیانو مارتینز سه سال قبل وعده دریافت دستکش طلایی فوتبال جهان را به خود داده بود و سرانجام توانست این هدف را محقق کند.
پیروز قربانی، مربی سابق شهرداری آستارا می‌گوید با اتفاقات پیش آمده در حال حاضر می‌خواهد در فوتبال پایه کار کند.
اکبر خزایی مربی بین المللی بدنسازی کشورمان معتقد است مکمل های غذایی جایگزین مناسبی برای وعده اصلی ورزشکاران نمیباشد.
ملی پوش بدمینتون می‌گوید که فدراسیون وعده و وعید داده است که در سال جدید برای اعزام به مسابقات برون مرزی اقدام خواهد کرد.
متهم گفت: از بچگی دوست داشتم دکتر شوم، اما نتوانستم درس بخوانم. البته همیشه مطالب پزشکی را در اینترنت می‌خواندم. این شگرد را هم در فضای مجازی یاد گرفتم و در یک فیلم دیدم مردی خودش را دکتر معرفی کرده بود و با وعده ازدواج به دختران و زنان جوان کلاهبرداری می‌کرد.
ساندویچ نان، پنیر و گردو، ساندویچ نان، پنیر و سبزی، ساندویچ نان، پنیر، خیار و گوجه، ساندویچ نیمرو، ساندویچ املت، ساندویچ الویه، ساندویچ کتلت مرغ یا گوشت، ساندویچ کوکو سبزی یا سیب زمینی، ساندویچ سیب زمینی، تخم مرغ، خیارشور و گوجه، ساندویچ کره و عسل، ساندویچ کره و مربا، ساندویچ کره بادام زمینی، موز و عسل، ساندویچ خامه و شکلات صبحانه و ساندویچ شکلات صبحانه و موز از جمله ساندویچ‌هایی است که می‌توانید برای میان وعده و یا ناهار فرزندانتان آماده کنید.
پپ گواردیولا بسیار خوشحال است که ارلینگ هالند و جولین آلوارز را در اختیار دارد و وعده داد که از آنها همزمان در ترکیب اصلی استفاده خواهد کرد.
سه سال بعد از تندترین حملات «کارلوس کی‌روش» به مهدی تاج رئیس وقت فدراسیون فوتبال ایران، این مربی حالا با وعده کسی که «به همه دروغ گفت» برای بازگشت به ایران چراغ سبز نشان داده است.
خرمشهر- «اروند» سیاسی‌ترین رودخانه ایران در ۴۰ سال اخیر است که چشم‌انتظار لایروبی برای رونق اقتصاد منطقه و کشور است.
انتشار کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی
وعده آجورلو برای جذب مربی و ستاره‌های بزرگ برای استقلال

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ