متهم گفت: از بچگی دوست داشتم دکتر شوم، اما نتوانستم درس بخوانم. البته همیشه مطالب پزشکی را در اینترنت می‌خواندم. این شگرد را هم در فضای مجازی یاد گرفتم و در یک فیلم دیدم مردی خودش را دکتر معرفی کرده بود و با وعده ازدواج به دختران و زنان جوان کلاهبرداری می‌کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی در حالی پیگیری می‌شود که تاکنون ۳۸۳ ورزشکار و مربی در هر دو بخش مردان و بانوان تحت معاینه قرار گرفته اند.
دیده شده است که افراد با کوله پشتی به منزل متقاضی مراجعه می‌کنند و به صورت اقساطی برای آن‌ها تزریق ژل و بوتاکس انجام می‌دهند و کسی هم از آن‌ها سؤال نمی‌کند که از کجا مدرک گرفتید؟ گاهی نیز پای پزشکان قلابی در میان است، مثل پزشکی قلابی در غرب تهران که با فریب ۶۰ بیمار آن‌ها را زیر تیغ جراحی زیبایی برد، اما بیمارانش با بروز عوارض از او شکایت کردند.
عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به کافئین موجود در چای، گفت: افراد دارای مشکلات قلبی، زخم معده و خانم‌های باردار باید از مصرف چای پررنگ اجتناب کنند.
صومعه سرا- فرمانده انتظامی صومعه سرا از پلمب مطب پزشکی در این شهرستان خبر داد و گفت: پزشک متخصص قلابی پوست و مو دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
به گفته مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت بیماران قلبی باید به تداخلات دارو و غذا توجه و به توصیه‌های پزشک معالج خود دقیقاً عمل کنند از سوی دیگر بیماران قلبی که سابقه جراحی یا استنت گذاری دارند، با اجازه پزشک معالج منعی برای روزه داری ندارند.
پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت مرگ را سکته قلبی عنوان کرد. اما از آنجایی که به گفته شاهدان ضرباتی به قفسه سینه وی وارد شده بود دستور تحقیقات از افرادی که در این درگیری حضور داشتند و شناسایی ضارب صادر شد. همچنین بازپرس سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازبینی دوربین‌های مداربسته محل درگیری و مشخص شدن علت اصلی مرگ را صادر کرد.
پیش از شروع سفر و ترک خانه، در خصوص بیماری‌های مختلفی که ممکن است در سفرتان در معرض آن قرار بگیرید و همچنین در مورد اقدامات پیشگیرانه مورد نیاز، با پزشک خود مشورت کنید. مطمئن شوید دارو‌های مورد نیاز خود را برای تمام روز‌های سفر به همراه داشته باشید؛ به خصوص اگر به دیابت، بیماری قلبی، تنفسی و کلیوی یا سایر بیماری‌های زمینه‌ای مزمن مبتلا هستید.
علت تنگی نفس اغلب مشکلات قلبی یا ریوی، مثل آسم یا آلرژی است. اگر این نشانه را دارید، بهتر است مدتی محیط زندگی تان را تغییر دهید و از شهر دور شوید یا برنامه‌ی ورزشی مؤثرتری را در پیش گیرید. اگر زیاد دچار تنگی نفس می‌شوید، حتماً به پزشک مراجعه کنید.
این نوع سردرد‌ها که به سردرد‌های خوشه‌ای معروف هستند، بسیار دردناک بوده و می‌توانند از ۱۵ دقیقه تا سه ساعت در هر بار طول بکشند. مطالعه جدید نشان داد افرادی که به این نوع سردرد مبتلا هستند ممکن است بیش از سه برابر بیشتر در معرض سایر بیماری‌های پزشکی مانند بیماری قلبی یا اختلالات روانی قرار داشته باشند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز درباره فوت یکی از دانش آموزان تبریزی گفت: دانش آموز ۱۵ ساله در پارک اندیشه تبریز بی هوش شده و توسط مردم حاضر در صحنه به درمانگاه صحت منتقل شده بود و همکاران اورژانس در محل درمانگاه حضور یافته و احیای قلبی ریوی را آغاز کرده بودند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاتل جسد مومیایی در انتظار محاکمه/ دزد ۱۲ ساله در پاتوق خلافکاران!/ پسر ۱۳ ساله حساب ۳ هزار نفر را خالی کرد/ دستبرد تبهکار سابقه دار به اموال بدهکاران بانکی/ سرقت طلا‌های دوست صمیمی برای خرید گوشی تلفن/ ماجرای فعالیت پزشک قلابی در درمانگاه‌های مشهد/ به مادرم ناسزا گفت کشتمش/ رمال قلابی سارق خانه‌های پایتخت
ماجرای فعالیت پزشک قلابی در درمانگاه های مشهد
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تمرین جاهلی با قمه!/ ۸ شاکی در دادگاه مرد آزارگر را شناسایی کردند/ دکتر پوست و زیبایی کلاهبردار حرفه‌ای بود!/ اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر/ ماجرای آدمکشی در گل فروشی!/ تبرئه از قتل عمد با گزارش پزشکی قانونی/ قاتل دختر ۳ ساله در یک قدمی چوبه دار/ ۱۰۰ زن جوان در دام دندانپزشک قلابی
اکثر شاکیان این پرونده در فضای مجازی با دکتر قلابی آشنا شده بودند. آن‌ها برای انجام عمل زیبایی مثلا دندان یا زیبایی‌های دیگر راهی کلینیک این مجرم می‌شدند. با این حال هیچکدام از آن‌ها موفق به ورود به داخل کلینیک نمی‌شدند و دکتر قلابی هرکدام را به بهانه‌ای از این کلینیک دور می‌کرد. بعد از آن‌هم با وعده ازدواج و سرمایه‌گذاری در زمینه تجهیزات پزشکی از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد.
متهم با جعل عنوان پزشک زیبایی و با ادعای داشتن مطبی مجلل در غرب تهران، اعتماد این زنان را جلب کرده و از آنان خواسته تا در ایجاد یک مطب و کلینیک زیبایی با او شریک شوند و از این طریق مقادیری را از شاکیان کلاهبرداری کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضائی شد، از شهروندان درخواست کرد فریب اینگونه افراد سودجو را نخورند و در صورت نیاز به پزشک حتما از مراکز معتبر پزشکی و درمانی استفاده کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جزئیات مراجعه و روند درمانی دو دختر دانش آموز به بیمارستان فاطمی اردبیل طی روزهای اخیر را تشریح کرد.
دکتر فائزه اسلامی، پزشک هماهنگ‌کننده اهدای عضو، خودش مرگ مغزی این زن جوان را تایید کرد. او ماجرای این اتفاق دردناک را اینطور روایت کرد: این خانم ۳۵ ساله در یک کلینیک پذیرش شد تا عمل بینی انجام دهد، اما بعد از عمل، گویا دچار ایست قلبی شد. عملیات احیا صورت گرفت. بعد از آن نیز به دلیل کمبود اکسیژن دچار آسیب مغزی شد و نیاز به بستری در قسمت آی‌سی‌یو بیمارستان را داشت. برای همین خیلی زود از کلینیک به بیمارستانی در پایتخت منتقل شد. اما کم‌کم روند مرگ مغزی صورت گرفت. این حالت در خانم پیشرفت کرد و کل مغز دچار آسیب و در نهایت مرگ مغزی شد.
پژوهش‌ها در مورد این که چگونه سیستم ایمنی می‌تواند اشتباه کند طرز فکر پزشکی را در مورد همه چیز از کووید-۱۹ تا بیماری قلبی تغییر می‌دهد.
مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله درباره اینکه «زمان طلایی درمان سکته مغزی چقدر است؟»، گفت: وقتی فرد دچار سکته قلبی می‌شود و علائمی پیدا می‌کند که موید گرفتگی عروق کرونر و سکته حاد قلبی است، باید هرچه زودتر خود را به مراکز درمانی برساند تا درمان باعث شود گرفتگی عروقش برطرف شود و احتمال سالم ماندن عضله قلبش بیشتر است.
مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله درباره اینکه نشانه‌های سکته قلبی چیست؟ گفت: درد قفسه سینه شایع‌ترین عاملی است که فرد را به مراکز درمانی و اورژانس می‌کشاند و باعث احساس درد به خصوص در جناق قفسه سینه است که می‌تواند این درد به فک، شانه چپ سرایت کرده و ممکن است در ناحیه معده و زیر جناق سینه احساس شود.
زهره الهیان نماینده مردم تهران گفت: ضمنا پزشکی قانونی اعلام کرده هیچگونه آثار برخورد فیزیکی و ضرب و جرح مشاهده نشده و همچنین در سوابق پزشکی ⁧ مهسا امینی⁩ زمینه بیماری قلبی و صرع از کودکی وجود داشته است.
دیدار دو تیم بارسلونا و کادیز در دقیقه 94 به دلیل بیهوش شدن یکی از تماشاچیان مسن حاضر در استادیوم متوقف شده و امداد پزشکی به این تماشاچی همچنان ادامه دارد.
رییس مرکز پزشکی ایفمارک اعلام کرد برخی بازیکنان لیگ برتر مشکل قلبی دارند اما اسامی آنها محرمانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ