سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: ریکاردو ساپینتو تنها گزینه سرمربی‌گری استقلال در فصل آینده است و به زودی مذاکرات نهایی جهت تمدید قرارداد این مربی، انجام خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منصوریان می‌خواد روش جدیدی از بازی را با تیمش در دیدار امروز با صنعت نفت آبادان پیاده کند.
فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی بارسلونا، بار دیگر علاقه‌اش به این باشگاه را ابراز کرد.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
مدیرعامل پرسپولیس وعده جدید برای پرداخت پاداش قهرمانی های فصل گذشته اعضای تیم داد.
دبیرکل ملی المپیک وعده واگذاری مسکن به قهرمانان رقابت های آسیایی را داد.
وعده بودجه ۲هزار میلیارد تومانی در کمیته المپیک
وینگر فصل گذشته سپاهان با پستی احساسی از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
سخنگوی سپاه با تاکید بر قدرت افزایی روز افزون سپاه برای پاسداری از انقلاب و صیانت از امنیت ملی و آرامش مردم ایران گفت: سامانه‌ها و توانمندی‌های راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه به زودی رونمایی می‌شود.
وینیسیوس جونیور و رودریگو، دو ستاره برزیلی رئال مادرید، قصد دارند نامشان را در تاریخ این باشگاه جاودانه کنند.
باشگاه استقلال از شروع تمرینات این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر خبر داد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید این باشگاه تمام توانش را برای خرید مهاجم به کار خواهد گرفت.
مدیرعامل استقلال توانسته از برخی منابع پولی را تهیه کند و این مبلغ به زودی به حساب باشگاه خواهد نشست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران خبر از رقم خوردن آرامش برای این باشگاه در روزهای آینده داد.
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.
سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت برای نظارت بر روند ارائه خدمات به حجاج و کاروان‌های ایرانی با استقبال نماینده امیر مدینه و معاون وزیر حج و عمره عربستان وارد مدینه منوره شدند.
این خبر در حالی از سوی حجت کریمی اعلام شده که او برای فصل آینده تصمیم گیرنده نیست و شاید بعداز تغییرات در هیات مدیره باشگاه آبی، دیگر مسؤولیتی در این سمت نداشته باشد
مربی تیم ملی بوکس گفت: سرپرست فدراسیون بوکس وعده پرداخت پاداش 10 هزاردلاری را به تیم ملی داده و این موضوع انگیزه ملی پوشان را برای کسب مدال در رینگ جهانی دو چندان کرده است.
در شرایطی که حل بحران تامین مسکن افراد بدون خانه، از دغدغه های دولت سیزدهم است، به تازگی سرپرست بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی حوزه مسکن، نسخه پرایراد گذشته این بانک برای جوانان را به روزرسانی کرده و وعده پرداخت وام البته با پازنده سال وقفه را داده است!
به گفته سرپرست فدراسیون شمشیربازی، وزیر ورزش به وی قول اعطای زمین در ورزشگاه آزادی را داده است.
باوجود گذشت دوماه از نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر هنوز پاداش این موفقیت پرداخت نشده است؛ اگرچه سرپرست فدراسیون وعده تحقق زودهنگام آن را می دهد.
باوجود گذشت دوماه از نایب قهرمانی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر هنوز پاداش این موفقیت پرداخت نشده است؛ اگرچه سرپرست فدراسیون وعده تحقق زودهنگام آن را می دهد.
طرح نظام رتبه‌بندی معلمان. بیش از یک‌دهه از این رتبه‌بندی گفته شده. طرحی که دو وزیر و یک سرپرست را با وعده اجرایی‌شدن به خود دید. یک‌دهه ماجرا‌ها و حاشیه‌هایی که درنهایت این طرح را به مجلس یازدهم برای تصویب رساند. مجلس‌های قبل هربار از بهانه کمبود اعتبار و بودجه اجرایی گفتند تا این طرح در حسرت اجرا بماند.
باشگاه پرسپولیس هم از پیشنهاد هیات مدیره مبنی بر افزایش سرمایه ۵۰ درصدی از محل آورده نقدی سهامداران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ