مربی جدید چلسی پس از شکست برابر ولورهمپتون وعده داد که تیمش چهارشنبه برابر رئال متفاوت بازی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کائو گفت: ما در حال یافتن شواهدی هستیم که نشان می‌دهند نوع متفاوتی از مکانیسم دینام وجود دارد که مغناطیس این ستاره‌ها را هدایت می‌کند. گام بعدی ما این است که بررسی کنیم آیا مغناطیس تقویت‌شده در مقیاس بسیار بزرگتر نیز اتفاق می‌افتد. اگر بتوانیم بفهمیم که در فضای داخلی این ستاره‌ها چه می‌گذرد، علم را به مسیر جدیدی هدایت خواهیم کرد.
بهروز رهبری‌فرد نظری کاملا متفاوت نسبت به هزینه‌های پرسپولیس و قهرمانی فصل پیش تیم محبوبش دارد.
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما دروازه‌بان‌های جوان خیلی خوبی داریم.
وکیل سهند نورمحمدزاده گفت: هنوز حکم را دقیق به ما نداده‌اند، ولی قطعا درخواست اعاده دادرسی و اعمال مواد ۴۷۷ و ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری خواهیم کرد. برای ما غیرقابل باور است که یک شعبه دیوانعالی کشور، در یک پرونده و یک موضوع، ظرف ۲ سه ماه، دو حکم متفاوت صادر کرده است.
نیکولا گربیچ می‌گوید استعدادهای جوان ایران از کیفیت خوبی برخوردارند و ایران از این سرمایه‌گذاری سود خواهد کرد.
سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تیم او عملکرد خوبی در بازی داشت و به خوبی ریتم بازی را کنترل کرد.
استقلال در هفته ما قبل پایانی لیگ برتر و در آخرین دیدار خارج از خانه خود به مصاف مس رفسنجان رفته است.
شرایط کنونی منطقه کاملا متفاوت است، روابط جدیدی در دنیا در حال شکل‌گیری است، مثلاً سازمان همکاری شانگ‌های که ما در آن عضو هستیم و سازمان بریکس (چین، روسیه، هند، برزیل و جنوب آفریقا) و امکانات آن‌ها، همگی نشانه ظهور یک نظم جهانی جدید و متفاوت است، از سوی دیگر توانایی‌های آمریکا و غرب مدام در حال کاهش است، نقش آن‌ها در کل جهان کمرنگ، تضعیف و در حال عقب‌نشینی شده است
رئیس قوه قضائیه گفت: ممکن است یک بانویی، برخی مسائل را رعایت نکند، اما به معنای آن نیست که این بانو، به دور از انقلاب و نظام است؛ نوع برخورد و رفتار ما با این قبیل افراد باید متفاوت باشد.
آن‌ها در تحقیقات منکر ادعای گروگانگیری شدند و گفتند: ما از شوهر سابق این خانم پول می‌خواستیم، اما او به ما گفت پول‌هایش را به عنوان مهریه به همسرش داده است وقتی به سراغ این زن رفتیم او منکر شد، اما گروگانگیری را خودش مطرح کرد و گفت چندین عکس و فیلم از او بگیریم و برای همسر سابقش ارسال کنیم تا در ازای آزادی او پول بدهد. اما مرد جوان پولی نداد و وقتی می‌خواستیم از خانه بیرون بیاییم او سوار بر خودروی ما فرار کرد.
استفانو پیولی با قبول برتری تیم حریف در بازی امشب، تاکید کرد که در بازی با تاتنهام، میلان متفاوتی را خواهیم دید.
چند گروه متفاوت که پیشنهادهایی را برای خرید منچستریونایتد ارائه کرده‌اند امیدوار هستند که بتوانند از دیوید بکام، اسطوره این باشگاه، به عنوان برگ برنده استفاده کنند.
مربی غنا تاکید کرد که فردا آماده ارائه یک بازی بهتر و متفاوت برابر کره جنوبی هستند.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: در این مسابقات باید رنگ و تعداد مدال‌های ما متفاوت می‌شد.
اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و موردتوجه است اما این بار لحن او با همیشه فرق داشت.
اظهارات پیروز قربانی برای اهالی فوتبال متفاوت و موردتوجه است اما این بار لحن او با همیشه فرق داشت.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: ریسک جوانگرایی برای ماست، اما ما لذت می‌بریم از اینکه جوانانی داریم که اینقدر سلحشور و با انگیزه بالا به خود باوری مبارزه با بهترین های دنیا رسیده اند.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم در پایان فصل بین هفت تیم بالای جدول حضور خواهد داشت.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم در پایان فصل بین هفت تیم بالای جدول حضور خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان با اشاره به فاصله زمانی تا زمان برگزاری المپیک پاریس تأکید کرد، تکواندوکاران کشورمان راحت می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند.
سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید همانطور که حریفان ما متفاوت هستند، آرایش و نحوه بازی ما نیز قطعا فرق خواهد کرد.
سرمربی صنعت نفت آبادان می گوید که همانطور که حریفان ما متفاوت هستند، آرایش و نحوه بازی ما نیز قطعا فرق خواهد کرد.
هندبالیست تیم نوجوانان دختر ایران گفت: تیم‌های قاره اروپا از نظر تکنیکی، تاکتیکی، ذهنی و بدنی کاملا با تیم‌های آسیایی متفاوت هستند.
اوضاع مطلوبی که تداوم آن در گرو رعایت پروتکل‌ها و از آن مهم تر، موثرترین اقدام پیشگیرانه در جلوگیری از ابتلا به بیماری کووید ۱۹ یعنی واکسیناسیون است؛ یعنی تکمیل واکسیناسیون، تزریق دوز سوم و حتی چهارم که اخیرا آغاز شده و شامل گروه سنی بالای ۷۰ سال می‌شود و به طور مشخص، تاکید شده که افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای در تزریقش درنگ نکنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ