شاگردان محمود فکری در اولین هفته از رقابت های لیگ برتر به نتیجه ای بهتر از صفر، صفر دست پیدا نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه تاکنون در سطح رسانه‌ها و شنیده‌ها از محافل سیاسی منتشر شده، این است که برخی چهره‌های درجه اول دولت و مجلس قبل (حسن روحانی، اسحاق جهانگیری و علی لاریجانی) نیرو‌های نزدیک به خود را تشویق به نام‌نویسی و حضور در عرصه انتخابات کرده‌اند؛ اما خبری درباره کاندیداتوری خود این چهره‌های شاخص منتشر نشده است.
حضور یا عدم حضور «جریان اصلاحات» در انتخابات در هفته‌های اخیر به سوژه‌های اصلی رسانه‌های اصولگرا تبدیل شده است. توجه داشته باشید که حضور قدرتمند این جریان باعث کنار رفتن بسیاری از جبهه‌ها و احزاب اصولگرا خواهد شد ولی به‌دلیل اینکه منتقدان اصلاحات اشرافی به وضعیت درون اردوگاهی ندارند معتقدند که اصلاح‌طلبان ناز می‌کنند و یا اینکه دلشان برای قدرت تنگ شده است و یا اینکه قرار است تحت هرشرایطی در این دوره وارد میدان شود. در این مورد با یکی از چهره‌های شناخته شده اصلاحات گفت‌وگویی انجام داده‌ایم. عضو کابینه دولت اصلاحات معتقدند است که این جریان همواره در انتظار رقابت‌های انتخاباتی است و برای ورود برنامه‌هایی دارد ولی موانعی وجود دارد که باعث عدم حضور مردم و چهره‌های این طیف سیاسی خواهد شد.
با منتشر شدن تصویر جالبی از سوی امیر عابدزاده در فضای مجازی به نظر می‌رسد این ستاره فوتبال هم به چهره‌های مشهور صنعت مدلینگ پیوسته است.
کتاب صوتی مارادونا با صدای عادل فردوسی‌پور منتشر شد. عادل فردوسی‌پور چهره محبوب نسل‌های مختلف این‌بار سراغ یکی از محبوب‌ترین چهره‌های فوتبالی تاریخ و شاید محبوب‌ترین آن یعنی دیه‌گو آرماندو مارادونا رفته است.
وحید اشتری یکی از چهره‌های جریان عدالت‌خواه که پیش از این اطلاعاتی در خصوص تخلفات سازمان اوقاف در استان قزوین منتشر کرده بود؛ این‌بار از تخلفات گسترده سازمان اوقاف خراسان رضوی رونمایی کرده است. اشتری در تشریح تخلف جدید سازمان اوقاف به ۱۰۰۰ هکتار زمین در مشهد اشاره می‌کند که با محوریت یکی از افراد بانفوذ ذیل این تخلفات قرار گرفته است.
پیکان در لیگ بیست و سوم نیز با ترکیبی از بازیکنان جوان حضور پیدا می کند و احتمالا باید منتظر معرفی چهره های جدید به فوتبال باشیم.
سایت فدراسیون کشتی تصاویر جالبی از حسن یزدانی و امیرمحمد یزدانی، دو تن از چهره های شناخته شده تیم ملی کشتی آزاد ایران منتشر کرده است.
حضور محمد نوازی در کادر فنی استقلال کاملا ناگهانی و به دور از زمزمه‌های رایج بود.
مراسم رونمایی از کتاب ”پسر آشیخ محمود” از خاطرات تایخ شفاهی حسین علایی که به همت انتشارات موسسه ”ایران” منتشر شده است صبح امروز با حضور رزمندگان دفاع مقدس و چهره‌های فرهنگی و سیاسی و همچون علی ربیعی، صالحی امیری، علی مطهری، محسن هاشمی در ساختمان موسسه ایران برگزار شد.
«آن زمان (اوایل انقلاب) روزنامه اطلاعات به لحاظ خبری روزنامه چندان مطرحی نبود؛ اما کانون کسانی بود که از فضای رسمی رانده شده بودند. درواقع رانده‌شدگان فضای رسمی شامل دانشمندان و متفکران و اهالی فرهنگ و حتی بعضی از سیاسیون به معنای انقلابیون سال ۵۷، کانونشان روزنامه اطلاعات بود. بعضاً مطلب می‌نوشتند، پاورقی می‌نوشتند، یادداشت‌هایی داشتند یا جایی در روزنامه به احترامشان داده بودند یا کتاب و یادداشت‌هایی از آن‌ها و یا در مورد آن‌ها منتشر می‌شد. خود ایشان شخصاً با آن‌ها ارتباط داشت و احترام می‌گذاشت به افرادی که از دانشگاه رانده‌شده یا چهره‌های هنری و... بودند. ایشان واقعاً انسان‌گرا و انسان‌دوست بودند. اگر شما به دنبال ویژگی ممتازی در این ایشان هستید این ویژگی ممتاز بود.»
باشگاه پرسپولیس در حالی عکس‌های تمرین این تیم را منتشر کرد که روی روحیه بالای آن‌ها تاکید داشت.
ناصر حجازی اسطوره باشگاه تاج و استقلال، چهره‌ای خاص در تاریخ فوتبال ایران بود. او قبل و بعداز انقلاب آبش با شاه و دولتمردان در یک جوی نرفت و همواره رفتارهای متفاوت از سایر هم‌دوره‌ای هایش بروز داد. ناصر حجازی برای دسترسی به منافع شخصی مقابل قدرت سر خم نکرد و با آنکه لیاقتش را داشت هیچگاه سرمربی تیم ملی نشد. فیلمی از دیدار شاه با اعضای تیم ملی منتشر شده که ناصر حجازی برخلاف همه همبازیانش، حاضر نشد خم شود و دست شاه را ببوسد
تصاویری از نمایشگاه کتاب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد بنر‌هایی از جملاتی منتسب به ویکتور هوگو و لئو تولستوی نویسندگان معروف فرانسوی و روس درباره «حجاب و وقار زن» در فضای این نمایشگاه نصب شده است. در این بنر‌ها از قول لئو تولستوی اینطور آورده شده است که: «مسبب ازدیاد طلاق در اروپا، تمدن فاسد، اختلالات جنسی و نبودن حجاب است.» در بنر دیگری از قول ویکتور هوگو، نویسنده معروف فرانسوی آمده است: «وجاهت توام با وقار و عفت، به زن قدرتی می‌دهد که قوی‌ترین مردان را یارای مقاومت در برابر او نیست و مردان را به خضوع و تعظیم در مقابل زن وا می‌دارد.» کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که این جملات پیش از این هم به روش‌های مختلف از قول دیگر چهره‌های فرهنگی گفته شده است.
عکس چهره‌های مشهور همیشه در صفحات اول رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند تا مخاطبان همه‌ی جهان آنها را ببینند. اما در این میان چه کسی، کدام زوج‌های مشهور بیشترین عکس را دارند؟ این مطلبی است که کانون توجه بسیاری است.
هادی چوپان عکسی از خودش در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران منتشر کرد.
نام لیونل مسی و کیلیان امباپه وارد فهرست 100 نفره تاثیرگذارترین چهره‌های دنیا شد که توسط نشریه تایم منتشر می‌شود.
نماینده قم در مجلس نسبت به شایعه منتشر شده درباره حضور پسر علی شمخانی در دیدارش با مقامات امارات واکنش نشان داد.
سون هیونگ مین در حالی اینچئون را به مقصد لندن ترک کرد که یک چهره جدید در تیم باشگاهی او به سمت سرمربیگری رسیده است.
تصاویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید بزرگ و لوکس در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که بسیاری را شوکه کرده است. البته این کاربران بعد از آنکه فهمیدند این عکس‌ها توسط هوش مصنوعی ساخته شده کمی از شوک درآمدند. در روز‌های اخیر تصاویر جعلی، اما بسیار شبیه به واقعی، هوش مصنوعی از چهره‌های معروف از جمله از دونالد ترامپ و ویل اسمیت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.
روزنامه ورزشی گل در گزارشی اسامی ورزشکاران و چهره‌های ورزشی پناهنده ایرانی را منتشر کرده است. تعداد این ورزشکاران چشمگیر و تاثر برانگیز است. آیا وزارت ورزش و دولت ایران برنامه‌ای برای رفع مشکلات ورزشکاران نخبه کشور و جلوگیری از مهاجرت و پناهندگی آنها دارد؟
این بولتن‌ها سال‌هاست که توسط قائم مقام این خبرگزاری توزیع می‌شود و وی پیش از حضور در خبرگزاری فارس نیز به صورت شخصی چنین بولتن‌هایی را تولید کرده و به صورت محدود توزیع می‌کرده است. این بولتن‌ها سالهاست که با واکنش منفی چهره های رسانه‌ای و سیاسی روبروست. فرد توزیع کننده این بولتن‌ها بارها تاکنون بابت محتوای نادرست منتشر شده از سوی دستگاه‌های مسئول مواخذه شده و سال‌هاست که اجازه انتشار این اخبار در رسانه‌ها وجود ندارد.
این بولتن‌ها سال‌هاست که توسط قائم مقام این خبرگزاری توزیع می‌شود و وی پیش از حضور در خبرگزاری فارس نیز به صورت شخصی چنین بولتن‌هایی را تولید کرده و به صورت محدود توزیع می‌کرده است. این بولتن‌ها سالهاست که با واکنش منفی چهره های رسانه‌ای و سیاسی روبروست. فرد توزیع کننده این بولتن‌ها بارها تاکنون بابت محتوای نادرست منتشر شده از سوی دستگاه‌های مسئول مواخذه شده و سال‌هاست که اجازه انتشار این اخبار در رسانه‌ها وجود ندارد.
مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: هر گوشی موبایل در NSA یک پرونده دارد که جست‌وجوها، پیامک‌ها و ارتباطات صاحب آن را بررسی می‌کند. یکی از چهره‌های مشهور که اخیرا پیامی را منتشر کرده بود را دعوت کردند، گفت بیایید در پیام‌های من نگاه کنید که من چقدر تهدید شدم.
این گروه در هر حرکتی با محوریت جریان غیربرانداز در غرب انجام شود، حضور می‌یابند و شروع به فحاشی به حاضران می‌کنند. سپس منتظر واکنش طرف مقابل می‌شوند که قاعدتاً در مواردی می‌تواند با تندی همراه باشد. سپس این بخشی از واکنش را با حذف کنش خودشان که همراه با فحاشی و اعمال زور و قلدری بوده، منتشر می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ