دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد حقوق بشر از ۴ برابر شدن میزان مرگ و میر در بین بیماران تالاسمی به دلیل تحریم‌ها خبر داد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان مصرف انرژی در ایران به ویژه در بخش خانگی به شدت بالاست و به مرور زمان در روندی معکوس در قیاس با دیگر کشورهای عضو آژانس بین المللی انرژی روند افزایشی داشته است.
بوشهر- مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از کشته و مصدوم شدن پنج نفر براثر واژگونی خودرو پژو ۴۰۵ در محور بوشهر به دیر خبر داد.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی از افزایش ۴ برابری ورود مرغ گرم به استان تهران نسبت به ابتدای سال جاری خبر داد.
دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد در اثر درگیری در سودان هزاران نفر مجبور به فرار از این کشور شده‎‌اند.
نوشیدن آب همچنین سطح گلوکز ناشتا را کاهش می‌دهد که برای کاهش وزن و سلامت عمومی بهتر است. نوشیدن آب یکی از محبوب‌ترین روش‌های کاهش وزن است که توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
نوشیدن آب همچنین سطح گلوکز ناشتا را کاهش می‌دهد که برای کاهش وزن و سلامت عمومی بهتر است. نوشیدن آب یکی از محبوب‌ترین روش‌های کاهش وزن است که توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد.
دولت عراق اعلام کرد این کشور واردات گاز از ایران را ۳ تا ۴ برابر افزایش داده است.
بررسی‌های ابتدایی نشان می‌داد که اختلاف این دختر نوجوان با نامادری خود سبب شده بود که مقابل چشمان برادر ۴ ساله‌اش خود را با روسری حلق‌آویز کرده و به کام مرگ فرو برود.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد که میانگین بدهی‌ خانواده‌ها در افغانستان در ۴ سال گذشته شش برابر افزایش یافته است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: ۴ هزار یافت فرسوده تهران خطری بیخ گوش ما است و نباید از این موضوع غفلت کنیم البته ایمن سازی تهران را در برنامه چهارم توسعه مورد توجه قرار داده‌ایم.
رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه ۲۷۰۰ واحد مسکونی در خوی آسیب جدی دیده است، گفت: ۴ برابر خانه‌های آسیب‌دیده چادر توزیع کردیم.
سیتی با هدایت «پپ گواردیولا» با این باخت فرصت ویژه ای را برای نزدیک شدن به آرسنال صدرنشین از دست داد و با ۳۹ امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند. یونایتد هم با برد امروز ۳۸ امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد.
تیم فوتبال منچستریونایتد در دیدار حساس هفته بیستم لیگ برتر انگلیس برابر منچسترسیتی به پیروزی بزرگ دست یافت.
حجم عرضه ارز در سامانه نیما در روز دوشنبه مورخ ۷ آذر ماه، ۴ برابر میزان تقاضا بود.
وزیر راه و شهرسازی از تفاهم ایران با قزاقستان برای افزایش حجم بار ترانزیتی ۲ کشور از یک میلیون تن به چهار میلیون تن در سال خبر داد.
شبکه خبری المیادین از زخمی شدن چند نفر درپی انفجار بمب در منطقه المصلی واقع در مرکز کرکوک خبر داد.
دروازه‌بان مس رفسنجان به دلیل ۴ اخطاره شدن بازی این تیم برابر نفت مسجدسلیمان را از دست داد.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین در پیامی توئیتری از فروش گاز آمریکا به اروپا به قیمت ۴ برابر بازار داخلی آمریکا خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ظرفیت‌های هلال احمر را تا چهار برابر افزایش دادیم، چه در بحث دارو و چه در بحث تجهیزات و چه در بحث نیروی انسانی، هلال احمر را تقویت کردیم.
رئیس‌جمهور در دیدار با تجار ایرانی حاضر در ازبکستان گفت: از میزان روابط اقتصادی و تجاری بین ایران و ازبکستان راضی نیستیم و این روابط باید افزایش پیدا کند.
رئیس‌جمهور خطاب به همتای ازبکستانی خود، گفت: پیشرفت شما را پیشرفت خودمان می‌دانیم و برای توسعه روابط دو کشور هم مانعی را نمی‌شناسیم.
مطالعه نشان می‌دهد که مواد شیمیایی موجود در محصولات پخت و پز محبوب از جمله تابه‌های نچسب خطر ابتلا به سرطان کبد را چهار برابر می‌کند.
پرسپولیس در حالی باید به مصاف ذوب آهن برود که چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ