رئیس سازمان بورس ضمن تاکید بر اینکه با عرضه خودرو در بورس، صنعت خودرو از مرگ حتمی نجات می یابد، گفت: بورس کالا به هیچ عنوان موجب افزایش قیمت خودرو نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی به پایتخت یمن برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات صلح خبر داد.
محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن از سفر هیأت عمانی برای رایزنی با مقامات ارشد صنعا و بررسی از سرگیری روند مذاکرات خبر داد.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ممانعت ائتلاف سعودی از فعالیت عادی فرودگاه صنعا و برقراری پروازهای معمول در این فرودگاه را مایه ننگ جامعه بین‌الملل دانست.
معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن ارسال نیروهای آمریکایی به منطقه را در تناقض با صلح و سلامت دریانوردی در دریای سرخ دانست.
وزیر صنعت و تجارت دولت نجات ملی یمن از اجرایی‌شدن تحریم کالاهای سوئدی در یمن، در واکنش به هتک حرمت‌های مکرر به مقدسات اسلامی در سوئد خبر داد.
یک منبع وابسته به دولت نجات ملی یمن از اعزام زائران یمنی خانه خدا از فرودگاه صنعا خبر داد.
مهدی ممی‌زاده، هافبک تکنیکی و چپ‌ پای صنعت نفت با گل‌های حساسی که به ثمر رساند، یکی از عوامل اصلی ماندن این تیم در لیگ برتر بود.
ویسی با کسب ۱۳ امتیاز از هشت بازی مأموریت غیرممکن را ممکن کرد. او در هشت بازی از ۲۲ بازی قبلی بیشتر امتیاز اندوخت و صنعت را نجات داد. به غیر از مأموریت دشواری که عبدالله در آبادان داشت و صنعت را حفظ کرد
وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن در یک بیانیه ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به غزه و شهادت غیرنظامیان و ترور فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین، این اقدامات را موجب بی‌ثباتی منطقه دانست.
رئیس کمیته ملی امور اسرای دولت نجات ملی یمن بعد از ظهر امروز یکشنبه از آمادگی برای مبادله همه اسیران در صورت آمادگی طرف مقابل خبر داد.
وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن از ائتلاف عربی خواست تا با اجرای عملی شروط صنعا، حسن نیت خود را ثابت کند.
وزیر صمت در گزارشی وضعیت صنعت خودرو را از زمانی که تحویل گرفته بود با امروز مقایسه و اقدامات دولت سیدهم برای نجات این صنعت را تشریح کرد.
منابع وابسته به دولت نجات ملی یمن اعلام کردند که امارات در تدارک مذاکرات مستقیم با صنعا است.
منابع وابسته به دولت نجات ملی یمن اعلام کردند که امارات در تدارک مذاکرات مستقیم با صنعا است.
باشگاه صنعت نفت چهارمین سرمربی این فصل خود را انتخاب کرد.
عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی می‌گوید؛ عملکرد برخی شرکت‌های موفق خودروساز و قطعه ساز گواه بر است که آنها  می‌توانند مشکلاتی که دامنگیر صنعت خودرو شده است را رفع نمایند.
در پی فرافکنی ها و جوسازی برخی از سایت های خبری معلوم الحال، گروه صنعتی ایران خودرو برای اولین بار از مسایل پشت پرده این سایت ها پرده برداشت و درباره نیات سوء و منفعت طلبی آنان افشاگری کرد.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که هرگونه آتش بس آینده باید فرصتی برای اعتمادسازی و اقدامی ضروری جهت وارد شدن به روند برقراری صلح عادلانه و پایدار در راستای منفعت مردم یمن باشد.
دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت ایران با صدونامه‌ای با امضا ۱۳۵۸ نفر از دانشگاهیان این دانشگاه در سالروز تصویب قانون اساسی به بیان مطالبات خود پرداختند.
واشنگتن پست در گزارشی نوشت به نظر می‌رسد بخش خودروسازی جهانی در نجات اقتصاد جهانی از رکود موفق خواهد بود.
دولت نجات ملی یمن به بیانیه مشترک فرانسه، انگلیس و آمریکا در محکومیت عملیات پهپادی صنعا علیه غارت نفت یمن، واکنش نشان داد.
وزارت کشور دولت نجات ملی یمن و تشکیلات وابسته به آن در صنعا رژه نظامی برگزار کرد.
اراک- رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در کشور با کمک دستگاه قضا از تعطیلی و ورشکستگی نجات یافتند.
اجرای این طرح به نفع بیماران اعلام شد. با این حال برخی اجرای این طرح را نجات صنعت داروی کشور دانستند که افزایش قیمت آن‌ها و پرداخت یارانه به داروخانه تا حدی موجب کمک به این صنعت خواهد شد. همچنین به گفته برخی از مسئولان انجمن‌های حمایتی از بیماران اجرای این طرح موجب شده است تا برخی از بیماران به مضیقه بیفتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ