رای فولت، فوتبالیست هلندی، به خاطر تصادف در حالت مستی که منجر به مرگ یک کودک شد، باید سه و نیم سال حبس بکشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان سه دوره دوچرخه‌سواری جهان به دلیل تخلف رانندگی با جرایم سنگینی مواجه شد.
رئیس پلیس راهور فراجا درباره جزئیات طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت گفت: برابر آمار‌های پلیس راهنمایی و رانندگی، شش میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کشور از موتورسیکلت استفاده می‌کنند، اما فاقد گواهینامه موتورسیکلت هستند. ما بررسی کردیم و دیدیم اگر با همین روال عادی و جاری بخواهیم کاری کنیم که این افراد گواهینامه موتورسیکلت دریافت کنند، بیش از ۴۰ سال زمان لازم است. به همین دلیل نیز طرح ارائه یک روزه گواهینامه موتورسیکلت را طراحی کردیم.
بخش قابل‌توجهی از اطلاعات فاش‌شده، شامل شکایات مشتریان در مورد نقص فنی خودرو‌های تسلا بوده است. این نقص‌ها شامل شتاب‌گیری و ترمزگیری ناگهانی و بدون دلیل و همچنین خطا‌های مختلف سیستم خودران تسلا هستند.
سه‌شنبه ۲۸فروردین سال۱۳۴۱ مقامات راهنمایی و رانندگی اعلام کردند تعداد درشکه‌ها و گاری‌های تهران افزایش پیدا کرده و در خیابان‌های جنوبی شهر بیش از ۸۰۰درشکه مشغول به‌کار هستند. به همین دلیل، آن‌ها باعث بند آمدن خیابان‌ها و اختلال در عبور و مرور شده‌اند.
نوجوان‌ها همیشه کارهای عجیب‌و‌غریب می‌کنند؛ خودشان را از بلندی در آب‌های کم‌عمق می‌اندازند، رانندگی پرخطر می‌کنند و وارد دعواها و روابط عاطفی نامتعارف می‌شوند. بعضی از بزرگ‌ترها این حرکات را ناشی از نیروی جوانی می‌دانند و بعضی دیگر خامی و بی‌تجربگی‌ نوجوانان را دلیل رفتارهای نسنجیده‌شان عنوان می‌کنند. اما تحقیقات عصب‌شناختی جدید، با ارجاع به مراحل تکاملی بشر، پرده از حقایقی برداشته‌اند که شاید پای فیزیولوژی مغز نوجوانان را به میان بیاورد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه خستگی در رانندگی، زمان و مکان نمی‌شناسد، گفت: حدود نیمی از علل تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو رانندگان است.
ارلینگ هالند ستاره من سیتی به اتهام استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی تحت پیگرد پلیس قرار گرفت.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: به دلیل حفظ جان و ایمنی در موضوعات پرخطر قطعاً سخت‌گیری خواهد شد.
پلیس انگلیس ریشی سوناک نخست وزیر این کشور را به دلیل نبستن کمربند در حین رانندگی جریمه کرده است.
نخست وزیر انگلیس به دلیل نبستن کمربند ایمنی در هنگام رانندگی توسط پلیس جریمه شد.
سرهنگ علی اصغر شریفی؛ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان درخواست کرد در روزهایی که معابر به دلیل بارش برف و باران لغزنده است نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را بیش از پیش رعایت کنند.
کارشناس تصادفات پلیس راهور با اشاره به اینکه فرار از بروز تصادف نوعی مهارت در رانندگی محسوب می شود، گفت: عدم رعایت فاصله طولی دلیل اصلی وقوع تصادفات زنجیره‌ای است.
رئیس پلیس راهور گفت: در عراق اصلا گواهینامه رانندگی وجود ندارد و هرکسی که رانندگی بلد باشد از خودرو استفاده می‌کند؛ تصادفات عراق ۳.۵ برابر ایران است، اما کشته‌های تصادفات عراقی‌ها نصف ایرانی‌ها است و این موضوع تنها به دلیل خودرو‌های ایمن است!
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه بزرگراه بابایی به دلیل ترکیدگی لوله آب و حفر گودال در حال تعمیر است، افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم تا حل این مشکل توسط عوامل شرکت آب و فاضلاب از تردد‌های غیر ضروری در محدوده بزرگراه شهید بابایی خودداری کرده و حتی الامکان از مسیر‌های جایگزین مانند بزرگراه زین‌الدین استفاده کنند.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: سالیانه حدود ۱۶ هزار نفر از هموطنان‌مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و حدود ۳۰۰ هزار نفر نیز در جریان این سوانح، مجروح و مصدوم می‌شوند
مدیرکل حوزه ریاست سازمان بهزیستی کشور گفت: در صورتی که فرد مالک خودرو دارای معلولیت جسمی حرکتی با شدت معلولیت متوسط، شدید و یا خیلی شدید به دلیل عدم توانایی جسمانی قادر به رانندگی نیست، یکی از اعضای خانواده شامل همسر یا فرزند یا پدر یا مادر یا برادر و یا خواهر به عنوان راننده، جهت اخذ پلاک ویژه معرفی می‌شود.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است، گفت: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی در زمان بارندگی و به دلیل مخاطراتی که برای راکبین وجود دارد، رانندگی برای موتورسواران ممنوع است. راکبین باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که در شرایط بارانی اصطکاک عاج لاستیک و سطح زمین بسیار پایین می‌آید و هر لحظه ممکن است منجر به واژگونی و خدای ناکرده احتمال تصادفات جرحی و فوتی شود.
نعیم رضا‌نظامی چهارمحالی، وکیل پایه یک دادگستری گفت: اگر قرار بود رانندگی ممنوع باشد، می‌توانستند پیش‌بینی کنند، اگر قرار بود رانندگی زنان جرم تلقی شود باید مطابق ماده دو مجازات اسلامی برایش مجازات تعیین می‌کردند، آن زمان با یک جرم مواجه بودیم. هدف از ممنوعیت چه چیزی است؟ حقی را که می‌تواند وجود داشته باشد، کنار بگذاریم. باید یک دلیل قانع‌کننده وجود داشته باشد، آن ممنوعیت در قالب قانون در مجلس شورای اسلامی برود، شورای نگهبان آن را تأیید کند، در روزنامه رسمی منتشر شود و بعد به مرحله اجرا برسد. اما اگر در برابر آن سکوت کرده، دال بر این است که موضوع مجاز است و به اصل برائت نظر کنیم و ممنوعیتی وجود نداشته باشد. اگر هم مسائل دیگری وجود دارد، می‌توانند قانون‌گذاری کنند که آن‌هم تشریفات خاص خودش را دارد.
علی همه خانی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک راهنمایی و رانندگی تهران در این باره اظهار کرد: امسال با سال‌های قبل متفاوت است، به دلیل اینکه ۲ سال قبل مدارس حضوری نبوده و امسال شرایط متفاوت است. باید سازمان‌ها به هم کمک کنند تا بی نظمی‌ها به حداقل برسد و خدمات رسانی‌ها بیشتر شود.
در حال حاضر دو گروه مربی در آموزشگاه‌ها فعالیت می‌کنند. مربیانی که خودروی آن‌ها متعلق به آموزشگاه است، برایشان رابطه کارگری تعریف شده و بیمه می‌شوند، اما مربیانی که با خودروی خود فعالیت می‌کنند، طبق قانون باید از بیمه خویش فرما استفاده کنند که به دلیل مبلغ کم دستمزد آن‌ها، یعنی ساعتی ۲۸ هزار تومان، عموما توان آن را ندارند.
سرهنگ حسن‌پورجانشین فرمانده انتظامی گیلان در خصوص ماجرای حادثه سبزه‌ میدان گفت: ماجرا مربوط به شکایت یکی از شهروندان به دلیل سو استفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی بود.
بر اثر این حادثه راننده و سه سرنشین خودروی ال ۹۰ به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کردند.
به حکایت آرای منتشره در جراید کثیر الانتشار کشور خانم جوانی از خطه زاینده رود به هر دلیل در راستای استیفای حقوق حقه فطری خویش بمنظور ثبت نام اخذ گواهی نامه رانندگی موتور سیکلت به راهنمایی و رانندگی اصفهان مراجعه می نمایید. نیروی انتظامی شاید با بیان اینکه ثبت نام گواهی نامه برای خانمها ممکن نیست. از ثبت نام نامبرده امتناع می نمایید.
دو عضو نیروی هوافضای سپاه به شهادت رسیدند. دلیل شهادت یکی از این دو، حادثه رانندگی هنگام ماموریت اعلام شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ