از آخرین باری که کریستیانو رونالدو در لیگ اروپا به میدان رفت بیست سال می‌گذرد و او امشب احتمالا دوباره بازی در این تورنمنت را تجربه می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نکته جالب شروع لیگ بیست و سوم غیبت پرافتخار ترین مربی تاریخ لیگ برتر بود.
ملوان در روزی که مقابل هوادارانش به دنبال برد بود با شکست لیگ برتر بیست و سوم را شروع کرد.
دور جدید تمرینات پیکان برای بازی‌های لیگ بیست و سوم از روز شنبه استارت می‌خورد.
اوریول رومئو بعد از توافق نهایی با مدیران بارسلونا با این تیم تا سال 2026 قرارداد بست.
ایران پس از بیست و شش سال در دو بازی پی در پی برابر تیم ملی ژاپن سه بر صفر باخت.
مدیرعامل جدید باشگاه خیبر خرم‌آباد گفت: بعد از بیست و دو سال کار مداوم در لیگ می‌خواهم کمی استراحت کنم و به دلیل دوستی عمیقی که با مالک باشگاه خیبر دارم به پیشنهاد ایشان جواب مثبت دادم.
مسگرآباد تا همین چند سال پیش عنوان یکی از قدیمی‌ترین روستا‌های تهران را یدک می‌کشید. سال ۱۳۹۳ شهرداری وقت تصمیم می‌گیرد اینجا را به محدوده شهری وارد کند. بعد از چند سال کش و قوس مسگرآباد می‌شود بیست و یکمین محله منطقه ۱۵ با خانه‌ها، کوچه‌ها و خیابان‌هایی با بافت روستایی تمام‌عیار.
تیم ملی جوانان ایران، با هدایت صمد مرفاوی مسابقات قهرمانی آسیا را با سه امتیاز شیرین شروع کرد.
نساجی مازندران در هفته بیست و یکم در ورزشگاه وطنی قائمشهر میزبان استقلال تهران خواهد بود.
احتمال دارد فردا بعد از بیست هفته صدرنشین لیگ برتر والیبال تغییر کند.
تقابل دوباره دو فوق ستاره فوتبال جهان خیلی زود در عربستان سعودی رقم می‌خورد.
فوتبال ایران که در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با دو شکست و یک پیروزی از دور مسابقات کنار رفت، در تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال چهار پله سقوط کرد.
دی سال گذشته گزارش یک درگیری خونین با سلاح گرم در یکی از مناطق جنوبی پایتخت به پلیس اعلام شد و وقتی مأموران به محل حادثه رفتند جوانی به نام شهرام را مشاهده کردند که با شلیک گلوله‌های متعدد بشدت زخمی شده و روی زمین افتاده بود که بلافاصله وی به بیمارستان منتقل شد، اما ساعاتی بعد به سبب شدت جراحات وارده و خونریزی شدید تسلیم مرگ شد.
بعد از نزدیک به بیست سال، کره و پرتغال در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل هم قرار گرفتند.
گانگستر مخوف معروف به «پلنگ سیاه» پس از دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در باخرز به مدت ۸ سال در زندان به سر برد و پس از آزادی از زندان در سال ۹۲ فردی را در تربت جام به رگبار بست و سپس در اردیبهشت سال ۹۷ دو جوان را در اطراف میدان تلویزیون مشهد با شلیک گلوله به قتل رساند و چند روز بعد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در حالی دستگیر شد که به تبهکاری‌های دیگری نیز اعتراف کرد.
ماجرای تبهکاری‌های گانگستر مخوف که مدعی بود به «آدم‌کشی اعتیاد دارد!» از سال‌ها قبل زمانی آغاز شد که او به جرم دستبرد مسلحانه به یک طلافروشی در شهرستان باخرز، دستگیر و روانه زندان شد. این تبهکار خطرناک که حالا به «پلنگ سیاه» معروف شده بود ۸ سال بعد از زندان بیرون آمد، اما این بار مسیر آدم‌کشی را در پیش گرفت و اولین جنایت خود را با همدستی یک جوان موتورسوار در تربت جام رقم زد و مرد ۴۵ ساله‌ای را با اسلحه کلاشینکف به رگبار بست.
بعد از بیست و دو سال بار دیگر غول ایتالیایی فوتبال اروپا در ماکسیمیر به میدان خواهد رفت.
مربی مس کرمان از اهداف این تیم برای لیگ بیست و دوم صحبت می کند و می گوید هدفشان این است بستری مناسب برای فصل بعد فراهم کنند.
نماینده کارگران گفت: کارگری که قرارداد کارش سه‌ماهه است به‌چه‌شکلی می‌تواند اجاره خانه‌اش را یک‌ساله ببندد؟ کارگری که بیست سال است در یک کار با ماهیت مستمر مشغول به کار است تا کی باید گرفتار قرارداد موقت سه‌ماهه و شش‌ماهه باشد؟ به همین علت کمیته امنیت شغلی به این نتیجه رسید که سقف سال تعریف کند و اگر کسی در کارگاهی چهار سال کار کرد و با او قرارداد موقت بسته شد، بعد از گذشت ۴ سال قراردادش دائمی شود.
چرخ لیگ برتر فوتبال ایران بعد از سه هفته و از فردا دوباره به حرکت در خواهد آمد.
با دریافت خبر درگذشت ملکه انگلیس، طرفداران وی در مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کردند و با گل گذاشتن جلوی قصر به وی ادای احترام کردند. سلطنت ملکه الیزابت دوم، ۷۰ سال و ۶ ماه و ۲ روز ادامه پیدا کرد و او عنوان طولانی‌ترین مدت سلطنت در بریتانیا و دومین جایگاه در میان پادشاهان جهان را، بعد از لوئی چهاردهم در فرانسه، بدست آورد.
نادر محمدی با دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل پرسپولیس، تبدیل به اولین اخراجی لیگ بیست و دوم شد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۶۱۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۳۱ تن از ایشان وخیم است.
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ