نماینده کارگران گفت: کارگری که قرارداد کارش سه‌ماهه است به‌چه‌شکلی می‌تواند اجاره خانه‌اش را یک‌ساله ببندد؟ کارگری که بیست سال است در یک کار با ماهیت مستمر مشغول به کار است تا کی باید گرفتار قرارداد موقت سه‌ماهه و شش‌ماهه باشد؟ به همین علت کمیته امنیت شغلی به این نتیجه رسید که سقف سال تعریف کند و اگر کسی در کارگاهی چهار سال کار کرد و با او قرارداد موقت بسته شد، بعد از گذشت ۴ سال قراردادش دائمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ فوتبال به باشگاه‌ها تا یکشنبه برای ارائه قرارداد‌های جدید مهلت داد.
سازمان بازرسی تیمی را برای بررسی قرارداد‌های باشگاه سپاهان اصفهان در ساختمان این باشگاه مستقر کرد.
سمیعی از مشکل بزرگ استقلال برای ثبت قرارداد‌های جدید گفت.
باشگاه پرسپولیس با عقد قرارداد‌های کوتاه مدت با بازیکنان جوان، صرفا منافع این بازیکنان را تامین می‌کند.
وزیر نفت گفت: بیش از دومیلیون کالا در حوزه صنعت نفت و گاز به پالایشگاه‌های ونزوئلا صادرات داشتیم. این کشور بیشترین ذخایر نفتی دنیا را دارد و بیش از یک‌میلیون بشکه ظرفیت پالایشگاهی دارد، اما به‌دلیل تحریم‌ها بخش اعظمی از ظرفیت‌شان زمین مانده بود.
پلتفرم استریم بازی «Kick» که اخیراً به‌واسطه بستن قرارداد‌های سنگین مالی با بزرگ‌ترین استریمر‌های Twitch به شهرت رسید، در ایران فیلتر شد.
با اینکه رسانه‌های دولت ادعا کرده بودند وزیر پیشین خارجه، در قرارداد‌های انرژی، زنگنه را خائن خوانده است، (و ظریف آن را تکذیب کرد) روزنامه دولت روایت دیگری از آن منتشر کرد.
بازپرسان وابسته به بن سلمان هنوز در حال تعقیب صلاح فستق، مذاکره‌کننده اصلی قرارداد‌های تسلیحاتی با گارد ملی در دوره پادشاهی عبدالله بن عبد العزیز هستند. این مزدور فراری از اسرار قرارداد‌های تجاری شرکت‌های دفاعی غربی در عربستان مطلع است.
ارز تخصیص یافته حذف شد، حتی برای قرارداد‌های قبلی!
محسن رضایی گفت: گسل دوم تحریک برخی کشور‌ها علیه ایران بود؛ مثلاً تحریک جمهوری آذربایجان و بستن قرارداد‌های تسلیحاتی اسرائیل با جمهوری آذربایجان تا در شمال ایران غائله‌هایی به وجود بیاید و فکر و تمرکز ارتش و سپاه و دولت ایران را به‌سمت شمال ببرد تا اسرائیل بتواند مراکز هسته‌ای ایران را بمباران کند.
این بازیکن درباره شرایط مالی و قرارداد بازیکنان این لیگ، اظهار داشت: شرایط مالی قرارداد‌های اینجا چندان خوب نیست و لیگ ایران از نظر وضعیت بهتری دارد. در لیک سوئد، ۳۰ درصد از قرارداد‌ها به خاطر مالیات کسر می‌شود. در لیگ دو، رقم قرارداد‌ها چیزی بین ۲ هزار دلار تا ۵ هزار دلار است، اما در لیگ برتر سوئد کف قرارداد‌ها ۳ هزار دلار در ماه است و تا سقف ۱۵ هزار دلار می‌رسد.
بر اساس فرمان پوتین که اول جولای ۲۰۲۳ منقضی خواهد شد، روسیه به کشور‌ها و نهاد‌های حقوقی که در قرارداد‌های خود بند سقف قیمت گنجانده باشند، نفت نمی‌فروشد. همچنین وزرای دولت روسیه، اواخر سال جاری ممنوعیت فروش بنزین این کشور را نیز اعلام خواهند کرد.
به دنبال پایان قرارداد‌های کوتاه‌مدت ۶ ماهه و یکساله کارگران، آنهایی که در نوبت انتظار برای تسویه معوقات مزدی قرار گرفته‌اند و برای تامین مخارج زندگی خانواده، به ناچار به خرید و فروش مواد متوسل می‌شوند.
کیهان نوشت: با امضای قرارداد‌های جدید و راه‌اندازی کریدور‌های ریلی و آبی، پیش‌بینی می‌شود که سطح معاملات تجاری بین دو کشور در آینده نزدیک به بیش از ۵ میلیارد دلار برسد.
به دلیل مطالبات مکرر کارکنان دولتی مبنی بر ایجاد عدالت و رفع تبعیض ناشی از تنوع قراردادی در دستگاه‌ها و وجود انواع و اقسام قراردادها همچون مدت معین، مدت موقت، پیمانی و رسمی، نمایندگان در صحن علنی امروز با رسیدگی خارج از نوبت طرح ساماندهی کارکنان دولت موافقت کردند.
آنچه قطعی است، خودرو‌های فرانسوی در زمان کنونی، راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
چین به دنبال ایفای قدرت در منطقه است و خود را ابرقدرت می‌داند و دومین قدرت اقتصادی دنیاست؛ آمریکا به عنوان اولین قدرت اقتصادی دنیا هم باید از منطقه بیرون رود پس حتی با بسته شدن قرارداد و واگذاری پروژه و تامین انرژی باز هم خرید نفت ایران در سبد ۵.٨ میلیون بشکه نفت روزانه محفوظ است
آنچه قطعی است خودرو‌های فرانسوی در زمانه حاضر راهی به بازار کشورمان نخواهند یافت، زیرا شرکت‌های فرانسوی نظیر رنو و پژو سابقه خوبی در زمان اعمال تحریم‌ها ندارند و با وجود تعریف پروژه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مشترک، به راحتی از کشورمان خارج شدند.
اگر ارزش فوتبالی او را جمع کنید، در کنار حق تصویر و قرارداد‌های اسپانسرینگ، ارزش هالند قطعا به یک میلیارد یورو می‌رسد.
یکی از آخرین قرارداد‌های این شرکت دسترسی به اینترنت برای شرکت هواپیمایی ژاپنی KDDI است. خدمات این شرکت به اینجا ختم نمی‌شود و در حال توسعه است. حالا ژاپن به فهرست دریافت‌کنندگان خدمات اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به عنوان اولین کشور آسیایی اضافه می‌شود.
لیگ برتر کشتی آزاد به روز‌های جذاب خود نزدیک شده است. خیلی وقت بود که کشتی ایران از قرارداد‌های میلیاردی در لیگ گلایه داشت، اما حالا کشتی‌گیران به قرارداد‌های میلیاردی نزدیک شده‌اند. در این بین شاید مهم‌ترین خبر مربوط به ستاره کشتی ایران باشد که هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته است. مرد تاریخ‌ساز کشتی ایران بدون تیم مانده و به نظر می‌رسد امسال لیگ برتر او را به خود نمی‌بیند.
امروز مطالبی همچون پای همسران واعظی و آخوندی به قرارداد‌های فولاد باز شد، تحلیل شستا | وضعیت شستا چگونه خواهد شد؟، چرا قیمت شیبا اینو در حال رشد است؟، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، پیش بینی بورس امروز | بورس چگونه خواهد بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار + پیش بینی قیمت دلار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در دو نامه جداگانه، مبلغ قرارداد‌های خود را برای نخستین بار افشا کردند.
قتل پسر ۹ ساله به دست پدر معتاد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ