بعد از بیست و دو سال بار دیگر غول ایتالیایی فوتبال اروپا در ماکسیمیر به میدان خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره لزوم تدوین سیاست هایی از جمله کاهش توان تسهیلات دهی بانک های مستنکف از اجرای قانون جهش تولید مسکن برای مجازات آنها پرداخت.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور گفت: سراغ بانک‌هایی بروید که با زد و بند نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کردند.
از فردا سه شنبه تا یکشنبه یک مردادماه، وزش باد شدید تا خیلی شدید و نقاط مستعد توفان گرد و خاک برای مناطق شمالی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.
یکی رژیم غذایی درست و مناسب برای زمانی که اسهال دارید رژیم BRAT است: موز، برنج، پوره سیب و نان تست. غذا‌های کم فیبر و نشاسته‌دار با طبعی ملایم می‌توانند کمک کنند مواد مغذی ازدست‌رفته بدن جبران شده و مدفوعتان جمع شود. همچنین می‌توانید سیب‌زمینی آب‌پز یا هویج پخته بخورید.
رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۶۷، منطقه جولان که جز اراضی سوریه است را به اشغال خود درآورده و با وجود تأکید چندباره سازمان ملل متحد بر تعلق این اراضی به سوریه و غیرقانونی‌بودن اقدامات رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی، این رژیم حاضر نیست به حاکمیت سوریه بر این منطقه اذعان کند.
یکی از بهترین و مؤثرترین راه‌ها برای بهبود بیش فعالی، بازی است. بیشتر کودکان، به‌ویژه آن‌هایی که ADHD دارند، برای پرانرژی و فعال بودن به فضای فیزیکی نیاز دارند تا بتوانند آزادانه بدوند و انرژی‌شان را تخلیه کنند. علاوه بر این، برخی بازی‌های ساختاری که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، می‌تواند به کودک بیش‌فعال کمک کند تا انرژی خود را به شیوه‌ای مثبت متمرکز کند و به او فرصتی دهد تا انرژی اضافی خود را بسوزاند.
بیشینه سرعت وزش باد در هامون ازشهرستان‌های شمالی سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۹ متر برثانیه معادل ۶۸ کیلومتر بر ساعت رسید. همچنین بیشینه باد در زابل نیز به حدود ۵۸ کیلومتر بر ساعت رسید.
کبدچرب درمان دارویی قطعی ندارد. تغییر در شیوه زندگی، درمان اصلی و پیشگیرانه این بیماری است. فردی که به چاقی مبتلاست، با کمی کاهش وزن بهبود می‌یابد. مطالعه‌های مختلف نشان داده‌اند اگر این افراد ۵ تا ۱۰ درصد وزن‌شان را کاهش دهند، آنزیم‌های کبدی به حد طبیعی باز می‌گردد.
مطیع به باید‌ها و نباید‌های تغییر نام شناسنامه اشاره کرد و توضیح داد: سازمان ثبت احوال در سال‌های گذشته صرفاً نام‌هایی که متعارف نبود را تغییر می‌داد، اما در سال‌های اخیر با وجود مشکلات به وجود آمده و همچنین تحلیل‌های انجام شده، تغییر نام افراد را با رعایت برخی از ملاحظات انجام می‌دهد.
اِل‌نینو (El Niño)، معکوس لا نینا، نوعی رخداد اقلیمی کلان و چرخه آب و هوایی است که هر ۴ یا ۵ سال یکبار تکرار می‌شود. در اثر این پدیده و با کاهش سرعت باد‌هایی که به سمت غرب در امتداد استوا می‌وزند، آب گرم به سمت شرق رانده شده و دمای اقیانوس‌ها را بالا می‌برد. افزایش دمای اقیانوسی شدت گرفتن خشکسالی‌ها، ریزش باران‌های سیل‌آسا و بروز تغییرات بزرگ در آب و هوای کره زمین را در پی دارد.
معاون وزیر راه از جریمه مالیاتی بانک‌های متخلف در نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت:جلسه آتی شورای عالی مسکن با حضور استان‌های دارای رتبه‌های آخر برگزاری می‌شود.
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چهار دیدار دنبال خواهد شد که تیم‌های انتهای جدولی نفتی برای زنده نگه داشتن امید‌های خود به میدان می‌روند و تراکتور و آلومینیوم هم تیم‌های صدرنشین را تعقیب خواهند کرد.
هفته پیش نیز بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر بازرسان آژانس اتمی به تهران، برای ادامه گفتگو‌ها در چارچوب توافقات بدست آمده خبر داد. وی گفت: قرار است گفتگو‌ها طی روز‌های آینده توسط من و آپارو معاون پادمانی آژانس در تهران دنبال شود.
قرار است به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در محفظه دستگاه ام‌آرآی که شبیه تونل تنگ و باریکی می‌ماند کاملا بی‌حرکت باشید و از صدای دستگاه و حرکت تخت هم هراسی به دل راه ندهد تا تشخیص دقیقی از بیماری‌تان با بهره‌گیری از تصاویر ام‌آرآی ممکن شود.
محققان معتقدند نسل بعدی واکسن‌ها باید شامل اسپری بینی یا واکسن‌های استنشاقی باشد که آنتی‌بادی‌های بینی را به‌طور مؤثرتری تقویت می‌کند و به طور بالقوه عفونت‌ها را به‌طور مؤثرتری کاهش می‌دهد.
حجامت اصطلاحا روشی از خون‌گیری است که برای درمان بعضی از بیماری‌ها به کار می‌رود و دارای سابقه تاریخی هفت هزار ساله است. این روش درمانی به ظاهر ریشه در طب چینی دارد؛ اما باتوجه به احادیثی که در باره آن از پیامبر اکرم (ص) نقل شده است، امروز این روش در میان مسلمانان کشور‌های اسلامی بیشتر استفاده میشود.
دکتر آمیتیس رمضانی، متخصص عفونی، گفت: در هنگام ابتلا به بیماری‌های ویروسی، مانند انواع سرماخوردگی ها، سیر بیماری باید بطور طبیعی، طی شود. درمان سرماخوردگی ها، معمولاً علامتی است و استفاده از مسکن، مایعات فراوان، آنتی هیستامین و استراحت، تنها توصیه پزشک است و مصرف آنتی بیوتیک‌ها غیر ضروری است و نه تنها کمک به درمان نمی‌کند بلکه مشکلاتی را اضافه می‌کند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده از سوی سازمان هواشناسی احتمال وزش باد‌های لحظه‌ای شدید در استان تهران از امروز ۳۰ مهرماه تا سوم آبان ماه وجود دارد. همچنین در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز شاهد خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهیم بود.
بهترین میان وعده‌ها برای دانش آموزان لقمه نان و پنیر و گردو، انواع میوه‌ها (سیب، پرتقال، نارنگی، موز، هلو، زردآلو، لیمو شیرین و غیره) و سبزیجات تازه (مانند هویج، کاهو، خیار و غیره) و میوه‌های خشک (ماننده برگه میوه ها، کشمش و انجیر خشک و مویز و توت خشک)، مغزدانه‌ها (مانند گردو، فندق، پسته و بادام)، شیر و بیسکویت‌های سبوس‌دار است.
پسوریازیس یک بیماری مزمن است که باعث التهاب گسترده و پایدار در بدن شما می‌شود. رژیم‌های غذایی ما باید به کاهش التهاب کمک کند تا باعث تشدید آن و در نتیجه بدتر شدن پسوریازیس و علائم آن نشود.
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن گفت: بانک مرکزی می تواند سپرده قانونی بانک‌هایی که وام ساخت مسکن ندهند را به نهضت ملی مسکن اختصاص دهد.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، مدعی شد بابت هت تریک در لباس این تیم احساس غروی می کند.
ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، مدعی شد بابت هت تریک در لباس این تیم احساس غروی می کند.
قاسمی نژاد می گوید به هدفش پایبند است و امیدوار است بتواند به مجموعه مس کرمان کمک کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ