بعد از نزدیک به بیست سال، کره و پرتغال در آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل هم قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عدم اعتماد کادر فنی به نیکوگونزالس و انتقال قرضی دوباره او شاید منجر به جدایی این هافبک بااستعداد شود. همان اشتباهی که بارسا یک دهه پیش در مورد تیاگو مرتکب شد.
در توضیح این نمایشگاه آمده است: «خشونت‌طلبان، جهان را با کلمه‌ی جنگ آراسته‌ تا در هر نقطه‌ای از جهان، سایه‌ی ویرانی، مرگ و جراحات ماندگار فرصت زندگی مردم را مبدل به رنج‌های همیشگی کند…. هدف ما ثبت این وقایع دردناک بوده که نباید تکرار شوند. تصاویری که به عنوان اسناد تاریخی، تمام قد در برابر فراموشی می‌ایستند…»
ارلینگ هالند مهاجم منچسترسیتی به لطف قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، موفقیت بی‌نظیر کریستیانو رونالدو را تکرار کرد.
مارکو رویس دیروز بهترین فرصت خود را برای بردن بوندس‌لیگا از دست داد. حالا او سرنوشتی شبیه میشاییل بالاک و لورکوزن پیدا کرده است.
با شکست سیدشاهین موسوی پرونده نمایندگان کشورمان بدون کسب مدال در بیست و دومین دوره مسابقات بوکس قهرمانی جهان بسته شد.
نبرد استقلال و صنعت نفت برای هر دو تیم حیاتی و مهم است، نبردی که نقش مهمی در تیم های سقوط کننده و یا قهرمان خواهد داشت
پیش افتادن پرسپولیس از دو مدعی دیگر قهرمانی پس از دربی پایتخت تاریخ لیگ پانزدهم را تکرار کرد.
ناصر محمدخانی معتقد است تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی به سود سپاهان خواهد بود و تیم برنده دربی مسیر قهرمانی خود را هموار خواهد کرد.
«علیرضا زمانی» تهران‌شناس می‌گوید: «نام اذون در منابع تاریخی مختلف به عنوان یکی از آبادی‌های شمیران بار‌ها تکرار شده. دکتر حسین کریمان» در کتاب تهران در گذشته و حال به تغییر نام اذون به اوین اشاره کرده است. به عقیده او واژه اذون در گذر زمان به ایون و پس از آن به اوین تغییر نام داده و برای سندیت این مدعا هم شواهدی از تغییر برخی کلمات در زبان رایج اهالی شمیران ارائه کرده است.» در جستجو برای علت نامگذاری محله اوین، اما به روایت‌های دیگری هم می‌رسیم که البته اعتبار چندانی ندارند.
برخی ناظران و تحلیلگران معتقدند که غرب در شرایط کنونی، به دنبال تکرار راهبرد‌های تقابلی پیشینِ خود در رابطه با شوروری، این مرتبه علیه ایران است. در واقع، جهان غرب با شناسایی این نکته که ایران نیز همچون شوروی از چالش "توسعه نامتوازن" رنج می‌برد، سعی در تکرار یک تجربه تاریخی در زمینه مواجهه خود با یک نظام سیاسی مخالف با هژمونی غرب و به طور خاص آمریکا دارد. رویکردی که البته اکنون نمود‌های عینی و عملیاتی خود را نیز علیه تهران به نمایش می‌گذارد.
امروز یحیی گل‌محمدی بیش از هر روز دیگری شبیه به مربی استاد پرافتخارش بود
بازگشت تاریخی پرسپولیس در دربی شماره 75 ، شاید تکرارش خیلی سخت باشد، آنها از هیچ، همه چیز ساختند.
باشگاه مس رفسنجان به شدت نسبت به داوری دیدار با نساجی مازندران معترض است.
مدافع پیکانی‌ها بعد از 5 سال بار دیگر مقابل پرسپولیس در آزادی نمایش بی‌نظیری داشت.
لیونل مسی شب گذشته به رویای دیرینه خود یعنی قهرمانی جهان رسید و روی دوش سرخیو آگوئرو جام را در دست گرفت. 36 سال قبل دیگو مارادونا روی دوش روبرتو سِخاس جشن قهرمانی گرفته بود.
بعد از آن برتری تاریخی مقابل برزیل در جام جهانی 1986 برابر برزیل، ضربات پنالتی طعم خوشی برای فرانسه نداشته است.
دو تیم مراکش و کرواسی در شرایطی دیدار رده‌بندی جام جهانی را برگزار می‌کنند که شاید کسی در ابتدای مسابقات چنین تصوری را نداشت.
با شکست کرواسی در نیمه نهایی، تکرار فینال دوره قبل جام جهانی در این دوره منتفی شد.
مراکش در نبرد با تیمی بزرگتر سلحشورانه جنگید و در نهایت به پیروزی رسید؛ بردی که یادآور اتفاقات تاریخی بود.
قطع و یقین ماجرای این دو مستشار قابل تعمیم به ماهیت مستشاری در ایران نیست. چنانچه نمونه دلسوزانه و درخشان مورگان شوستر یا تعداد دیگری از خارجیان داخل ایران هم در تواریخ قدیم و جدید درج است، اما این دو قصه پرغصه تکرار غریب تاریخ این سرزمین است. جایی که کوچک و بزرگ و داخلی و خارجی با پیدا کردن «سوراخ دعا» نه‌تن‌ها وظیفه خود را فراموش می‌کنند که رفته‌رفته خود را صاحبخانه هم می‌دانند.
مرحوم تکمیل همایون در کتاب خلیج فارس درباره ادعاهای واهی شیوخ شارجه و راس الخیمه درباره جزایر ایرانی چند سند تاریخی ارائه کرده و نوشته بود:هنوزهم شیوخ خلیج فارس ادعاهای خود را تکرار می‌کنند.
در جریان بازی‌های این فصل لیگ NBA، یک آمار تاریخی این مسابقات برای سومین بار تکرار شد.
نشانه‌های اولیه دیابت نوع ۲ عبارتند از: تکرر ادرار، افزایش تشنگی، گرسنگی مفرط، خستگی، کمبود انرژی، تاری دید زخم یا کبودی‌هایی که دیر التیام می‌یابند، کاهش وزن بی‌دلیل، درد، بی‌حسی یا گزگز در دست‌ها یا پاها.
شاگردان بردیف خود را آماده تقابل با حریفی می کنند که فصل گذشته طی دو بازی رفت و برگشت مقابلش شکست خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ