ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه با امضای حکمی «الکسی ددوف» را به سمت سفیر روسیه در ایران منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور ریاست جمهوری ترکیه از مقدمه‌چینی کشورش برای میزبانی از رئیس‌جمهور روسیه خبر داد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور دریای خزر دیدار کرد.
دستیار رئیس‌جمهور روسیه امروز ضمن تشریح ابعاد مختلف نشست روسیه و آفریقا در اجلاس سن‌پترزبورگ، از سفر «ولادیمیر پوتین» به ترکیه و چین خبر داد.
اردوغان در جریان نشست مطبوعاتی با همتای اوکراینی خود شامگاه جمعه فاش ساخت که آنکارا ماه آینده میلادی میزبان رئیس جمهوری روسیه برای ادامه تلاش‌ها برای پایان دادن به جنگ اوکراین خواهد بود.
«ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای این‌که ردیابی نشود به جای هواپیما با قطار ویژه سفر می‌کند.» به گفته او این قطار طوری طراحی شده است که شبیه «یک قطار معمولی» به نظر می‌رسد.
لویتین شب گذشته بار دیگر وارد تهران شد تا در دو روز دیدار با مقامات ایرانی بررسی‌های جدی برای پروژه‌های مشترک ایران و روسیه انجام دهد.
در مراسم دریافت استوارنامه ۱۷ سفیر ولادیمیر پوتین در آخر سخنرانی از سفرا تشکر و خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق سفرا می‌ماند، اما زمانی که تشویقی صورت نمی‌گیرد باز هم به سخنرانی ادامه داده و سپس یک بار دیگر خداحافظی می‌کند و منتظر تشویق می‌ماند که سفرا بازهم به روی خودشون نمی‌آورند. به نظر می‌رسد ۱۷ سفیر در این اقدام، با یکدیگر هماهنگ کرده بودند.
رئیس جمهور روسیه در سفری غیرمنتظره به ماریوپل، برای نخستین بار از آغاز جنگ اوکراین، از منطقه دونباس بازدید کرد.
رئیس جمهور سوریه تصریح کرد: ما امروز از نتایج کار کمیته مشترک روسیه و سوریه خرسندیم و سفر امروز من مرحله جدیدی از روابط بین دو کشور را در همه زمینه‌ها باز می‌کند.
میخائیل بوگدانوف، نماینده ویژه رئیس جمهور پوتین و معاون وزیر امور خارجه، الکساندر یفیموف سفیر روسیه در دمشق و بشار الجعفری، سفیر سوریه در مسکو از رئیس جمهور اسد استقبال کردند.
کاخ سفید اعلام کرد: مذاکره جدی با پوتین برای پایان جنگ اوکراین در جریان نیست و کسی حق ندارد به آمریکا دیکته کند چه نوع کمک امنیتی در اختیار اوکراین قرار می دهد.
سفیر اندونزی در روسیه از آمادگی کشورش برای سازماندهی کردن دیدار بین رؤسای جمهور روسیه و پوتین در حاشیه نشست سران گروه 20 خبر داد.
هماهنگ‌ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز ادعا کرد: «پوتین» هیچ نشانه ای از تمایل به مذاکره با اوکراین نشان نداده است!
سفیر اندونزی در امارات از موافقت روسای جمهور روسیه و اوکراین برای شرکت در اجلاس سران گروه بیست در بالی اندونزی خبر داد.
تارنمای هیل با واکاوی اظهارنظرهای این هفته آمریکایی‌ها در مورد تهدید مسکو، نوشت که مقام‌های واشنگتن از تهدید اخیر ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه برای استفاده از جنگ افزار هسته‌ای دستپاچه شده‌اند.
هماهنگ‌ کننده ارتباطات شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز گفت: تهدیدات «پوتین» در استفاده از سلاح اتمی را جدی می‌گیریم.
رئیس جمهوری روسیه گفت نخستین هیئت نمایندگی تجاری بزرگ در ماه مه سال ۲۰۲۲ از ایران بازدید کرد که در جریان آن، اعضای هیئت روسی توسعه صنایع به ویژه در عرصه فناوری‌های پیشرفته در موسسات ایرانی را مورد توجه قرار دادند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، سفیر این کشور در ایران را منصوب کرد.
سفیر روسیه در چین اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» و «شی جین پینگ» در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای که ۱۵ و ۱۶ سپتامبر در سمرقند ازبکستان برگزار می شود، دیدار خواهند کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه از احتمال سفر رئیس جمهور این کشور به منطقه دونباس خبر داد.
پوتین رئیس جمهور روسیه در حاشیه یک دیدار در کاخ کرملین با یک شاهین بازی کرد.
مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل گفت: تشکیل قطب جدید روسیه و چین که در جریان سفر آقای پوتین به آن کشور صورت گرفت، منشأ تحولات جدید خواهد بود.
دفتر ریاست جمهوری روسیه برنامه سفر پوتین به ارمنستان را تکذیب کرد.
یک مقام کاخ سفید مدعی شد که روسیه در تلاش است تا از ایران پهپاد نظامی برای استفاده در جنگ اوکراین خریداری کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ