سفیر جمهوری اسلامی ایران با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور دریای خزر دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در فیلیپین در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت خود با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جدید ایران در بلغارستان پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و با تشریح آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود، اهم برنامه‌های اولویت دار برای توسعه هر چه بیشتر مناسبات ارائه کرد.
سفیر جدید کشورمان در جمهوری قرقیزستان پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر جدید کشورمان در سوئد در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود و برنامه‌های مورد نظر برای پیشبرد روابط با سوئد را ارائه کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در امارات عربی متحده در آستانه عزیمت به محل مأموریت، با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گزارشی از آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود ارائه کرد.
پس از اتفاقات اخیر در مناسبات دوجانبه و مشکلات و سوءتفاهمات ایجاد شده بین دو کشور، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اخیرا سه بار تلفنی گفت‌وگو کردند.
سفیر جدید ایران در نیوزلند در آستانه عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه دیدار و درباره وضعیت روابط دو کشور و مهمترین محورهای همکاری‌های دو جانبه گفتگو کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در یونان در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری کره، در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در کوبا در دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به ارائه گزارشی درمورد آخرین وضعیت روابط دو جانبه ایران و کوبا پرداخت.
بر اساس ادعای روز پنج‌شنبه یک شبکه ماهواره‌ای، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران دست‌کم سه بار طی دو ماه گذشته با سعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل در نیویورک دیدار داشته است. این رسانه نزدیک به عربستان سعودی برای تایید ادعای خود به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اشاره کرده است که گفت هرگاه منافع آمریکا ایجاب کند، برای ارسال پیام‌های خاص و قاطعانه به ایران، راه‌هایی برای ارتباط داریم. با این حال نمایندگی ایران در سازمان ملل اخبار منتشرشده مبنی بر این دیدار را نادرست دانسته است.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل تاکید کرد: آمریکا اکنون توپ را در زمین خود دارد. باید نشان دهد که صادق، قابل اعتماد و قادر به اجرای وعده هایش است. اکنون وقت اقدام است.
رئیس ائتلاف دولت قانون و محمدکاظم آل صادق سفیر ایران در عراق با هم دیدار و درباره روابط دو کشور و افزایش سطح همکاری ها رایزنی کردند.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: در دیدار با سفیر عراق در ایران خواستار همکاری برای احداث بازارچه مرزی مشترک بین ایران عراق در شهرستان شوش شدم.
عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با ایشان دیدار کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و رئیس جمهور جدید عراق دیدار و گفتگو کردند.
سفیر کشورمان در هند در آستانه عزیمت به محل مأموریت در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، برنامه کاری دوره مأموریت خود را ارائه کرد.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال دیداری با سفیر ایران در اسپانیا انجام داد.
حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر صبح امروز به منظور بررسی وضعیت و بهبود خدمت رسانی به زائران حسینی با سفیر عراق در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک، در آستانه عزیمت به محل مأموریت با حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد.
سفیر ایران در بلژیک در دیدار با وزیر امور خارجه گزارشی از تحولات روابط کشورمان با اتحادیه اروپا و ظرفیت‌ها و چالش های موجود در روابط ایران و اروپا ارائه کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در جمهوری مالی در دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان، گزارشی از روند پیشرفت همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ