رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران برایش سخت بوده است، گفت: موفقیت با کی‌روش هم تضمینی ندارد ولی باور داریم در مسیر درست هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران عازم استرالیا شده است‌.
رییس فدراسیون فوتبال اعضای کارگروه ویژه‌ برای بررسی سقف قرارداد باشگاه‌ها را معرفی کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که استقلال و پرسپولیس از حضور در بورس هیچ سودی نبرده اند و زیان ده هم شده اند، گفت: رونالدو هم به فوتبال ایران بیاید رشد نمی‌کنیم!
مراسم گرامیداشت محمد عباس‌تبار با حضور رئیس فدراسیون فوتبال در همدان برگزار شد.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، با حضور در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، از خدمات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در حوزه‌های مختلف بازدید کرد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برای تماشای دیدار هوادار در برابر پرسپولیس پنج شنبه هفته جاری به استادیوم پاس می رود.
مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع با کمترین حاشیه بودیم و خوشحال هستیم که منتخب اعضا با حداکثر رای به عنوان رییس انتخاب شد. انتظار داریم که با استفاده از ارتباطات مناسب، برای رشد فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان تلاش شود.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی بسیار مثبتی از انتخاب قلعه‌نویی برای تیم‌ملی دارم.
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
مهدی تاج در آخرین ساعات کاری سالی که در آن صندلی ریاست فدراسیون را در انتخاباتی جنجالی و پرابهام پس گرفت و در جام‌جهانی قطر سنگین ترین شکست تاریخ تیم ملی را رقم زد، راه برکناری سریع خود را هم با رأی مجمع بست تا خیال خودش را راحت کند...
گفته می‌شود مهدی تاج برای مناصب آسیایی خود سالانه حدود ۲۰۰هزاردلار درآمد کسب می‌کند. این در حالیست که کرسی آسیایی تاج در مقاطع مختلف هیچ کمکی به منافع فوتبال ایران نکرده است.
پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید دلیل بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 کم گل خوردن مقابل آمریکا و انگلیس بوده است!
مهدی تاج در مراسم بهترین های فوتبال جهان از سوی فیفا که قرار است، دوشنبه در شهر پاریس برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش در کشور ما نسل سازی کرد و انتخاب او به عنوان سرمربی فوتبال اشتباه نبود.
فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر تغییراتی را در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی ایجاد کرده است و امکان دارد دامنه این تغییرات که بی ارتباط با مباحث انتخاباتی نیست، به چند بخش دیگر هم سرایت کند.
فدراسیون فوتبال در روزهای اخیر تغییراتی را در بخش فوتسال و فوتبال ساحلی ایجاد کرده است و امکان دارد دامنه این تغییرات که بی ارتباط با مباحث انتخاباتی نیست، به چند بخش دیگر هم سرایت کند.
کمیته فنی فدراسیون فوتبال که طی روز‌های پایانی کار میرشاد ماجدی فعالیت پرحاشیه‌ای را دنبال کرده بود، بعد از حضور مهدی تاج کاملا از دور کار خارج شد و حتی انتخاب و برکناری سرمربی تیم ملی بدون مشورت با این اعضا صورت گرفت.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: در دوره گذشته مهدی تاج جلسه‌ای را با مسئولان صداوسیما و دوستان نظارتی برگزار کرد و برکناری کارلوس کی‌روش را به عنوان نسخه پیچیده شده قبول کرد.
سرمربی برکناره شده تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه با مهدی تاج بدون توضیح در مورد این جلسه محل فدراسیون را ترک کرد.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به مهدی تاج ماموریت داده است روند مذاکرات با کارلوس کی روش را دنبال و گزارش توافقات صورت گرفته را به این اعضا اعلام کند تا تصمیم نهایی گرفته شود.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
قصاص عامل قتل افسر ارشد پلیس آگاهی
این اتفاق در آستانه انتخابات ۸ شهریور فدراسیون فوتبال حائز اهمیت است و به نظر می‌رسد  که آرای نزدیک به حیدر بهاروند به سبد مهدی تاج منتقل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ