سرمربی برکناره شده تیم ملی فوتبال ایران پس از جلسه با مهدی تاج بدون توضیح در مورد این جلسه محل فدراسیون را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با تساوی مقابل رومانی، کرواسی به کار خود در مسابقات جوانان اروپا پایان داد.
تیم جوانان کرواسی در اولین بازی مرحله گروهی یورو 2023 شکست خورد.
تیم ملی زیر 21 سال کرواسی امروز در نخستین بازی خود در جام ملت های اروپا تحت هدایت اسکوچیچ به مصاف اوکراین خواهد رفت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از سمتش برکنار شد، گفت: تماشای دعوای مخالفان و طرفدارانم در ایران دردناک بود اما سرانجام بر همه چیز غلبه کردم.
اسکوچیچ سرمربی تیم ملی امید کرواسی شد
رسانه‌های کرواسی خبر دادند دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال جوانان کرواسی انتخاب شده است.
نگاهی گذرا به اتفاقات پیرامونی تیم ملی فوتبال ایران نشان از حاشیه های فراوان تیمی دارد که قرار بود در جام جهانی ۲۰۲۲ بدرخشد اما اسیر همین حاشیه ها شد.
سرمربی سابق تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد.
اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی دقایقی قبل پستی را علیه مهدی تاج و مهدی محمدنبی، مدیران فدراسیون فوتبال منتشر کرد و به شدت به اعضای فدراسیون فوتبال حمله کرد.
باید قبول کرد اگر مهدی طارمی و حلقه احتمالی دوستانش در تیم ملی نبودند، کارلوس کی‌روش در رؤیا هم فکر بازگشت مجدد به فوتبال و حضور دوباره در جام جهانی را نمی‌دید. اصرار طارمی به «نامناسب»‌بودن دراگان اسکوچیچ و «مناسب»‌بودن کارلوس کی‌روش کاری کرد تا نهایتا مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش برای بازگشت کارلوس کی‌روش راضی شوند.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: ایران در جام جهانی فقط در بازی دوم خود مقابل ولز به تیمی که من داشتم نزدیک شد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: چند پیشنهاد دارم، ولی می‌خواهم در آسیا بمانم.
کمیته فنی فدراسیون فوتبال که طی روز‌های پایانی کار میرشاد ماجدی فعالیت پرحاشیه‌ای را دنبال کرده بود، بعد از حضور مهدی تاج کاملا از دور کار خارج شد و حتی انتخاب و برکناری سرمربی تیم ملی بدون مشورت با این اعضا صورت گرفت.
خروج اسکوچیچ از اتاق تاج بدون توافق
در شرایطی که انتظار می‌رفت این جلسه با توافق طرفین به پایان برسد، اما نتیجه‌ای نداشت و دراگان اسکوچیچ دوباره بدون گفتگو با خبرنگاران، محل را ترک کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال باز دیگر برای توافق با سرمربی پیشین تیم ملی ایران به توافق نرسید.
جلسه سرمربی سابق تیم ملی با مدیران فدراسیون بی نتیجه پایان یافت.
در حالی که اسکوچیچ بدون توجه به هجمه زیاد حواشی و اخبار پیرامون تیم ملی توجه اصلی خود را معطوف به انتخاب بازیکنان و اردوی شهریورماه کرده، بسیاری در انتظار شنیدن خبری داغ هستند.
سرمربی تازه‌وارد آبی‌ها به زودی اولین فیفادی در فوتبال ایران را بدون ملی‌پوشانش با استقلال تجربه خواهد کرد.
هافبک پرسپولیس می‌گوید امروز روز خوبی بوده چراکه تیمش بدون گل خورده برده و البته بازی با حضور بانوان و آقایان برگزار شده است.
مصاف دیروز پیکان – نساجی در استادیوم پاس با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.
بدون اعتماد به نفس کاذب فکر می‌کنم در همه تیم‌ها خوب کار کردم و در فدراسیون فوتبال ایران افرادی بودند که این را تشخیص دادند و به من ایمان داشتند؛ من هم پاسخ اعتماد آنها را به خوبی دادم.
دار مجازات عاقبت جنایت با چراغ خاموش
شکست امشب تیم ملی مقابل تیم بدون ستاره الجزایر، تا حدی دلیل رد بازی دوستانه با تیم‌هایی نظیر اروگوئه و نیوزیلند از سوی اسکوچیج را نمایان کرد. اختلاف سطح تیم‌های جام جهانی با حریفان حاشیه خلیج فارس، زنگ خطر را به صدا درآورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ