این اتفاق در آستانه انتخابات ۸ شهریور فدراسیون فوتبال حائز اهمیت است و به نظر می‌رسد  که آرای نزدیک به حیدر بهاروند به سبد مهدی تاج منتقل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حیدر زندیه، معلم و فعال صنفی می‌گوید: هرچند این کار از اساس اشتباه است، اما مدارس برای مدیریت هزینه‌هایشان مجبور هستند که به دلار شهریه بگیرند. هر سال اگر مدرسه استیجاری باشد حدود ۴۰ درصد به هزینه اجاره آن اضافه می‌شود، هزینه‌های جاری از جمله تفریحات و سرگرمی دانش‌آموزان این مدارس و مواد خوراکی هم که مدام در حال افزایش است، پس از دید آن‌ها منطقی است که وقتی اقتصاد مملکت با نرخ دلار بالا و پایین می‌شود، هزینه را هم به دلار بگیرند که بتوانند مدیریت کنند.
رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا در فاصله ۱۲۵ روز مانده به آغاز بازی‌های آسیایی از صبح فردا جمعه به صورت رسمی در «هانگژو» آغاز می شود.
حیدر رضایی می‌گوید مسئولان فدراسیون فوتبال با محمد ربیعی و باشگاه مس رفسنجان برای حضور این مربی در تیم امید تماس برقرار کرده‌اند.
حیدر سلیمانی معتقد است داوری دیدار استقلال و ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بدون مشکل بود.
قابلیت شناسایی اهداف، ارسال تصاویر به صورت آنلاین، قفل اپتیکی بر روی هدف و انهدام دقیق اهداف زمینی جزو ویژگی‌های موشک «کروز هواپایه حیدر» است.
دستاورد جدید پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نصب روی بالگرد ۲۱۴ هوانیروز ارتش امتحان شد.
نمایشگاه معارف جنگ و دستاوردهای هوانیروز ارتش با حضور سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا افتتاح شد.
وزارت کشور سعودی از اجرای حکم اعدام یکی از ساکنان قطیف عربستان خبر داد.
حیدر سلیمانی معتقد است که وحید کاظمی قضاوت خوبی در دیدار تراکتور و پرسپولیس داشت.
حیدر محمدی با حکم وزیر بهداشت به عنوان رئیس سازمان غذا و دارو منصوب شد.
وزیر بهداشت در حکمی سید حیدر محمدی را به عنوان رییس سازمان غذا و دارو منصوب کرد.
رئیس ائتلاف نصر عراق، ضمن مخالفت با شرکت در ائتلاف جدید «اداره الدوله» از جریان صدر خواستار با درخواست ها برای شرکت در گفتگوی ملی این کشور شرکت کند.
رئیس ائتلاف نصر از جریان های سیاسی عراق خواست مرحله کنونی را به عنوان یک دوران انتقال قدرت تلقی کرده که با تشکیل دولت آغاز و با انحلال پارلمان و برگزاری انتخابات زودهنگام پایان می یابد.
رئیس ائتلاف نصر عراق طرحی را برای حل و فصل بحران سیاسی این کشور مطرح کرد.
رئیس ائتلاف نصر عراق به تحولات امروز عراق واکنش نشان داد و از مردم این کشور خواست که به سمت فتنه حرکت نکنند.
حیدر العبادی رئیس ائتلاف نصر عراق در تویتیی با استقبال از فراخوان‌ها برای آرام کردن فضای سیاسی عراق، آن را علامت احساس مسئولیت دانست.
حیدر العبادی رئیس ائتلاف نصر عراق در تویتیی با استقبال از فراخوان‌ها برای آرام کردن فضای سیاسی عراق، آن را علامت احساس مسئولیت دانست.
طالقانی اعتراف کرده و مدعی بود که در ریاست عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال نقش داشته است و او در کنار همراهانش شهاب را به ریاست رساندند! او از هواداران تاج و دنباله‌روی حیدر بهاروند بود
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۴۸۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از هزار و دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۷۳ تن از ایشان وخیم است.
قصاص عامل قتل افسر ارشد پلیس آگاهی
ایذه - رئیس پلیس راه ایذه از مسدود بودن محور ایذه به دزپارت به دلیل بارش سنگین باران تا اطلاع ثانوی خبرداد.
در حالی که ساعت از نیمه‌شب گذشته بود، سرپرست فدراسیون فوتبال و دبیرکل پیشین این فدراسیون با انتشار خبری در سایت رسمی فدراسیون فوتبال  اعلام کردند که حاضر به پذیرش نایب رئیسی حیدر بهاروند نشدند!
شب بیست و یکم رمضان، شب شهادت حضرت علی (ع) در محراب مسجد کوفه و به روایات متعددی، محتمل‌ترین شب قدر است؛ اما حضرت علی (ع) یک بار شهید نشد. حیدر کرار بار‌ها دیدار با معشوق را تجربه کرده بود و از این باب روایات‌ فراوانی وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ