پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید دلیل بازگشت کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران در جام جهانی 2022 کم گل خوردن مقابل آمریکا و انگلیس بوده است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال روز جهانی ورزشی نویسی را به خبرنگاران این عرصه تبریک گفت.
رئیس کانون مربیان در پیامی پیروزی‌های اخیر تیم ملی کشورمان را به مهدی تاج تبریک گفت.
رئیس فدراسیون در پیامی روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالان این حوزه تبریک گفت.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران گفت: هنوز تاج فردی را در هیأت رئیسه معرفی نکرده و ما منتظر این موضوع هستیم.
مهدی تاج در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: امروز شاهد برگزاری مجمع با کمترین حاشیه بودیم و خوشحال هستیم که منتخب اعضا با حداکثر رای به عنوان رییس انتخاب شد. انتظار داریم که با استفاده از ارتباطات مناسب، برای رشد فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی در این استان تلاش شود.
رئیس فدراسیون فوتبال در ارومیه گفت: متاسفانه حذف استقلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده با این حال پرسپولیس همه موانع را برای دریافت مجوز حرفه‌ای پشت سرگذاشته و تنها یک پرونده ۲۰۰هزار دلاری ممکن است مشکلاتی برای این باشگاه بوجود بیاورد.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ارزیابی بسیار مثبتی از انتخاب قلعه‌نویی برای تیم‌ملی دارم.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش در کشور ما نسل سازی کرد و انتخاب او به عنوان سرمربی فوتبال اشتباه نبود.
در حالی که قرار بود جلسه دوم بین مهدی تاج و حبیب کاشانی یکشنبه برگزار شود، اما این جلسه بنا به دلایلی لغو شد.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده مهدی تاج با اتهام «تضییع وجوه بیت‌المال» به دادگاه ارجاع شده؛ پس از قطعیت رای دادگاه اعلام می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که شکست در جام جهانی را پذیرفته، گفت: هدف ما جبران این نتیجه در جام ملت‌های آسیاست و با در نظر گرفتن همه جوانب و صلاح تیم ملی تصمیم‌مان را اعلام می کنیم‌.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به کی روش گفتم که اگر ۲۶ بازیکن به جام جهانی می‌بردی، بهتر بود.
میثاقی در برنامه فوتبال برتر گفت: مصاحبه آقای تاج تاسف برانگیز بود. هر چقدر تیم ملی دفاعی است، مصاحبه مسئولان فوتبال هجومی است.
رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین امروز تیم ملی حاضر شد و گفت: می‌خواهیم بهترین نتیجه تاریخ را در جام جهانی کسب کنیم.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: در دوره گذشته مهدی تاج جلسه‌ای را با مسئولان صداوسیما و دوستان نظارتی برگزار کرد و برکناری کارلوس کی‌روش را به عنوان نسخه پیچیده شده قبول کرد.
اسکوچیچ در جلسه هیات رییسه که منجر به وتوی تصمیم کمیته فنی شد خطاب به اعضاء گفت من برای هدایت تیم ملی از مرحله گروهی برنامه‌ریزی کرده‌ام.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برکناری دراگان اسکوچیچ از هدایت تیم ملی ایران برایش سخت بوده است، گفت: موفقیت با کی‌روش هم تضمینی ندارد ولی باور داریم در مسیر درست هستیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از پرونده ویلموتس به عنوان فساد ویلموتس یاد می شود، گفت: در پرونده هایی که برای ما وجود داشت، دلایل متقن و محکمی ارائه دادیم.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال با ارسال نامه‌ای انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون ایران را تبریک گفت.
نماینده مردم شازند در مجلس گفت: انتظار است که دستگاه قضا اعلام کند رئیس فدراسیون فوتبال سابقه قضائی دارد یا خیر.
رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب مهدی تاج را به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال ایران به وی تبریک گفت.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که همه اتفاقات گذشته را دور ریخته است گفت: از امروز فقط به فکر کار هستیم و امیدوارم همه با هم یکدست و متحد پیش برویم.
مهدی تاج کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد ویلموتس بسیار درست است و هیچ حقوق‌دانی تا حالا نگفته این قرارداد ایراد دارد.
مهدی تاج کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: در صورتی که رای بیاورم تلاش خواهم کرد با تیمی که دارم کی‌روش را به تیم ملی بازگردانم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ