رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش در کشور ما نسل سازی کرد و انتخاب او به عنوان سرمربی فوتبال اشتباه نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال روز جهانی ورزشی نویسی را به خبرنگاران این عرصه تبریک گفت.
اینکه چرا پس از توافق نهایی و سیاسی دو کشور در این زمینه که حتی به صورت مکتوب درآمده، مهدی تاج دوباره از امضای تفاهم‌نامه جدید با عربستانی‌ها صحبت کرده، کمی عجیب است، ولی به هر روی چنین موضوعی پایانی خواهد بود بر قریب به سه هزار روز جنجالی که عده‌ای در تهران راه انداخته و روابط سیاسی- ورزشی دو کشور را به خطر انداختند
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
فردا جلسه‌ای میان حمید سجادی و مهدی تاج درباره موضوعات مختلف از جمله تیم ملی برگزار می‌شود.
ریاست فدراسیون فوتبال می‌گوید به زودی سرمربی تیم ملی فوتبال معرفی می‌شود.
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
یکی از اعضای هیات رئیسه به مهدی تاج پیشنهاد داده است؛ تیم ملی در جام ملت های آسیا از یک مربی ایرانی بهره ببرد و در صورتی که مربی ایرانی نتوانست تیم ملی را به هدفش برساند، فدراسیون فوتبال برای جام جهانی بعدی دوباره به سمت و سوی مربی خارجی برود.
مهدی تاج همچنان معتقد است بهترین تصمیم در خصوص نیمکت تیم ملی برای حضور در جام جهانی، حضور کارلوس کی‌روش بوده است.
انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به دغدغه‌ای دوباره برای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تبدیل شده که حامیان جدی کی‌روش را در هیأت رئیسه نیز از دست داده است.
قرارداد کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران، با فدراسیون به پایان رسیده است. حداقل این موضوعی است که می‌شود با استناد به صحبت‌های مهدی تاج، زمانی که درباره قرارداد کارلوس حرف می‌زد، آن را قطعی دانست.
با بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال، محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان احتمالا دوباره به تیم مدیریتی او اضافه می‌شود و در مرکز ملی فوتبال مشغول به کار می‌شود.
گزینه اول دستیاری کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ همچنان حاضر به پذیرش تیم مسئولیت نیست.
پرواضح است که در همین زمان اندک، شایعه‌ها درباره قرارداد کی‌روش زیاد است. هنوز چیزی روی کاغذ نیامده و قاعدتا نمی‌شود به این موارد استناد کرد؛ با‌این‌حال، خوب است قبل از نهایی‌شدن هر چیزی یا قبل از پیاده‌شدن بند‌های این قرارداد روی کاغذ، بند «محرمانه»‌بودن جزئیات قرارداد قید نشود. به‌هر‌روی، یک پای این قرارداد فدراسیون فوتبالی است که مهدی تاج ریاستش را بر عهده دارد. او در بستن قرارداد شاهکار می‌کند! مارک ویلموتس بلژیکی گواه خوبی است.
فدراسیون فوتبال در پاسخ به شایعه انتشار اخبار جدید مبنی بر واکنش دادستانی به تخلفات مهدی تاج اعلام کرد این خبر قدیمی است و دوباره در نوبت انتشار قرار گرفته است.
هر سه پرونده‌ای که من دارم مربوط به فوتبال است، هر سه منع تعقیب خورده است، بازرسی کل کشور اعتراض کرده است و دوباره رسیدگی می‌شود... یکی از بهترین اتفاقات فوتبال ما زمان کی روش رخ داده است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: درخواست استعلام سوابق نامزدهای فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲ شهریور به دادستانی تهران واصل شد و همان روز، سوابق این افراد در اختیار مرجع استعلام گیرنده قرار گرفت.
اسکوچیچ درباره به خطر افتادن موقعیتش روی نیمکت تیم‌ملی فوتبال با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: شما نگران پست من هستید، ولی من نگرانی ندارم و تمرکزم روی کارم است.
اینکه مشخص بود مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌شود، ارتباطی با سبک و سابقه مدیریتی‌اش نداشت بلکه بیشتر به‌واسطه دلگرمی به جریان و احتمالا نهادی بیرونی بود که پشت‌سر او ایستاد تا دوباره روی صندلی ریاست بنشیند.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس می‌گوید وزیر ورزش باید برای پاسخگویی در خصوص پرونده‌های قضایی مهدی تاج در کمیسیون حاضر شود.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگاران از صحبت درباره آینده تیم ملی طفره رفت.
مهدی تاج بعد از رفت و برگشتی کوتاه، دوباره ریاست فدراسیون فوتبال ایران را به عهده گرفت.
مهدی تاج با حضور در شبکه خبر دفاعیات مجددی در پرونده ویلموتس داشت.
مهدی تاج مهیا می‌شود تا دوباره روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال ایران بنشیند و ظاهرا خیالش هم راحت است. با چنین فضایی این سؤال مطرح می‌شود آن‌هایی که وعده دادگاهی‌کردن دوباره مهدی تاج را می‌دهند، آیا قدرتی دارند یا خیر؟ تاج و دوستانش مدت‌هاست قرار است دادگاهی شوند و مشکلی برایشان پیش نیامده است؛ آیا وعده جدید باورپذیر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ