مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای مرزهای غربی کشور و همچنین شهرهای زیارتی در کشور عراق را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از سه‌شنبه تا پنجشنبه (۳۱ مرداد تا ۲ شهریورماه) در شرق خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد نسبتا شدید و خیزش گردوخاک، احتمال افزایش غبار و کاهش کیفیت هوا و کاهش شعاع دید، احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری و احتمال تاخیر پرواز‌ها وجود دارد.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
رهبر شیعیان نیجریه نسبت به اقدام احتمالی فرانسه و آمریکا برای ایجاد بحران میان نیجر و نیجریه با استفاده از گروه تروریستی بوکوحرام هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور نسبت به وقوع رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با خیزش گردوخاک در ۱۱ استان هشدار داد.
در اثر این مخاطره جوی در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و احتمال توفان گردوخاک، کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون شهری از جمله سقوط بنر، تابلوهای تبلیغاتی، داربست‌ها، تیرهای برق و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهن‌سال پیش‌بینی می‌شود.
هواشناسی با اعلام وضعیت جوی زرد در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، از کاهش شعاع دید و کاهش کیفیت هوا (احتمال رخداد توفان شن در شرق کشور)، احتمال خسارت به تجهیزات شهری و برون‌شهری از جمله سقوط بنر، تابلو‌های تبلیغاتی، داربست‌ها و سازه‌های موقت، احتمال سقوط اشیاء از ارتفاعات و احتمال شکستن نهال‌ها و درختان کهنسال خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از چهارشنبه تا شنبه (۲۸ تا ۳۱ تیر) خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از شنبه تا سه‌شنبه (۲۴ تا ۲۷ تیر) خبر داد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی دو روز آینده در بعضی ساعت‌ها رخداد وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی ۲ روز آینده در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید با احتمال گردوخاک و کاهش دید موقت به‌ویژه در نواحی غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.
در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، ارتفاعات استان‌های گلستان، سمنان و کرمان افزایش ابر و رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط خیرش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
اصفهان- رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال بارش رگبارهای محلی و رعد و برق و باد و گردوخاک در غرب و نیمه شمالی استان طی امروز خبرداد.
مدیریت بحران استان تهران از ­احتمال بارش باران در نیمه شمالی و وزش باد شدید و گردو خاک در نیمه جنوبی استان تهران خبر داد.
تداوم این شرایط جوی تا ساعات پایانی پنجشنبه سبب کاهش غلظت آلاینده‌ها خواهد شد و برقراری وضعیت قابل قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نیست، با این حال وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات با احتمال گسیل گردوخاک در مناطق مستعد همراه خواهد بود.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان و فراگیر شدن فعالیت آن در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه خبرداد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ اسفندماه) صاف در بعدازظهر نیمه ابری گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتی‌گراد و در روز دوشنبه (۲۹ اسفندماه) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار زرد از وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک و احتمال وقوع انواع خسارت در ۱۷ استان طی روز جاری خبر داد.
ضیاییان گفت: امروز در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، جنوب و شرق اصفهان، شمال و شرق فارس، خراسان جنوبی و پنج‌شنبه کرمان و سیستان و بلوچستان وزش باد شدید و گردوخاک و در مناطق مستعد وقوع توفان گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وقوع رگبار پراکنده در ارتفاعات شرقی استان تهران و خیزش گردوخاک در نیمه جنوبی پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک، در نقاط مستعد ریزش تگرگ به‌ویژه در ساعات بعدازظهر طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه (۲۷ و ۲۸ شهریور) درجنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشداری نارنجی‌رنگ از رشد ابر‌های همرفتی همراه با رخداد رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت و احتمال خیزش گردوخاک از ظهر تا اواخر وقت دوشنبه (۲۸ شهریورماه) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان خبر داد.
سازمان هواشناسی نسبت به رشد ابر‌های همرفتی همراه، رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال گردوخاک در سه استان هرمزگان، فارس و کرمان هشدار داد.
کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد: از روز سه‌شنبه احتمال شکل‌گیری توده گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب کشور وجود دارد و انتظار می‌رود که برای روز‌های پایانی هفته در غرب و جنوب‌غرب کشور شاهد کاهش کیفیت هوا باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ